Gå til innhold

Babybjørn bæresele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk. Da satser jeg på at det meste går av med biorspray...

Hvis du logger deg på babybjørn sine nettsider kan du få tilsendt gratis ekstradeler til den "gamle" bæreselen med knapper som gjør at du kan bruke den til de aller minste barn. Tar ca 2 uker å komme i posten.

Hvis du logger deg på babybjørn sine nettsider kan du få tilsendt gratis ekstradeler til den "gamle" bæreselen med knapper som gjør at du kan bruke den til de aller minste barn. Tar ca 2 uker å komme i posten.

Je finner det ikke på hjemmesiden. Kan du gi meg en eksakt link?

Annonse

Je finner det ikke på hjemmesiden. Kan du gi meg en eksakt link?

Den bakdelen passer ikke på de gamle selene med knappefeste, kun på den nye med sånn plastgreie som skal skyves på plass. Det vet jeg, for jeg bestilte selv en sånn ny Active-bakdel. Dermed må jeg kjøpe meg en nyere sele for å kunne bruke den nye bakdelen.

Den bakdelen passer ikke på de gamle selene med knappefeste, kun på den nye med sånn plastgreie som skal skyves på plass. Det vet jeg, for jeg bestilte selv en sånn ny Active-bakdel. Dermed må jeg kjøpe meg en nyere sele for å kunne bruke den nye bakdelen.

OK. Men nå kjøper jeg en bæresele som er to år gammel. Får jeg ikke brukt den? MAngler den en del eller hva er greia? Jeg skjønte ikke helt dette.

OK. Men nå kjøper jeg en bæresele som er to år gammel. Får jeg ikke brukt den? MAngler den en del eller hva er greia? Jeg skjønte ikke helt dette.

Nei, du kan fint bruke den. Men nå i år kom BabyBjørn med to utgaver; den vanlige som du har og en ny type som heter Active. Active har bedre støtte for ryggen enn den vanlige, og er derfor også dyrere. Det var produksjonsfeil på noen så BabyBjørn sender ut nye bakstykker til de med produksjonsfeil. Dog sjekker de ikke hvem som har feil eller ikke; de bare har lagt ut en link der det står at folk kan bestille gratis bakdel. Så folk bestiller Active-bakdel enten de har den sela eller ikke, fordi denne bakdelen kan brukes med forstykket til den originale utgaven.

Nei, du kan fint bruke den. Men nå i år kom BabyBjørn med to utgaver; den vanlige som du har og en ny type som heter Active. Active har bedre støtte for ryggen enn den vanlige, og er derfor også dyrere. Det var produksjonsfeil på noen så BabyBjørn sender ut nye bakstykker til de med produksjonsfeil. Dog sjekker de ikke hvem som har feil eller ikke; de bare har lagt ut en link der det står at folk kan bestille gratis bakdel. Så folk bestiller Active-bakdel enten de har den sela eller ikke, fordi denne bakdelen kan brukes med forstykket til den originale utgaven.

Så jeg kan få bruk for den til min? Da er det vel greit å ha den.

Nå så jeg det på hjemmesiden. Den har jeg jo ikke brukt for.

Tusen takk for all infoen du har gitt meg :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...