Gå til innhold

isbe -brukt rideutstyr

Anbefalte innlegg

Jeg så et innlegg fra deg lengre bak her, men tenkte at det er så gammelt at du kanskje ikke sjekker svarene på det nå ;-)

Hvis du skal ha ridebukse, jakke ol. til datteren din så kan jeg absolutt anbefale å handle fra Ellos. Mye billigere enn de fleste utstyrsbutikker, og kanskje bedre enn å handle usette brukte klær (Jeg vet ikke om Ellos har hjelm da).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199382-isbe-brukt-rideutstyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tipset - endte opp med enjakke og bukse som vi hadde fra før. Kjøpte et par sko m/hæl til 100,- på salg (i skinn - kostet faktisk over 600 før!), men mangler hjelm og sikkerhetsvest - og det siste særlig virker dyrt!

Sikkherhetsvest koster noen kroner ja, men om uhellet er ute så er den verdt hver eneste krone!

Jeg var den første på stallen der jeg red som kom med sikkerhetsvest og de lo litt av meg i begynnelsen. Men etter et års tid gikk plutselig de aller fleste ungene i alle fall med en. :o)

Sikkherhetsvest koster noen kroner ja, men om uhellet er ute så er den verdt hver eneste krone!

Jeg var den første på stallen der jeg red som kom med sikkerhetsvest og de lo litt av meg i begynnelsen. Men etter et års tid gikk plutselig de aller fleste ungene i alle fall med en. :o)

Hei!

Har lett på alle bruktmarkeder på nettet, og ENDELIG fant jeg en BETA 3 vest for barn - med porto ble det 405 - mye bedre enn ny vest koster - og tror nok ikke at slike vester slites så mye, så den kjøpte jeg - er kjempeglad, og har fått den allerede, og den passer flott.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...