Gå til innhold

Klær med kvalitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører noen mener det er så sprøtt å kjøpe dyre klær til barna. Selv er jeg lei av klær som blir fort slitt. Har kjøpt en del vanlige moteklær til seksåringen min nå i høst. Allerede er det gått hull på tre plagg.

Jeg er ikke noe for bruk og kast. Kan noen tipse meg hvilke klær som er slitesterke? Tenker på bukser og gensere i første omgang.

Skrevet

Jeg har kjøpt både dyre og billige klær til mine, og erfaringen er at det blir hull på både billig og dyrt. Så jeg foretrekker å kjøpe billig og heller litt oftere.

Det er mye surere å måtte kaste ei bukse til 500,- enn ei til 129,-

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med FIX-klær fra Lindex. De er av og til på tilbud også. Pene klær med sterke farger.

Skrevet

Jeg syntes LEGO har en kvalitet utenom det vanlige. Poden har også hatt noen plagg som er ennå dyrere, men ikke bedre enn feks, H&M. Men LEGO er og blir i en klasse for seg selv :-)

Skrevet

Jeg har kjøpt både dyre og billige klær til mine, og erfaringen er at det blir hull på både billig og dyrt. Så jeg foretrekker å kjøpe billig og heller litt oftere.

Det er mye surere å måtte kaste ei bukse til 500,- enn ei til 129,-

Jeg skriver under her...

Skrevet

Jeg har en av hvert kjønn så derfor er det litt begrenset hva som arves direkte mellom dem av vanlig innetøy. Ergo holder vanlig tøy fra kjedebutikkene i lange baner.

Når det gjelder yttertøy er jeg så heldig at det er pappan som har det økonomiske ansvaret for eldstemann og han kjøper en del rødt slik at "Lillemor kan arve" som han sier og det sparer jo jeg penger på. Han kan nemlig finne på å kjøpe dyrt! :o)

Skrevet

Jeg synes Fix (kjøpes på Lindex) og Lingon og Blåbær (fås vel bare på home parys) er kjemebra. Holder lenge både på farge, kvalitet og fasong.

Litt dyrere, men også mye bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...