Gå til innhold

Hva husker du fra 80-talls tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde heller ikke så veldig mye til overs for Samantha Fox, men jeg måtte jo late som om jeg hadde det. Det var en vedtatt sannhet at Samantha Fox var alle gutters drøm.

Allerede da foretrakk jeg mer normale bryster. :)

det var også hun der "maria magdalena" jenta, husker ikke navnet:-)

Fortsetter under...

• Svar 191
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

18

• amber sun

15

• Osiris

15

• ShitDiddelyDo

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hils han fra meg;) Jeg synes han er kjekk enda.

Datteren min går på skole med sønnen hans foressten.

Jeg synes også han er kjekk ennå! Tror ikke nødvendigvis han hadde vært så interessant å prate med, tror vi tilhører ulike planeter. Men kjekk er han, har holdt seg usedvanlig godt...!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg synes også han er kjekk ennå! Tror ikke nødvendigvis han hadde vært så interessant å prate med, tror vi tilhører ulike planeter. Men kjekk er han, har holdt seg usedvanlig godt...!

Det er litt vanskelig å få tak på hva han egentlig prøver å si.

Lurer på om hensikten er å virke litt dyp, mystisk eller gud vet hva?

Men derfor blir det litt interesant og høre på han også. Man må liksom konsentrere seg ordentlig når han snakker.

Skrevet

viste det seg ikke at hun var lesbisk etterhvert også?? vet om mange gutter som i smug samlet på bilder i desperasjon:-) hehehe

Jo, det stemmer. Var nok en del gutter som mistet motet da. :)

Skrevet

jeg husker Michael jackson. Trodde at han var det eneste pop-idolet som eksisterte. Når jeg hører en sang av han nå så tenker jeg tilbake til hendelser som skjedde da.

før det var New kids on the block. digget dem fordi veninna mi gjorde det.

dessuten hadde INGEN mobiltelefon.ingen som jeg så iallefall.

Tror jeg så min første mobiltelefon i 1990. Var STOR stas å få låne sjefens AUDI 90 når jeg skulle gjøre ærend på posten & banken for firmaet. Må innrømme at jeg bare måtte prøve mobiltelefonen hans noen få ganger. Et fastmontert svært beist, som jeg igrunnen ikke skjønte opp og ned på. Livredd for at det skulle oppdages at jeg hadde løftet av røret på den (for det var jo rør å løfte av, fra den fastmonterte svære dingsen). Hehe - morsomt å tenke tilbake på...

Skrevet

Jo, det stemmer. Var nok en del gutter som mistet motet da. :)

sikkert, men slettes ikke mange:-) der hvor jeg har hytte, bor der en "original" huset er uten innlagt vann, han har ikke tv eller radio, men rosemalte dører og en skikkelig gammeldags gård, altså alt på gamlemåten:-) det som møter deg i gangen, mellom rosedører, bondemøbler og antikke verktøy er en diger plakat av samantha fox!! hehehehe ler hver gang vi kommer inn i det huset;-)

Han sier alltid vi må hilse på "samboeren" så da vet du at samantha bor på en liten gård i sørnorge;-) *KNIS*

Annonse

Skrevet

Det er litt vanskelig å få tak på hva han egentlig prøver å si.

Lurer på om hensikten er å virke litt dyp, mystisk eller gud vet hva?

Men derfor blir det litt interesant og høre på han også. Man må liksom konsentrere seg ordentlig når han snakker.

Vet ikke om han har noen annen hensikt enn å være seg selv jeg. Men det er langt fra hvordan jeg er. På samme måte som fx Märtha & Ari passer fint sammen på den måten.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Tror jeg så min første mobiltelefon i 1990. Var STOR stas å få låne sjefens AUDI 90 når jeg skulle gjøre ærend på posten & banken for firmaet. Må innrømme at jeg bare måtte prøve mobiltelefonen hans noen få ganger. Et fastmontert svært beist, som jeg igrunnen ikke skjønte opp og ned på. Livredd for at det skulle oppdages at jeg hadde løftet av røret på den (for det var jo rør å løfte av, fra den fastmonterte svære dingsen). Hehe - morsomt å tenke tilbake på...

Nesten flaut å si det, men jeg har ikke mobil enda.

En dag hadde jeg skikkelig bruk for det. Jeg dristet meg inn i en telefonkiosk, og håpet at den funket. Jaggu, gjorde den.

Var veldig redd for at noen skulle se meg.

