Gjest lurulf Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Håndarbeid kan være så mye mer enn hekletøy:-) *LOL* Jeg er altfor uskyldig til å tenke i sånne baner... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 *LOL* Jeg er altfor uskyldig til å tenke i sånne baner... Hehe...det er jeg nå ikke så sikker på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurulf Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hehe...det er jeg nå ikke så sikker på. Har du sett hostesafttråden? Den vokste seg lynraskt mye lenger enn bare de to innleggene vi hadde planlagt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Har du sett hostesafttråden? Den vokste seg lynraskt mye lenger enn bare de to innleggene vi hadde planlagt. Ehh, nei, den tråden har jeg ikke sett. Hadde normalt ikke klikket meg inn på den. Da får jeg lete litt bare jeg får tid:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurulf Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ehh, nei, den tråden har jeg ikke sett. Hadde normalt ikke klikket meg inn på den. Da får jeg lete litt bare jeg får tid:-) Det var overraskende mange som valgte å gå inn på den. En periode var 90% av 100 nyeste fra hostesafttråden. http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2771310 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Det var overraskende mange som valgte å gå inn på den. En periode var 90% av 100 nyeste fra hostesafttråden. http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2771310 Jeg har trålet litt i tråden, men ikke lest hele. Den ble vel litt for seriøs?...hehe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurulf Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg har trålet litt i tråden, men ikke lest hele. Den ble vel litt for seriøs?...hehe... Veldig seriøs... Les herifra, nedover forbi der annegunn blander seg inn, så har du et mål på seriøsiteten... http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2771347 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Skal lite til før du sporer av, hehe Ja, men jeg liker å spore av, så da gjør det ikke så mye, hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Det er den type trengsel amber og jeg ikke har noe i mot Stemmer, lurulf. *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurulf Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Stemmer, lurulf. *s* Jeg regnet ikke med at du ville protestere... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.