Gå til innhold

Når begynne å bruke ullundertøy for bhagebarn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes ull blir litt for varmt så lenge det er varmegrader fortsatt (selv om det er ikke lenge igjen før kulda sette inn, tipper jeg - snø i fjellet her jeg bor i dag!, hutre, hutre). Kler 1 1/2-åringen min med bomullsstrømpebukser/stillongs og bomullsbodyer. Og i dag har jeg for første gang byttet ut joggeskoene med uforete lave støvletter, som jeg tror skal være gode overgangssko i tørt vær før vinterskoene og sherroxene taes frem.

Ikke alltid så enkelt å vite hvordan man skal kle de små som ennå ikke sier fra om de er kalde/varme... :-) Man må nesten bare prøve seg fram!

M.v.h.

Kan du ikke kle dem for å være inne når du leverer - og så ha et lite lager av alternative antrekk i bhg?

Jeg har strømpebukse i bomull, og ull liggende, i tillegg til fleece og ullklær - så stoler jeg på at de ansatte velger riktig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...