Gjest take on me Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg husker stripete gensre, oppbrett på buksa og krepphår 0 Siter
Aryane Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg husker "diana" blusen, Ball gensrene, hvit dressjakke og rosa tversoversløyfe, det hadde jentene, og guttene hadde skinnende dress og rosa magebelte. 0 Siter
Gjest vendi Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg husker "diana" blusen, Ball gensrene, hvit dressjakke og rosa tversoversløyfe, det hadde jentene, og guttene hadde skinnende dress og rosa magebelte. Discobeltet! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Store øredobber og smykker. Overdådige permanentkrøller og tuppert hår. Krepptang. "Grøss og gru" Og så husker jeg trange tigertihgts dratt langt oppi i rompa.Høye støvletter. Diger beltespenne. Den lille trange sorte. Kortest mulig og trangest mulig. Det beste med 80-tallet var i grunnen musikken. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 jeg husker Michael jackson. Trodde at han var det eneste pop-idolet som eksisterte. Når jeg hører en sang av han nå så tenker jeg tilbake til hendelser som skjedde da. før det var New kids on the block. digget dem fordi veninna mi gjorde det. dessuten hadde INGEN mobiltelefon.ingen som jeg så iallefall. 0 Siter
citoyen Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Ooh.. lyserosa og lyseblå øyenskygge, krepptang og lys fillete dongeri. Og Milli Vanilli og Return. Kald krig. E.T. Punky Brewster. Teenage Mutant Ninja Turtles. Nintendo og Sega. 0 Siter
Gjest take on me Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 keyboard, madonna, skulderputer må jeg også slenge med 0 Siter
Gjest take on me Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 keyboard, madonna, skulderputer må jeg også slenge med comondore 64! hehe 0 Siter
Platina Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg husker alt for korte dongribukser med isydd hvit stripe på hver side. Dratt langt oppi rumpa med et tynt skinnbelte snurpa sammen langt under beltehempene. Jeg husker hvite bluser med stooor blondekrage utenpå mintgrønne gensre i angoraull. Jeg husker jakker som skulle henge så langt bakpå skuldrene som mulig. Jeg husker seilersko med finurlig rullede snører. Jeg husker lyseblå øyesminke, lyserosa leppestift og tupert pannelugg. Jeg husker hjemmebrent blandet i appelsinjuice og at øl var fælt. Karsken gikk lettere ned. Og jeg husker musikken! Ti i skuddet med opptakskassetten klar. Det var kult å være tenåring på åttitallet! 0 Siter
Gjest take on me Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg husker alt for korte dongribukser med isydd hvit stripe på hver side. Dratt langt oppi rumpa med et tynt skinnbelte snurpa sammen langt under beltehempene. Jeg husker hvite bluser med stooor blondekrage utenpå mintgrønne gensre i angoraull. Jeg husker jakker som skulle henge så langt bakpå skuldrene som mulig. Jeg husker seilersko med finurlig rullede snører. Jeg husker lyseblå øyesminke, lyserosa leppestift og tupert pannelugg. Jeg husker hjemmebrent blandet i appelsinjuice og at øl var fælt. Karsken gikk lettere ned. Og jeg husker musikken! Ti i skuddet med opptakskassetten klar. Det var kult å være tenåring på åttitallet! hehe, jeg satt og med opptakeren klar når det var ti i skuddet:) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Ball-gensere, Bik-Bok - og PocoLoco-dresser, masse lapper på Levis 501-buksa, tennissokker, fargerike plastøreringer, hvit leppestift, hjemmepermanent, musikk av gruppa DRAMA, Glenn Medeiros og Ralph Macchio (guuuud, så nyyydelige de var altså ;-)). 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg husker alt for korte dongribukser med isydd hvit stripe på hver side. Dratt langt oppi rumpa med et tynt skinnbelte snurpa sammen langt under beltehempene. Jeg husker hvite bluser med stooor blondekrage utenpå mintgrønne gensre i angoraull. Jeg husker jakker som skulle henge så langt bakpå skuldrene som mulig. Jeg husker seilersko med finurlig rullede snører. Jeg husker lyseblå øyesminke, lyserosa leppestift og tupert pannelugg. Jeg husker hjemmebrent blandet i appelsinjuice og at øl var fælt. Karsken gikk lettere ned. Og jeg husker musikken! Ti i skuddet med opptakskassetten klar. Det var kult å være tenåring på åttitallet! Æææhh, ikke minn meg på appelsinjuice og vodka!! *fortrenger spysmaken* 0 Siter
Gjest take on me Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 comondore 64! hehe og hubbabubba 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 comondore 64! hehe Hva var det nå igjen? Husker godt navnet, men.... *tenker hardt* 0 Siter
Gjest take on me Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Hva var det nå igjen? Husker godt navnet, men.... *tenker hardt* "data" Brukte en evighet på å komme i gang. Spole på kassetter. "press play on tape" Jeg må le 0 Siter
amber sun Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg husker alt for korte dongribukser med isydd hvit stripe på hver side. Dratt langt oppi rumpa med et tynt skinnbelte snurpa sammen langt under beltehempene. Jeg husker hvite bluser med stooor blondekrage utenpå mintgrønne gensre i angoraull. Jeg husker jakker som skulle henge så langt bakpå skuldrene som mulig. Jeg husker seilersko med finurlig rullede snører. Jeg husker lyseblå øyesminke, lyserosa leppestift og tupert pannelugg. Jeg husker hjemmebrent blandet i appelsinjuice og at øl var fælt. Karsken gikk lettere ned. Og jeg husker musikken! Ti i skuddet med opptakskassetten klar. Det var kult å være tenåring på åttitallet! "Ti i skuddet med opptakskassetten klar." Ja, hahaha det husker jeg også. Og sminken het Debbie. Og parfymen var sånne fæle Date-parfymer med ulike navn. 0 Siter
Osiris Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Young Yellow sminke!!! Young Yellow Caramel? ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 "data" Brukte en evighet på å komme i gang. Spole på kassetter. "press play on tape" Jeg må le Aha, der gikk det opp et lys :-) 0 Siter
Osiris Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 jeg husker Michael jackson. Trodde at han var det eneste pop-idolet som eksisterte. Når jeg hører en sang av han nå så tenker jeg tilbake til hendelser som skjedde da. før det var New kids on the block. digget dem fordi veninna mi gjorde det. dessuten hadde INGEN mobiltelefon.ingen som jeg så iallefall. Åjoda, visst hadde noen mobiltelefoner. De veide sånn ca 7 kilo *lol* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.