Gå til innhold

Jeg er kvalm - idag kjøpte jeg Troll vinterdress

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Tenk at jeg gjorde det. Tidligere tenkte jeg at jeg aldri skulle gjøre det. 1400 kr er sviiindyrt. Men jeg fant jo ingenting annet med utakkbart for som ikke var stivt og klumpete. Og ullfor, som en kan ta ut, er ikke så verst. Den virket jo veldig god, men nå BØR den leve opp til forventningene!

Gjest du blir nok fornøyd
Skrevet

Jeg er enig i at det er fryktelig dyrt. Jeg er veldig glad for at vi har valgt ganske kjønnnsnøytrale farger på de to dressene vi har, slik at lillebror kan arve storesøsters troll-dresser. For den hun har nå og den hun hadde i fjor, er like fine og ikke slitt.

Er barnet ditt aktivt / ikke av de aller yngste i bhg, og det er lang sesong uten snø, ville jeg kjøpt en rimeligere dress (eller brukt en arvedress / kjøpt brukt) noe til bruk på aking på barmark / sand og stein osv, for det er eventuelt slik bruk som blir for hard kost for de dyre og lettere dressene, med avansert vanntett og pustende stoff. Her er ofte de rimeligere og tyngre / stivere dressene mer hardføre, har jeg hørt.

Men til vår datter på tre, har trolldressene fungert supert, tørre, varme, lette og bevegelige, og er ikke synlig slitt.

Skrevet

Enig i at det er alt for dyrt med 1400 kr for en dress. Selv fikk jeg tilbud fra nettstedet coolkkidz med hele 50% på hele ordren min. Da ble det både dress og votter fra Troll. Gutten min er 3,5 år, ikke av de mest aktive og ikke typen som sliter på klærne sine. Alt han har hatt av tidligere dresser er like pent. Men han fryser lett og jeg har derfor blitt fristet til å prøve troll-dressen som ser så god og varm ut. Det teller også mye at dressen er myk og lett å bevege seg i. Ikke særlig stas med drsser som gjør hver en bevegelse tung. Synes det er _mange_ stive dresser på markedet.

Har kjøpt marineblå, slik at den kan gå i arv til lillebror. Er uansett ikke så nøye på farger til gutter/jenter jeg da. Har arvet flere røde parkdresser til storebror og nøler ikke med å bruke det. Alt med unntak av rosa går bra:-)

Så får vi bare håpe da at vi blir fornøyde begge to:-)

Skrevet

Jeg har kjøpt Reflex vinterdress, den er vanntett, har uttakbart for av ull. Pris ca 700. Håper vi blir fornøyde!

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Jeg er enig i at det er fryktelig dyrt. Jeg er veldig glad for at vi har valgt ganske kjønnnsnøytrale farger på de to dressene vi har, slik at lillebror kan arve storesøsters troll-dresser. For den hun har nå og den hun hadde i fjor, er like fine og ikke slitt.

Er barnet ditt aktivt / ikke av de aller yngste i bhg, og det er lang sesong uten snø, ville jeg kjøpt en rimeligere dress (eller brukt en arvedress / kjøpt brukt) noe til bruk på aking på barmark / sand og stein osv, for det er eventuelt slik bruk som blir for hard kost for de dyre og lettere dressene, med avansert vanntett og pustende stoff. Her er ofte de rimeligere og tyngre / stivere dressene mer hardføre, har jeg hørt.

Men til vår datter på tre, har trolldressene fungert supert, tørre, varme, lette og bevegelige, og er ikke synlig slitt.

Jeg valgte lyseblå og mørkeblå. Jeg regner med at det går til jente og, hvis jeg har rosa lue eller noe. Jeg vet ikke om jeg får jente neste gang engang:) Vi har nettopp begynt å prøve. Ville du hatt lyse blå/mørkeblå på jente?

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Enig i at det er alt for dyrt med 1400 kr for en dress. Selv fikk jeg tilbud fra nettstedet coolkkidz med hele 50% på hele ordren min. Da ble det både dress og votter fra Troll. Gutten min er 3,5 år, ikke av de mest aktive og ikke typen som sliter på klærne sine. Alt han har hatt av tidligere dresser er like pent. Men han fryser lett og jeg har derfor blitt fristet til å prøve troll-dressen som ser så god og varm ut. Det teller også mye at dressen er myk og lett å bevege seg i. Ikke særlig stas med drsser som gjør hver en bevegelse tung. Synes det er _mange_ stive dresser på markedet.

