venterveldig Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Jeg synes det er så fantastisk artig å lese inne på DOL for tida og se alle som har kommet videre i prosessen som de har i Colombia. Det virker jo som om en tropp er dratt ut, og bra er det ! Jeg har virkelig tenkt på dere Colombia-ventere da det så ut som om INGENTING skjedde. Gratulerer til alle sammen! 0 Siter
kinaputten Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Slenger meg på denne! Kjempekoselig å se alle glade meldinger fra Colombia!! 0 Siter
setesdal Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hurra for distrikter, godkjenninger og tildelingene som har kommet. det var sannelig på tide. lykke til videre alle mann alle:-) 0 Siter
Mattias1365380379 Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Henger meg på her jeg også! Kjempehyggelig å se at det skjer ting i ICBF om dagen, og GRATULERER til alle som har kommet ett steg videre!!! Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.