Gå til innhold

Hva sier de?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mattias1365380379

Hei!

Da vi fikk tildeling for 1 1/2 år siden ringte de min mann på jobb og fortalte at de hadde et barn til oss. Vi fikk en del informasjon over telefon, og så dro vi bort og hentet alle papirene de hadde om ham, pluss bilder. Dersom du ikke bor så nærme at du kan hente det, tror jeg de sender i posten samme dag. Så får man et visst antall dager på å akseptere barnet, og så fort det er gjort starter de saksgangen. (sånn var det iallfall da, regner med at det fungerer slik enda)

Tror det er litt variabelt fra distrikt til distrikt når man får overtakelsesdato. Vi var i Medellin, og der tror jeg det ofte tar litt lenger tid enn i andre distrikter, og vi fikk ham på dagen 1 mnd etter tildeling. Tror det ligger på alt fra 14 dager til 1 mnd.

Håper du fikk svar på noe av det du lurte på!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199108-hva-sier-de/#findComment-1406589
Del på andre sider

Hun sa: Det er fra AF, har du mulighet til å snakke litt? JAAAAA, selvfølgelig!

Det har kommet en tildeling til dere! En liten gutt som er født xx.xx.xx. Han heter xxxxx.

Meg og eldstemann var i bursdagselskap så det ble stor ståhei kan du tro. Vi fikk ringt til pappaen og fløy nesten hjem til huset vårt for å åpne e.mailen med papirer og bilder.

Håper at vi begge har fått den telefonen i løpet av "no time" nå!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199108-hva-sier-de/#findComment-1406664
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...