Osiris Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Elnet hårspray, ja! Den fæle lukta av muttern's hårspray kan jeg framkalle den dag i dag... Elnett og Dreamy (den fæle gule boksen) *grøss* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Elnett og Dreamy (den fæle gule boksen) *grøss* Ja, den husker jeg også! Tror det var min første hårspray, kjøpt på danskebåten. Tør ikke tenke på den egenpåførte "duften" ;-) *mimrer* 0 Siter
Osiris Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Ja, den husker jeg også! Tror det var min første hårspray, kjøpt på danskebåten. Tør ikke tenke på den egenpåførte "duften" ;-) *mimrer* Den er fortsatt min mors favoritt. Jeg prøver å holde henne med litt dyrere merker for å unngå at hun kjøper Dreamy. Til og med Elnett er bedre enn den. ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Den er fortsatt min mors favoritt. Jeg prøver å holde henne med litt dyrere merker for å unngå at hun kjøper Dreamy. Til og med Elnett er bedre enn den. ) Mora di sitter med andre ord fast i 70-tallet... Det tok noen år før moren min tok til fornuft også ;-) 0 Siter
Osiris Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Mora di sitter med andre ord fast i 70-tallet... Det tok noen år før moren min tok til fornuft også ;-) Av og til har jeg en følelse av at hun sitter fast i 60-tallet til og med. ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Av og til har jeg en følelse av at hun sitter fast i 60-tallet til og med. ) Og sånn skal _ikke_ vi bli altså!! Sitte fast i årtusenskiftet, nei nei - ikke tale om!! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Elnet hårspray, ja! Den fæle lukta av muttern's hårspray kan jeg framkalle den dag i dag... He he, Jeg husker godt min mors nitidige spraying av Elnet over tupert hårsveis! :-) Akk - hine hår(de) dager! *fnis* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 He he, Jeg husker godt min mors nitidige spraying av Elnet over tupert hårsveis! :-) Akk - hine hår(de) dager! *fnis* Huff, ja. Husker godt at det gjaldt å komme seg ut fra badet fortere enn svint når modern begynte sprayinga. Føltes omtrent som å bli kvalt, jo! 0 Siter
morsan Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Huff, ja. Husker godt at det gjaldt å komme seg ut fra badet fortere enn svint når modern begynte sprayinga. Føltes omtrent som å bli kvalt, jo! *lol* I tillegg til å tupere håret hadde hun også en "postisj" (?) som hun satte på for å få høy og flott sveis! ;-) Nå derimot har hun "kjerringkrøller", dvs kortklipt hår og permanentkrøller som ikke børstes eller fønes. Selv tror hun nok at "kjerringkrøller" kun kan brukes på sveisen man får av å rulle opp håret på hårruller, slik som _hennes_ mor gjorde! *LOL* Jeg lar henne leve i troen, for hun er en god og snill mor! *S* 0 Siter
kaffepiken Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hun bruker Elnett hårspray. Ja, jeg har lest se og hør ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 *lol* I tillegg til å tupere håret hadde hun også en "postisj" (?) som hun satte på for å få høy og flott sveis! ;-) Nå derimot har hun "kjerringkrøller", dvs kortklipt hår og permanentkrøller som ikke børstes eller fønes. Selv tror hun nok at "kjerringkrøller" kun kan brukes på sveisen man får av å rulle opp håret på hårruller, slik som _hennes_ mor gjorde! *LOL* Jeg lar henne leve i troen, for hun er en god og snill mor! *S* *ler* Sånne særegenheter skal vår generasjon motarbeide! Eldstejenta er åtte år og jeg begynner å få høre litt av hvert... Her forleden fant jeg den tøffe genseren/jakka på BikBok. Brun hettejakke med turkis skrift på hetta. Snuppa mente at den jakka var jeg aaaaltfor gammel til å gå med. "Du er tross alt 35 år gammel mamma, ikke fjortis! Når du går med slike klær, bare for å se ung ut, så ser du faktisk eldre ut! Minst 40 altså!" Mannen min syntes jakka var kul, så for en gangs skyld hørte jeg mer på han enn på snuppa i prepuberteten. Nå liker hun faktisk jakka mi likevel. "Den er perfekt til deg og du ser ut som du er akkurat 35 år!" ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 *ler* Sånne særegenheter skal vår generasjon motarbeide! Eldstejenta er åtte år og jeg begynner å få høre litt av hvert... Her forleden fant jeg den tøffe genseren/jakka på BikBok. Brun hettejakke med turkis skrift på hetta. Snuppa mente at den jakka var jeg aaaaltfor gammel til å gå med. "Du er tross alt 35 år gammel mamma, ikke fjortis! Når du går med slike klær, bare for å se ung ut, så ser du faktisk eldre ut! Minst 40 altså!" Mannen min syntes jakka var kul, så for en gangs skyld hørte jeg mer på han enn på snuppa i prepuberteten. Nå liker hun faktisk jakka mi likevel. "Den er perfekt til deg og du ser ut som du er akkurat 35 år!" ;-) *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.