isbe Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Har SÅ lyst å gå på kino med datteren min. Det er ikke ofte vi tar oss råd til det, men denne gangen tror jeg at vi bare må. Vi har hørt boka som lydbok sikkert 20 ganger. Det jeg lurer på er: til de av dere som har sett filmen - lever filmen opp til forventningene etter å ha lest boka først? 0 Siter
favn Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Leste boka for evigheter siden, så jeg husker ingenting av den. Filmen var flott. Både barn og voksne i salen lo og moret seg. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Den er vel verdt å se. Vi har hørt lydboka maaaange ganger, og de har endret littegrann på historien. Lagt til litt om Willy Wonkas barndom, og endret litt på slutten. Jeg synes Dahls original er minst like god som filmen, så jeg skjønte ikke helt hvorfor, men... Guttungen og jeg koste oss ihvertfall, og det gjorde alle de jeg har snakka med som har sett filmen også. Dra på kino, dere! 0 Siter
Aryane Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Kjempekoselig film, terningkast 6! Vi har sett den hjemme, men må sannsynligvis ha en tur på kino og se den norske versjonen med minsten også, han syns den så kjempegøy ut, men skjønte ikke så mye siden den var på engelsk. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hvor store er barna før de har glede av filmen? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hvor store er barna før de har glede av filmen? Jeg tror ikke min 3,5-åring hadde hatt glede av den hvis hun hadde vært med. Men 6-åringen koste seg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Jeg tror ikke min 3,5-åring hadde hatt glede av den hvis hun hadde vært med. Men 6-åringen koste seg. Ok, takk! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Den er vel verdt å se. Vi har hørt lydboka maaaange ganger, og de har endret littegrann på historien. Lagt til litt om Willy Wonkas barndom, og endret litt på slutten. Jeg synes Dahls original er minst like god som filmen, så jeg skjønte ikke helt hvorfor, men... Guttungen og jeg koste oss ihvertfall, og det gjorde alle de jeg har snakka med som har sett filmen også. Dra på kino, dere! Hei du! Vi var på Albert Åberg forestilling her i Kristiansand i går. Det var kjememoro både for meg og ungene (4 og 6 år). Hun minste syntes nok det var litt skummelt innimellom, men alle var kjempefornøyde. Og toppen av kransekaka var jo at de fikk hilse på dem etterpå :-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hei du! Vi var på Albert Åberg forestilling her i Kristiansand i går. Det var kjememoro både for meg og ungene (4 og 6 år). Hun minste syntes nok det var litt skummelt innimellom, men alle var kjempefornøyde. Og toppen av kransekaka var jo at de fikk hilse på dem etterpå :-) Ja, det var stas å hilse på etter forestillingen. Lillesøster på 3,5 ville ikke gå før vi hadde hilst på alle 3, og i tillegg måtte hun stå og SE på "Milla" lenge, lenge... Vi har gått igjennom noen ALbert-bøker den siste uka for å si det sånn! 0 Siter
Speak Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Vesla har hatt lydbok. Og filmen var absolutt vært å se. Ho er 6. Selv ville jeg nok sett den engelske versjonen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.