Gjest KariKruskakli Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 ¨Husker de småmønstrede stoffene man lagde ringer man surret stoffet rundt isopor,og hang i vinduet. At jeg tok lappen, gravid i lilla speilfløyel - hel buksedrakt med glidelås helt opp - og dermed klarte jeg nesten ikke å snu meg for å rygge - men SKULLE ha sånn buksedress....hehe HUsker søstra mi hadde svært permanentkrøllete hår og tynne t-skjortestoffbukser som hadde masse rævstoff. Jeg sydde bukser i svære mønster og hadde strikkbelte til. Svære skulderputer og piggsveis. Også han jeg likte best - Boy George Åhhh, nå husket jeg plutselig min aller første fest da jeg var nykonfirmert, med en slik kjeledress. Du og du så stolt vi var jeg og venninna da vi kom der med hver vår dress, og følte oss bare sååå voksne. Og det første som møtte oss var de som var året eldre. Bøtteknotter,bøtteknopper ropte de etter oss. He, he, da var ikke plutselig ikke så høye i hatten lenger. 0 Siter
Gjest take on me Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 permanent, åletrange bukser, stiletthæler, blå øyenskygge, digre kraver på gensere/bluser og håret kort ved øra;-) hehehe ja, og hokeysveisen! Åhh, gutta var så fine;) *krysser fingrene for at det aldri mer kommer på moten* 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 hva var det? Godteripose Hvit med stjerne på ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Nino Firetti eller no sånt? Nei, han het et engelsk navn. Nå er det rett før jeg må finne fram de gamle opptaksvideoene mine fra 80-tallet ) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Midten av 80 tallet, var det nesten bare neon-farger og få kjøpt på H&M Vi skulle faktisk gifte oss, men jeg trakk meg mens vi skrev invitasjonene (en egen liten historie) ) Var det? Jeg må ha fortrengt akkurat det der;) 0 Siter
Gjest take on me Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Godteripose Hvit med stjerne på ) det kan jeg faktisk ikke huske. Hadde sikkert husket de hvis jeg hadde fått sett en. Jeg husker kremmerhusgodteposene:) 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 "Romantikk" og ja Tuppen & Lillemor Hjerterevyen Starlet ) 0 Siter
sheba Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 ja, og hokeysveisen! Åhh, gutta var så fine;) *krysser fingrene for at det aldri mer kommer på moten* ja såå betatt vi var da:-) hehehe tror gutta tenker det samme:-) "håper aldri det kommer tilbake".. Men det gjør det, sikkert;-) 0 Siter
Gjest take on me Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Tuppen & Lillemor Hjerterevyen Starlet ) starlet! gosj så mye en glemmer. 0 Siter
sheba Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Tuppen & Lillemor Hjerterevyen Starlet ) Tuppen og lillemor:-) hehehe hadde dem under pulten under konfirmasjonsopplæringa:-) hehe 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Datamaskin. 64 kilobyte minne. Kjørte regnskap på ABC80 med to 5 og en kvart tåm "floppydisker", en med programmet på og en med data. 360 KB, fantastisk.. Grønn skrift på skjermen som det ble striper på når det rullet for fort. Matriseskriver'n snatret som en psykedelisk hakkespett. Sjefen bannet over at det hele utstyret kosta mer enn en ny bil. Så fikk vi "harddisk"! 10 MB! kosta 90 000 kr og veide 10 kg. Sjefen mente vi måtte låse den inn i hvelvet.. En dag ble den stjålet.. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 "Romantikk" og ja Mitt "første kyss" og "Spør Sandra" ble lest først her. Bladet kostet 3 kroner, husker jeg. Lurer på hvor det ble av alle bladene mine. Jeg hadde en stor samling pent samlet i bokhylla på rommet. 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Tuppen og lillemor:-) hehehe hadde dem under pulten under konfirmasjonsopplæringa:-) hehe Har spart Tuppen&Lillemor, Hjerterevyen og Starlet i en kjempebag som datteren skal få når hun fyller 13 ) Gleder meg selv til å lese dem igjen, hadde jo helt glemt at jeg hadde dem. Måtte ned i kjelleren å sjekke nå, og der var de ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Husker forresten at jeg leste mye i TOPP. Og der sto det også om hva stjernene uttalte om f eks kropp. Husker ennå det som liksom Samantha Fox skulle ha sagt: "Da jeg var 14 hadde jeg ikke pupper i det hele tatt. Men plutselig var de bare der. De kom over natta." haha det gjorde sånn inntrykk på meg at jeg husker det omtrent ordrett den dag idag! *lol* Hehe, jeg kikket også litt i Topp, men jeg kjøpte det aldri selv. Holdt meg til Metal Hammer, Kerrang, svenske Okej, osv. De som tok for seg langhåra mennesker med rusproblemer. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Kom på en ting til. Nesnalabber og Palestinasjerf. 0 Siter
sheba Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Har spart Tuppen&Lillemor, Hjerterevyen og Starlet i en kjempebag som datteren skal få når hun fyller 13 ) Gleder meg selv til å lese dem igjen, hadde jo helt glemt at jeg hadde dem. Måtte ned i kjelleren å sjekke nå, og der var de ) Tror jeg må en tur på loftet i morgen tidlig og lete etter en pappkartong med navnet mitt på;-) *mimre* 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Tror jeg må en tur på loftet i morgen tidlig og lete etter en pappkartong med navnet mitt på;-) *mimre* Håper du også finner dem ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Mye - men hele mitt liv lå i Pusurbøkene! ...som etter hvert ble fullstappede og svært hemmelige. ;o) 0 Siter
sheba Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Håper du også finner dem ) ville løpt opp nå men har et lyspunkt der oppe som lyset har knust og bare metallet igjen;-) hehehe tør ikke skru det ut selv så venter til arbeiderne kommer i morra;-) ganske stygt å la andre risikere støt, men er man kvinnfolk får man spille svak på de punkter vi kan;-) hehehehe 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Ei venninne skulle gifte seg med Prince... Han hadde spilt inn en film som hun storgråt når hun så.. Jeg nøyde meg med å drømme Bård Tufte Johansen, han var ikke kjent enda da.. Kjæresten jeg hadde da, var såå sjalu på han )) Fy, det var en hærlig tid ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.