Gå til innhold

Hva husker du fra 80-talls tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom på en ting til.

Nesnalabber og Palestinasjerf.

Dette lukter svært tidlig 80-tall?

Fortsetter under...

• Svar 191
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

18

• amber sun

15

• Osiris

15

• ShitDiddelyDo

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ville løpt opp nå men har et lyspunkt der oppe som lyset har knust og bare metallet igjen;-) hehehe tør ikke skru det ut selv så venter til arbeiderne kommer i morra;-) ganske stygt å la andre risikere støt, men er man kvinnfolk får man spille svak på de punkter vi kan;-) hehehehe

Ja godt å være jente og kan gjøre seg liten innimellom..

hehe-gjør det i grunnen ofte jeg ;)

:o)

Skrevet

Mye - men hele mitt liv lå i Pusurbøkene!

...som etter hvert ble fullstappede og svært hemmelige. ;o)

pusur hadde vel fast spalte i "det nye":-) joda, husker det.. hehe morsom tråd;-)

Skrevet

Nino Firetti eller no sånt?

Nino var på Super Channel, var han ikke?

Skrevet

twin peaks og Dynastiet husker jeg. Fikk ikke lov å se det, men mange andre i klassen fulgte med. Jeg hadde en venninde som skrev dagbok om alt som skjedde i Dynastiet!!!!!!

Twin peaks var på 90-tallet, da.

1990, så det var heeelt på grensen. ;o)

Skrevet

Her snakker vi om appelsinjuice og heimert! Det er enda verre!! :D

*gulper surt*

Annonse

Skrevet

Ei venninne skulle gifte seg med Prince...

Han hadde spilt inn en film som hun storgråt når hun så..

Jeg nøyde meg med å drømme Bård Tufte Johansen, han var ikke kjent enda da..

Kjæresten jeg hadde da, var såå sjalu på han :)))

Fy, det var en hærlig tid :)

Jeg husker musikklæreren jeg hadde i syvende klasse gjorde seg svært upopulær blant klassens feminine del, ved å besvare et spørsmål om hva han syntes om Prince ved å si at Prince hørtes ut som om han var hengt opp til tørk etter ballene.

Jeg var ikke uenig med ham. :)

Skrevet

ja, og hokeysveisen! Åhh, gutta var så fine;) *krysser fingrene for at det aldri mer kommer på moten*

Du får ta deg en tur til Østfold. Der er hockeysleiken like inn den dag i dag som den var på åttitallet.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Dette lukter svært tidlig 80-tall?

Jeg gikk på Gymnaset fra 83-85.

mener å huske at det var i 83 jeg brukte Nesnalabber. begynte vel enda tidligere, mens jeg gikk på ungdomskolen.

Men vi var litt "sinker" vi som kom fra bygda. På denne skolen (Gymnaset)var det elever fra bygdene omkring og fra en by. De som kom fra byen var nok litt tidligere ute.

Skrevet

Jeg husker musikklæreren jeg hadde i syvende klasse gjorde seg svært upopulær blant klassens feminine del, ved å besvare et spørsmål om hva han syntes om Prince ved å si at Prince hørtes ut som om han var hengt opp til tørk etter ballene.

Jeg var ikke uenig med ham. :)

Var nok nokså enig med han jeg også, for Prince og Bård hadde ikke mye til felles :)

Skrevet

Var nok nokså enig med han jeg også, for Prince og Bård hadde ikke mye til felles :)

Hva gjorde du med Bård før han ble kjent?

Nei, Prince har vel mer til felles med KRF-Hareide. :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ei venninne skulle gifte seg med Prince...

Han hadde spilt inn en film som hun storgråt når hun så..

Jeg nøyde meg med å drømme Bård Tufte Johansen, han var ikke kjent enda da..

Kjæresten jeg hadde da, var såå sjalu på han :)))

Fy, det var en hærlig tid :)

Jeg drømte at jeg besvimte en gang. Så kom Morten Harket og redda meg.*Flau*

Jeg var nok litt rar.Jeg hadde stor plakat (Bryluppsbilde) av Anita Skorgan og Jan Teigen på rommet mitt. Venninna mi synes ihvertfall jeg var rar da. Hun ler av det enda.

Men jeg synes Anita var så pen og ville gjerne ligne på henne.

Skrevet

Jeg gikk på Gymnaset fra 83-85.

mener å huske at det var i 83 jeg brukte Nesnalabber. begynte vel enda tidligere, mens jeg gikk på ungdomskolen.

Men vi var litt "sinker" vi som kom fra bygda. På denne skolen (Gymnaset)var det elever fra bygdene omkring og fra en by. De som kom fra byen var nok litt tidligere ute.

På åttitallet var det også større avstand mellom by og bygd enn det er nå.

Jeg gikk for øvrig på gymnaset fra 88-91, i en såkalt mellomstor by på østlandet.

Annonse

Skrevet

Hva gjorde du med Bård før han ble kjent?

Nei, Prince har vel mer til felles med KRF-Hareide. :)

Jeg var forelsket i han....

I mange år....fra 1984....

Alle kjærester jeg hadde den gangen var sjalue på han...

Hatet Samantha Fox, hun hadde større pupper enn meg :)

Skrevet

Jeg var nok litt rar.Jeg hadde stor plakat (Bryluppsbilde) av Anita Skorgan og Jan Teigen på rommet mitt. Venninna mi synes ihvertfall jeg var rar da. Hun ler av det enda.

Hun er jo pen i dag også hun...

Morten også :)

Skrevet

Morten Harket?? hihihi han er min tremenning og den mest bedagelige fyren vi vet om:-) husker godt hvor stolt jeg var i den tiden, men hadde mest kontakt med søstera vi, Siri:-) han tok av ganske tidlig og har ikke landa ennå;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Morten Harket?? hihihi han er min tremenning og den mest bedagelige fyren vi vet om:-) husker godt hvor stolt jeg var i den tiden, men hadde mest kontakt med søstera vi, Siri:-) han tok av ganske tidlig og har ikke landa ennå;-)

Hils han fra meg;) Jeg synes han er kjekk enda.

Datteren min går på skole med sønnen hans foressten.

Skrevet

Hils han fra meg;) Jeg synes han er kjekk enda.

Datteren min går på skole med sønnen hans foressten.

snakker ikke mye med ham, han var i vennesla en tur i sommer, pluss endel stevner som familien har for haydom.... men han har mye kontakt med kusina som bor på gardermoen:-)

Skrevet

Jeg var forelsket i han....

I mange år....fra 1984....

Alle kjærester jeg hadde den gangen var sjalue på han...

Hatet Samantha Fox, hun hadde større pupper enn meg :)

Jeg hadde heller ikke så veldig mye til overs for Samantha Fox, men jeg måtte jo late som om jeg hadde det. Det var en vedtatt sannhet at Samantha Fox var alle gutters drøm.

Allerede da foretrakk jeg mer normale bryster. :)

Skrevet

Jeg hadde heller ikke så veldig mye til overs for Samantha Fox, men jeg måtte jo late som om jeg hadde det. Det var en vedtatt sannhet at Samantha Fox var alle gutters drøm.

Allerede da foretrakk jeg mer normale bryster. :)

viste det seg ikke at hun var lesbisk etterhvert også?? vet om mange gutter som i smug samlet på bilder i desperasjon:-) hehehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...