Gå til innhold

Er 35 år for sent å bli mor for tredje gang?

Anbefalte innlegg

Gjest Nå eller aldri liksom
Skrevet

Vi har to barn fra før, og har følt oss ganske slitne og dermed har ikke tredjemann kommet. Men nå begynner jeg å telle på knappene for nå er det liksom nå eller aldri.

Vi bor på et lite tettsted, forsåvidt langt fra nærmeste familie. Er det mange som får barn i denne alderen? Det er litt viktig for meg at om vi skal ha en til at det er lett å bli kjent med andre jevnaldrende tror jeg.

Men har ikke bestemt meg helt uansett....

Fortsetter under...

Gjest rett svar...;)
Skrevet

Nei.

Du er altså IKKE for gammel! Du er i din beste alder jo.

Skrevet

Nei, sett i gang :-)

Selv er jeg trebarnsmor og fikk tredjemann i fjor når jeg var 34 år gammel. 35 år er da ingen alder :-)

Skrevet

Siden jeg selv var 38, mener jeg åpenbart ikke at 35 er for gammelt.

Annonse

Gjest evigungmor
Skrevet

Har litt problem med å skjønne "problemet" !!!

Jeg er 43, og minstemann her er 2 år.

MEN det er self ei personlig sak; om man føler seg for gammel (som 35???)eller for sliten bør man absolutt ikke få flere barn da.

Eller er det familie/venner som bestemmer for deg Om dere er for gamle/slitne ( 35år???).

Velg selv, jeg har bare sagt min menig og er en meget lykkelig småbarnsmor og storbarnsmor.

Skrevet

Nei,det er ikke for sent. Selv passerte jeg 38 flere mnd. før minstemann kom.

Skrevet

For seint nei! På ingen måte.

BAr 37 da nr tre kom, og det er ikk alderen som er grunnen til at det ikke blir en nr 4!

Du er ikke gammel, bare voksen .-)

Skrevet

Jeg var 34 da jeg fikk 3.mann. JEg synes ikke du er for gammel som 35 år gammel 3-barnsmor!

Kjør på, om det er dette dere vil!

Skrevet

I den alderen???

Venter selv nr. 8 om halvannen måned i en alder av 36 år, og føler meg langt fra gammel.

Men om _dere_ føler dere gamle og slitne er det vel kanskje ikke så lurt med flere barn?

Skrevet

Kan nok vere lurt med nokre forandringer for å gjere kvardagen lettare om du er sliten - det blir ikkje mindre slitsomt med tre barn.

Eg var 38 år då eg fekk minstejenta. Alderen er ingen hindring.

Skrevet

I den alderen???

Venter selv nr. 8 om halvannen måned i en alder av 36 år, og føler meg langt fra gammel.

Men om _dere_ føler dere gamle og slitne er det vel kanskje ikke så lurt med flere barn?

Kor mange gutar og jenter har du asterix? Eg har fem gutar og fire jenter. Og så er eg mormor til ei jente på ett år.

Fødselen din nærmer seg no - spennande. Skal du føde heime denne gongen også? Eg bruker å få "hetta" når eg kjenner riene starter, så eg MÅ føde på sjukehus.

Annonse

Skrevet

Jeg fyller 35 i desember i år, og venter ganske snart nr. 3. Synes det har vært helt greit å vente til nå - de andre barna er 5,5 og 4,5 år gamle.

Føler meg ikke gammel i det hele tatt, jeg!!!

Gjest 71 grader nord
Skrevet

Jeg fyller snart 34 og prøver å bli gravid med nr. 3.

Skrevet

Kor mange gutar og jenter har du asterix? Eg har fem gutar og fire jenter. Og så er eg mormor til ei jente på ett år.

Fødselen din nærmer seg no - spennande. Skal du føde heime denne gongen også? Eg bruker å få "hetta" når eg kjenner riene starter, så eg MÅ føde på sjukehus.

Har 5 gutter og 2 jenter så langt.

Satser på å føde hjemme igjen ja. Trives best der jeg. Rolig og fredelig og jeg får ro til å slappe av under(og etter) fødselen.

Skrevet

Jeg synes ikke det er sent. Hos oss er det vanligste at det første barnet kommer rundt 30-32 år, så 35 er ikke gammelt.

Skrevet

Det er veldig mange som får barn i 35-årsalderen. Er ikke snittalderen for førstegansfødende rundt 30 ?

Skrevet

Var hhv. 31, 33 og 35 da barna våre kom. Går helt fint, det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...