Gå til innhold

Charley og sjokoladefarbrikken på kino

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har SÅ lyst å gå på kino med datteren min. Det er ikke ofte vi tar oss råd til det, men denne gangen tror jeg at vi bare må. Vi har hørt boka som lydbok sikkert 20 ganger. Det jeg lurer på er: til de av dere som har sett filmen - lever filmen opp til forventningene etter å ha lest boka først?

Skrevet

Leste boka for evigheter siden, så jeg husker ingenting av den.

Filmen var flott. Både barn og voksne i salen lo og moret seg.

Skrevet

Den er vel verdt å se. Vi har hørt lydboka maaaange ganger, og de har endret littegrann på historien. Lagt til litt om Willy Wonkas barndom, og endret litt på slutten. Jeg synes Dahls original er minst like god som filmen, så jeg skjønte ikke helt hvorfor, men...

Guttungen og jeg koste oss ihvertfall, og det gjorde alle de jeg har snakka med som har sett filmen også.

Dra på kino, dere!

Skrevet

Kjempekoselig film, terningkast 6!

Vi har sett den hjemme, men må sannsynligvis ha en tur på kino og se den norske versjonen med minsten også, han syns den så kjempegøy ut, men skjønte ikke så mye siden den var på engelsk.

Skrevet

Hvor store er barna før de har glede av filmen?

Jeg tror ikke min 3,5-åring hadde hatt glede av den hvis hun hadde vært med. Men 6-åringen koste seg.

Skrevet

Jeg tror ikke min 3,5-åring hadde hatt glede av den hvis hun hadde vært med. Men 6-åringen koste seg.

Ok, takk!

Skrevet

Den er vel verdt å se. Vi har hørt lydboka maaaange ganger, og de har endret littegrann på historien. Lagt til litt om Willy Wonkas barndom, og endret litt på slutten. Jeg synes Dahls original er minst like god som filmen, så jeg skjønte ikke helt hvorfor, men...

Guttungen og jeg koste oss ihvertfall, og det gjorde alle de jeg har snakka med som har sett filmen også.

Dra på kino, dere!

Hei du!

Vi var på Albert Åberg forestilling her i Kristiansand i går. Det var kjememoro både for meg og ungene (4 og 6 år). Hun minste syntes nok det var litt skummelt innimellom, men alle var kjempefornøyde. Og toppen av kransekaka var jo at de fikk hilse på dem etterpå :-)

Skrevet

Hei du!

Vi var på Albert Åberg forestilling her i Kristiansand i går. Det var kjememoro både for meg og ungene (4 og 6 år). Hun minste syntes nok det var litt skummelt innimellom, men alle var kjempefornøyde. Og toppen av kransekaka var jo at de fikk hilse på dem etterpå :-)

Ja, det var stas å hilse på etter forestillingen. Lillesøster på 3,5 ville ikke gå før vi hadde hilst på alle 3, og i tillegg måtte hun stå og SE på "Milla" lenge, lenge...

Vi har gått igjennom noen ALbert-bøker den siste uka for å si det sånn!

Skrevet

Vesla har hatt lydbok. Og filmen var absolutt vært å se. Ho er 6. Selv ville jeg nok sett den engelske versjonen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...