Gå til innhold

TV2-PLANfadder aksjon

Anbefalte innlegg

Det var antagelig fler enn meg som satt med tårene rennendes og så på reportasjene fra ulike verdensdeler i går kveld. Så nå har vi meldt oss som PLAN-faddere, og gleder oss til å motta informasjon derfra.Tror at det også kan være en fin ting for vårt kommende adoptivbarn å være med på. Vi ytret ønske om et fadderbarn fra Latin-Amerika, da vi venter barn fra Colombia. Det var masse innslag fra Colombia også på programmet i går kveld, og jeg synes det var forferdelig og sterkt å se disse. Tiden kan ikke gå fort nok for å få hentet vår lille som kanskje lever under slike uholdbare forhold akkurat nå? I mellomtiden skal jeg iallefall betale mitt fadderbidrag med glede, og håpe at det kan gjøre livet litt bedre for et annet barn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198865-tv2-planfadder-aksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, er så lei meg for at jeg ikke fikk sett det i går. Trodde jeg skulle finne det på TV2 WEB-TV, men lykkes ikke med det nei. Kan ikke finne om det går i reprise heller. Noen som vet?

Hei. Jeg fikk heller ikke sett dette. Håper noen vet om en link! Vi reiser til Bogota på søndag. Har hatt reisefeber lenge. Gleder meg sååååååå!

Å, er så lei meg for at jeg ikke fikk sett det i går. Trodde jeg skulle finne det på TV2 WEB-TV, men lykkes ikke med det nei. Kan ikke finne om det går i reprise heller. Noen som vet?

http://www.fadderskap.no/TV06/index.htm

(Jeg har ikke fått testet den, har ikke mulighet til å se web-tv fra denne pc-en, men håper den funker)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...