Gå til innhold

Hva husker du fra 80-talls tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener du 1880 eller 1980?

Ta den av dem du husker best! ;-)

Fortsetter under...

• Svar 191
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

18

• amber sun

15

• Osiris

15

• ShitDiddelyDo

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ta den av dem du husker best! ;-)

Da er det ikke tvil. Da husker jeg hyggelige passiarer med Bjørnson og Ibsen under epletrærne. Grieg kom av og til plystrende forbi.

Skrevet

Da er det ikke tvil. Da husker jeg hyggelige passiarer med Bjørnson og Ibsen under epletrærne. Grieg kom av og til plystrende forbi.

Akk, hvor en vidunerlig quinde du maa være! ;-)

Skrevet

Akk, hvor en vidunerlig quinde du maa være! ;-)

Å, jeg ber!

Skrevet

Tuppen & Lillemor

Hjerterevyen

Starlet

:o)

Åja, Tuppen og Lillemor, og Starlet, husker jeg også!

Hadde _den_ samlingen,hehe..

Skrevet

Sikkert praktisk, så det i butikkene forrige vinter. Men jeg er så vaksinert at jeg blir flau bare av synet ;-)

Hadde du hatt revmatisme hadde du tenkt annerledes. Mine er hjemmestrikka da, i angoraull. Ikke fancy og 80-talls, men varme og gode.

Annonse

Skrevet

Hadde du hatt revmatisme hadde du tenkt annerledes. Mine er hjemmestrikka da, i angoraull. Ikke fancy og 80-talls, men varme og gode.

Glad jeg ikke har det :-) Men jeg bruker leggvarmere som knevarmere når det er skikkelig kaldt, så forfengelighet er det ikke, hvis det var det du siktet til ;-)

Skrevet

Dunjakke med skinn på skuldrene, Dockside-sko. Høyt hår og lipgloss. Briller med Store plastinnfatninger... Haremsbukser, tights og pumps.

A-ha, DuranDuran,+ masse, masse anna musikk, krangla med ei berte i klassen om hvorvidt han som sang KarmaChameleon var mann eller dame. Jeg hadde rett! (Boy George).

Jeg bodde på hybel da jeg gikk vgs, og betalte 350,- pr md, inkludert strøm!

Var russ i 1985, og vi hadde jubileumstreff i sommer. Tenk, alt man hadde fortrengt! :D

Gjest take on me
Skrevet

Rob Lowe. Politiskolen (filmen). Top Gun og Tom Cruise.

Hårbøylen.

Husker av en aller annen grunn veldig godt hvor altfor stor dongerijakka var til min spinkle kropp... Steinvaskede dongeribukser.

Bobby Sox.

Hubba Bubba. Den rosa.

Ekspeditrisen på den nye matbutikken - som fortsatt jobber der og ikke aner at jeg var forelska i henne som 10-åring :)))

Husker også disse amerikanske baseball-skoene, som er så hippe nå, blant de hippe...

Kassetter som ble slitt fordi man spilte dem så mye.

Kan jeg bare spørre deg om en ting? Du er dame og lesbisk sant? Jeg var så usikker på om du var mann eller dame, men har skjønt at du må være dame

Gjest svaksterk
Skrevet

"Og så var det en stor tyggegummi,med rosa papir rundt og grønn skrift, husker heller ikke hva den het? Noen som husker? "

Kan det være Sweetmint?

Ja:))) sweetmint var det ja:) Kjøpte dem alltid med farfar, den var god! Sikkert fordi den betydde tur med farfar hehe.

Takk, sweetmint ja....:-)

Skrevet

Husker mye av det andre har skrevet om nedenfor, men kom på noe av det mest ulitmate 80-tallsfenomenet ever

Erik Soler på forsiden av Det Nye med DEN fotball/hokcey sveisen

....og husker dere Det Nye piken og Det Nye gutten ?

Skrevet

Husker mye av det andre har skrevet om nedenfor, men kom på noe av det mest ulitmate 80-tallsfenomenet ever

Erik Soler på forsiden av Det Nye med DEN fotball/hokcey sveisen

....og husker dere Det Nye piken og Det Nye gutten ?

Det Nye-piken, ja.

Jeg husker Alice Alfheim fra Fana. Det må ha vært leeeenge før 1980 at hun vant. Jeg leste Det Nye fra 7-års alderen.

Jeg tror det var hun som ble brukt i reklamen for "Skin beauty creme" en gang i steinalderen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...