Gjest lurulf Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Steike, det syns jeg var et av de beste forslagene jeg har sett på lenge ;-D Jeg er såklart med på det, hva kunne vært et bedre sted å sette opp turnuslister til diverse aktiviteter enn i den felles badstuen? Vi starter opp ikveld, skal vi ikke? :-D Absolutt! I dag er et veldig godt tidspunkt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Absolutt! I dag er et veldig godt tidspunkt Nå må vi bare få med oss mrxx. Tror du han trenger å overtales til dette her? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurulf Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Nå må vi bare få med oss mrxx. Tror du han trenger å overtales til dette her? Jeg tror vi knappt trenger å vinke med lillefingeren Det gjelder bare at han oppdager det, midt i tråden... Fristende å ta det under "hangover-forum"tråden, men da kan det fort bli trengsel i badstua 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg tror vi knappt trenger å vinke med lillefingeren Det gjelder bare at han oppdager det, midt i tråden... Fristende å ta det under "hangover-forum"tråden, men da kan det fort bli trengsel i badstua "Fristende å ta det under "hangover-forum"tråden, men da kan det fort bli trengsel i badstua " Trengsel vil vi ikke ha. Ihvertfall ikke av flere. Badstua trenger forøvrig ikke være så stor, vi skal nok få plass, hehe Mrxx greier nok å lete opp våre fristende tilbud her i midten av denne tråden, også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurulf Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 "Fristende å ta det under "hangover-forum"tråden, men da kan det fort bli trengsel i badstua " Trengsel vil vi ikke ha. Ihvertfall ikke av flere. Badstua trenger forøvrig ikke være så stor, vi skal nok få plass, hehe Mrxx greier nok å lete opp våre fristende tilbud her i midten av denne tråden, også. "Trengsel vil vi ikke ha. Ihvertfall ikke av flere. Badstua trenger forøvrig ikke være så stor, vi skal nok få plass, hehe ;)" Da er det bare å sette seg godt til rette og vente på mrxx Jeg nyter synet av øynene dine i ventetiden... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 "Trengsel vil vi ikke ha. Ihvertfall ikke av flere. Badstua trenger forøvrig ikke være så stor, vi skal nok få plass, hehe ;)" Da er det bare å sette seg godt til rette og vente på mrxx Jeg nyter synet av øynene dine i ventetiden... Kan ikke jeg få en mail? *gnir meg i øya* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurulf Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Kan ikke jeg få en mail? *gnir meg i øya* Ja, så sant du lover å ikke trenge deg inn i badstua... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ja, så sant du lover å ikke trenge deg inn i badstua... Nei, jeg er ikke så glad i bastu... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurulf Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Nei, jeg er ikke så glad i bastu... Da har du mail 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Da har du mail Takk! Men jeg er trøtt uansett.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Nei, jeg er ikke så glad i bastu... Det var bra. For vi vil ikke ha konkurranse her ;-p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det var bra. For vi vil ikke ha konkurranse her ;-p Ingen fare. Ikke er jeg i humør til å flørte om dagen heller... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurulf Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det var bra. For vi vil ikke ha konkurranse her ;-p Når det gjelder badstu, så stemmer det at "alle gode ting er tre" Så jeg går og mailer annegunn pent ut herifra... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Når det gjelder badstu, så stemmer det at "alle gode ting er tre" Så jeg går og mailer annegunn pent ut herifra... Tror du, ja.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurulf Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Tror du, ja.... Husj! Gå og les mailen din nå! *Jager forsiktig for å ikke forstyrre Lillevill* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Husj! Gå og les mailen din nå! *Jager forsiktig for å ikke forstyrre Lillevill* Mulig jeg er raskere på labben enn deg, for jeg har svart allerede. Det har sine fordeler å ikke lese igjennom... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurulf Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Mulig jeg er raskere på labben enn deg, for jeg har svart allerede. Det har sine fordeler å ikke lese igjennom... Noen har spist middag... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Noen har spist middag... Og noen har reist hjem... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurulf Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Og noen har reist hjem... Ja, jeg syntes det tok lang tid før du svarte. Du har forøvrig mail. Skal vi tusle bort i mailboksa nå? Vær så snill? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Nå må vi bare få med oss mrxx. Tror du han trenger å overtales til dette her? Trenger ikke å overtales, ....jeg er med:-) Jeg er veldig glad i å ta badstu, når det i tillegg er to vakre og nydelige jenter der inne også, så trenger jeg ikke rare overtalelsen. *kommer*... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.