Gå til innhold

Hva husker du fra 80-talls tiden?

Anbefalte innlegg

Gjest take on me
Skrevet

Jeg husker stripete gensre, oppbrett på buksa og krepphår

Fortsetter under...

• Svar 191
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

18

• amber sun

15

• Osiris

15

• ShitDiddelyDo

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg husker "diana" blusen, Ball gensrene, hvit dressjakke og rosa tversoversløyfe, det hadde jentene, og guttene hadde skinnende dress og rosa magebelte.

Skrevet

Jeg husker "diana" blusen, Ball gensrene, hvit dressjakke og rosa tversoversløyfe, det hadde jentene, og guttene hadde skinnende dress og rosa magebelte.

Discobeltet!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Store øredobber og smykker. Overdådige permanentkrøller og tuppert hår. Krepptang. "Grøss og gru"

Og så husker jeg trange tigertihgts dratt langt oppi i rompa.Høye støvletter. Diger beltespenne. Den lille trange sorte. Kortest mulig og trangest mulig.

Det beste med 80-tallet var i grunnen musikken.

Skrevet

jeg husker Michael jackson. Trodde at han var det eneste pop-idolet som eksisterte. Når jeg hører en sang av han nå så tenker jeg tilbake til hendelser som skjedde da.

før det var New kids on the block. digget dem fordi veninna mi gjorde det.

dessuten hadde INGEN mobiltelefon.ingen som jeg så iallefall.

Skrevet

Ooh.. lyserosa og lyseblå øyenskygge, krepptang og lys fillete dongeri. Og Milli Vanilli og Return. Kald krig. E.T. Punky Brewster. Teenage Mutant Ninja Turtles. Nintendo og Sega.

Annonse

Gjest take on me
Skrevet

keyboard, madonna, skulderputer må jeg også slenge med

Gjest take on me
Skrevet

keyboard, madonna, skulderputer må jeg også slenge med

comondore 64! hehe

Skrevet

Jeg husker alt for korte dongribukser med isydd hvit stripe på hver side. Dratt langt oppi rumpa med et tynt skinnbelte snurpa sammen langt under beltehempene. Jeg husker hvite bluser med stooor blondekrage utenpå mintgrønne gensre i angoraull. Jeg husker jakker som skulle henge så langt bakpå skuldrene som mulig. Jeg husker seilersko med finurlig rullede snører. Jeg husker lyseblå øyesminke, lyserosa leppestift og tupert pannelugg.

Jeg husker hjemmebrent blandet i appelsinjuice og at øl var fælt. Karsken gikk lettere ned.

Og jeg husker musikken! Ti i skuddet med opptakskassetten klar.

Det var kult å være tenåring på åttitallet! :D

Gjest take on me
Skrevet

Jeg husker alt for korte dongribukser med isydd hvit stripe på hver side. Dratt langt oppi rumpa med et tynt skinnbelte snurpa sammen langt under beltehempene. Jeg husker hvite bluser med stooor blondekrage utenpå mintgrønne gensre i angoraull. Jeg husker jakker som skulle henge så langt bakpå skuldrene som mulig. Jeg husker seilersko med finurlig rullede snører. Jeg husker lyseblå øyesminke, lyserosa leppestift og tupert pannelugg.

Jeg husker hjemmebrent blandet i appelsinjuice og at øl var fælt. Karsken gikk lettere ned.

hehe, jeg satt og med opptakeren klar når det var ti i skuddet:)

Skrevet

Ball-gensere, Bik-Bok - og PocoLoco-dresser, masse lapper på Levis 501-buksa, tennissokker, fargerike plastøreringer, hvit leppestift, hjemmepermanent, musikk av gruppa DRAMA, Glenn Medeiros og Ralph Macchio (guuuud, så nyyydelige de var altså ;-)).

Skrevet

Æææhh, ikke minn meg på appelsinjuice og vodka!!

*fortrenger spysmaken*

Annonse

Skrevet

comondore 64! hehe

Hva var det nå igjen? Husker godt navnet, men.... *tenker hardt*

Gjest take on me
Skrevet

Hva var det nå igjen? Husker godt navnet, men.... *tenker hardt*

"data" Brukte en evighet på å komme i gang. Spole på kassetter. "press play on tape"

Jeg må le

Skrevet

"Ti i skuddet med opptakskassetten klar."

Ja, hahaha det husker jeg også. :)

Og sminken het Debbie.

Og parfymen var sånne fæle Date-parfymer med ulike navn.

Skrevet

"data" Brukte en evighet på å komme i gang. Spole på kassetter. "press play on tape"

Jeg må le

Aha, der gikk det opp et lys :-)

Skrevet

jeg husker Michael jackson. Trodde at han var det eneste pop-idolet som eksisterte. Når jeg hører en sang av han nå så tenker jeg tilbake til hendelser som skjedde da.

før det var New kids on the block. digget dem fordi veninna mi gjorde det.

dessuten hadde INGEN mobiltelefon.ingen som jeg så iallefall.

Åjoda, visst hadde noen mobiltelefoner. De veide sånn ca 7 kilo *lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...