Skrevet

Morten Harket?? hihihi han er min tremenning og den mest bedagelige fyren vi vet om:-) husker godt hvor stolt jeg var i den tiden, men hadde mest kontakt med søstera vi, Siri:-) han tok av ganske tidlig og har ikke landa ennå;-)

Og jeg som var så forelsket i ham. Neste gang jeg ser ham på gata hilser jeg og sier jeg kjenner deg ;o)

Skrevet

Nesten flaut å si det, men jeg har ikke mobil enda.

En dag hadde jeg skikkelig bruk for det. Jeg dristet meg inn i en telefonkiosk, og håpet at den funket. Jaggu, gjorde den.

Var veldig redd for at noen skulle se meg.

Du må bare se å skjerpe deg altså.

Selv svigermor har innsett at hun må ha mobil, dvs ikke bare ha en, men ha den med seg når hun drar noe sted. Og min fars sambo, som snart fyller 70 bruker mobil! Og faren min lærte seg å skrive tekstmeldinger da han var på lengre ferie i utlandet for noen år siden, så han kunne holde litt kontakt.

Så nå må du nok bare se å få deg mobil altså! Kan'ke bli helt akterutseilt heller! Dvs det er du jo allerede, men du kan ennå ta igjen det tapte! hihi

Skrevet

Og jeg som var så forelsket i ham. Neste gang jeg ser ham på gata hilser jeg og sier jeg kjenner deg ;o)

hehe ja gjør det du:-) han sier lite til oss om damer, men i sommer var han her og sang i "mannskor" for haydom!! hehehe ganske latterlig syn ettersom familien hans er HYPERHYPER religiøse:-) og han innen rocke bransjen;-) vel, vel, du vet jo mitt virkelige navn så sleng deg utpå du;-)!!

Skrevet

hehe ja gjør det du:-) han sier lite til oss om damer, men i sommer var han her og sang i "mannskor" for haydom!! hehehe ganske latterlig syn ettersom familien hans er HYPERHYPER religiøse:-) og han innen rocke bransjen;-) vel, vel, du vet jo mitt virkelige navn så sleng deg utpå du;-)!!

Jeg trodde han var helt religiøs han og jeg. Det synes jeg var så trist da jeg var yngre og forelsket. Knis

Skrevet

Jeg trodde han var helt religiøs han og jeg. Det synes jeg var så trist da jeg var yngre og forelsket. Knis

hva man sier er vel ikke nødvendigvis det man mener, hehehe en fotballspiller fra stryn sa forresten at yndlingsdrikken var SOLO!! hahaha dummeste jeg har hørt, min eks var kameraten hans og kan skrive under på at hansa fatøl var den store favoritten;-) hehehe

Annonse

Skrevet

sikkert, men slettes ikke mange:-) der hvor jeg har hytte, bor der en "original" huset er uten innlagt vann, han har ikke tv eller radio, men rosemalte dører og en skikkelig gammeldags gård, altså alt på gamlemåten:-) det som møter deg i gangen, mellom rosedører, bondemøbler og antikke verktøy er en diger plakat av samantha fox!! hehehehe ler hver gang vi kommer inn i det huset;-)

Han sier alltid vi må hilse på "samboeren" så da vet du at samantha bor på en liten gård i sørnorge;-) *KNIS*

Hehe, jeg forstår at det er noen som ennå ikke har kommet over dama, og da forstår jeg også hvorfor du kaller fyren for en "original". :)

Skrevet

hva man sier er vel ikke nødvendigvis det man mener, hehehe en fotballspiller fra stryn sa forresten at yndlingsdrikken var SOLO!! hahaha dummeste jeg har hørt, min eks var kameraten hans og kan skrive under på at hansa fatøl var den store favoritten;-) hehehe

Jeg har møtt ham på gata flere ganger da han hadde en kjæreste som bodde i bakgården til venninna mi. Han er kjekk enda. Men det er nå engang sånn her at man later som om man ikke kjenner noen igjen, enten det er morten harket eller kronprinsen :o(

Skrevet

haydom?

Skrevet

Hehe, jeg forstår at det er noen som ennå ikke har kommet over dama, og da forstår jeg også hvorfor du kaller fyren for en "original". :)

han er en "original" hehehe lever på 1800 tallet i ett og alt, men samantha er eneste unntak her i gården:-) alikevel kos å besøke gården og ham da, hehe ikkeno galt ment fra min side:-) han har lært barna mine og kinne smør, så alt går på gamlemåten, de spurter ned dit når vi kommer på hytta:-)

Skrevet

Hva i all verden er haydom?

et sykehus/tannlegesenter i afrika en plass:-) må rystende avsløre at jeg ikke har møtt opp på et eneste møte, men føler meg bare ikke hjemme i hallelujarop og lignende:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...