The_Pasient Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg har fått en senebetennelse i underarmen. Har prøvd betennelsedempende, samt akupunktur. Har hatt problemet i ca. 3 måneder. Har ikke problemer med å løfte ting, eller om natten. Føles helt fin igjen når jeg våkner om morgenen, men de irriterende smertene kommer tilbake når jeg begynner å bruke den. Går hos fysioterapeut nå, men siden de andre ikke funket, så har jeg mistet troen på at armen blir bedre. Noen som har forslag til behandling, og som har hatt erfaring med senebetennelse? Er avlasting i form av sykemeldingen den eneste og beste løsningen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JSB Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kan være Thermotex puten kan hjelpe. Den er konstruert for bl.a. denne type problematikk. Puten utstråler infrarød stråling, og brukes ca 30min tre-fire ganger i uken. Søk etter Thermotex i Norge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.