Har kjøpt marineblå, slik at den kan gå i arv til lillebror. Er uansett ikke så nøye på farger til gutter/jenter jeg da. Har arvet flere røde parkdresser til storebror og nøler ikke med å bruke det. Alt med unntak av rosa går bra:-)

50%? Oi! Sparer en del hundrelapper på det. Ja, vi må bare bli fornøyde! Hvis det går hull på den, kommer jeg bare til å sitte meg ned og grine

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Jeg har kjøpt Reflex vinterdress, den er vanntett, har uttakbart for av ull. Pris ca 700. Håper vi blir fornøyde!

Det hørtes jo veldig ok ut. Var den tung og stiv eller virket det som den var lett å bevege seg i? Jeg deponerer på denne Troll-dressen til imorgen

Gjest blått fint til jente
Skrevet

Jeg valgte lyseblå og mørkeblå. Jeg regner med at det går til jente og, hvis jeg har rosa lue eller noe. Jeg vet ikke om jeg får jente neste gang engang:) Vi har nettopp begynt å prøve. Ville du hatt lyse blå/mørkeblå på jente?

Ja, vi kjøpte (lys) blå trolldress til eldstemann (jente), det var hun veldig fin i! Den hun har nå er rød.

Lillebror skal arve begge to.

Det er vel stort sett rosa som er forbeholdt jenter, ellers kan de bruke det meste om hverandre.

Lue etc kan jo heller ha farger som er mer utpreget jentet eller guttete, hvis det er et ønske.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

hvordan fikk du rabatten på 50%? Meeeeget nysgjerrig:)

Skrevet

Det hørtes jo veldig ok ut. Var den tung og stiv eller virket det som den var lett å bevege seg i? Jeg deponerer på denne Troll-dressen til imorgen

Synes ikke den er stiv. Ullforet var ikke sånn veldig tykt sånn som mange andre dresser, men fikk beskjed om at denne dressen er like varm og god som de med sånt veldig tykt for inni. Den virker veldig bra, iallefall.

Skrevet

hvordan fikk du rabatten på 50%? Meeeeget nysgjerrig:)

Tror alle kunder fikk denne rabattkoden tilsendt. De var ikke helt fornøyd med service og leveringstider den siste tiden og ga oss dette som et plaster på såret. Synest tilbudet var veldig bra så handlet både dress/votter og en del ull-undertøy. Hadde nok ikke vært aktuelt med noen troll-dress til full pris her nei.

Og angående farger, både lyseblå og mørkeblå er da fint til en evt lillesøster??

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Tror alle kunder fikk denne rabattkoden tilsendt. De var ikke helt fornøyd med service og leveringstider den siste tiden og ga oss dette som et plaster på såret. Synest tilbudet var veldig bra så handlet både dress/votter og en del ull-undertøy. Hadde nok ikke vært aktuelt med noen troll-dress til full pris her nei.

Og angående farger, både lyseblå og mørkeblå er da fint til en evt lillesøster??

Vi var heldig. Min mor tilbydde seg å betale for halve dressen. Nå har jeg kjøpt den i en størrelse som gjør at han forhåpentligvis kan bruke den neste vinter og. Og jeg hadde ikke kjøpt en rosa f.eks. hvis det var en jente jeg hadde nå. Jeg må vite at jeg kan bruke den til neste unge, uansett kjønn.

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg fikk min nevøs avlagte (og like fine!) trolldress til Lillebolla på ett år. Den virker kjempegod og deilig å ha på :-)

Skrevet

Ettåringen arva fetterens mørkeblå dress og skal bruke den nå i år. Jeg har kjøpt rosa Helly Hansen-lue med krage til henne, så da blir hun definitivt jente likevel ;-)

Gjest katten kathinka
Skrevet

Hvordan er størrelsen på denne dressen?

Vurderer å bestille på nettet, men er usikker på hvordan størrelsene er. Det står mellom 110 eller 116 til en 5 åring.

Skrevet

Vi har arvet en rosa trolldress, så lillegutten på 2 år går i rosa i vinter. Bryr jeg me? Nei!

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Vurderer å bestille på nettet, men er usikker på hvordan størrelsene er. Det står mellom 110 eller 116 til en 5 åring.

Min unge er 3 til når det nærmer seg juletider. Jeg kjøpte størrelse 4 og det var ingen problem da jeg prøvde den på han nå. Den er så myk at det er ingen hinder om en kjøper litt stor størrelse

Skrevet

Datteren min har lyseblå Troll-dress, ikke noe problem det.

Skrevet

Jeg kjøpte strl 110 til min jente på 4 år. Hun er 107 cam høy.

Skrevet

Jeg har kjøpt dress på sparkjøp til min minste med uttakbart for til 199 kr...

Foreløpig ser den bra ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...