Gå til innhold

Anbefalte innlegg

NÅ er jeg deppa. I morges var det et tynt hvitt lag av snø på plena vår!

Og da jeg leverte poden i barnehagen sklei jeg på trappa der, og bomset rett på baken - på våt og kald sørpe. Så her sitter jeg da - med stumpen kald og våt.....

MEN: For første gang på leeeeeeeenge: Sola skinner :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198602-det-sn%C3%B8r-det-sn%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi ... hvor bor du da ? Så det lå et tynt melislag på en høy fjelltopp jeg ser på vei til jobb.

Her var det +1,5 gr idag, merket ikke det før jeg hadde satt meg i bilen på vei til jobb.

Går med sko uten sokker (sånne joggesko uten hæl), brrr merker det godt på beina ja :o).

Oi!

Gutta jeg er eskortetjeneste for om morgenen gikk og fabla om det på skoleveien i dag. Det er nemlig rim på bakken her, og de gleeeeder seg til snøen!

-Det kan jo vente til i slutten av oktober ihvertfall synes nå jeg...

Enig - Snø i september hører ingensteds hjemme, spør du meg. Den er heldigvis smelta nå, da :-)

Oi ... hvor bor du da ? Så det lå et tynt melislag på en høy fjelltopp jeg ser på vei til jobb.

Her var det +1,5 gr idag, merket ikke det før jeg hadde satt meg i bilen på vei til jobb.

Går med sko uten sokker (sånne joggesko uten hæl), brrr merker det godt på beina ja :o).

Bor i Bodø, i høyden. Nå er heldigvis snøen smelta, men likevel - HUFF!

Annonse

Menijøssenam! Hvor er det du bor, a? ;)

Jeg måtte faktisk skrape frontruta på bilen i dag, og det var bare to grader da vi dro hjemmefra, men jeg trodde det bare var fordi jeg var så sykt tidlig ute. ;)

Bor i Bodø - begynte å snø i går kveld, og det var et tynt, hvitt lag på plena i morgest. Men det er tina nå.

På den annen side: Det er vel en fin avveksling til alt regnet (har vært fem regnfrie dager siden midten av juli, leste jeg i går !!!)

Uff, jeg bare venter på snøen jeg også. Bæsj, vil ikke ha den.

Men, sola kunne jeg godt tenke meg.

Forhastet meg litt med den derre sola - den dekket seg kjapt til med tunge skyer, da den oppdaget at den uforvarende hade spandert noen stråler på våte kalde Bodø-kropper....

Jeg også KaVa:)

Det har jo hagla oppi her de siste ukene da, så snøen måtte jo komme tilslutt...hehe

Ja, den måtte vel komme.... Men midten av september er minimum en måned for tidlig, mener nå jeg, i alle fall....

Det er straffa for god utsikt ;-)

Annonse

Ja, den måtte vel komme.... Men midten av september er minimum en måned for tidlig, mener nå jeg, i alle fall....

Det er straffa for god utsikt ;-)

Jepp *S*

Jeg synes også det er altfor tidlig- hadde jeg fortsatt bodd sørpå, hadde vi hatt sommertemperaturer helt til nå.

Men...det var litt skummelt å se at det var flere dolere som bodde her. Nå må jeg være forsiktig med hva jeg sier asså ;) Kan jo bli lynsja på Koch *s*

Leverte med poden Vinterdressen og ullsokker idag, så får barnehagen avgjøre om han skal ha det på eller ikke :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...