Gå til innhold

NERO-sjokoladen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den mørke med lakris inni -den husker jeg vi skrev om her for en tid tilbake

Jeg liker den SABLA GODT :)

Den kan man legge opp i ganen og knekke saaakte med tunga og så suge den i seg -en halv sjokolade av gangen.

det MÅ jeg ha i dag, tror jeg....

Skrevet

Den er det lenge siden jeg har smakt. Og jeg er jo superrask til å grafse til meg alle lakrissjokoladene i disse poseblandingene.

At jeg ikke har tenkt på å kjøpe NERO.

Takk, Flisa.

Skrevet

Åja, er det den myke? Med myk lakris inni?

Isåfall er den KJEMPEGOOOD!!!

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Hvorfor skriver du sånt?

Det er laaaaaangt til 7-11, og 50 meter høydeforskjell.

Skrevet

Nei, du tenker på den blå som er i twistposen? Nero er en platesjokolade og lakrisen inni er ikke myk, men ikke "knekkehard" heller.

Skrevet

den er litt gummi...sånn at sjkoladen sprekker og faller av om man bøyer på den..

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Nei, du tenker på den blå som er i twistposen? Nero er en platesjokolade og lakrisen inni er ikke myk, men ikke "knekkehard" heller.

Lakrisen i Nero er da litt sånn geleaktig på konsistens, så den kan godt betegnes som myk.

Yummi.

Og til flisa: Nå var du slem, for gjett hva jeg fikk vanvittig lyst på! :-)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Nei, lakris og sjokolade passer ikke sammen.

Gjør det vel! Er MANGE forskjellige sjokolader i kombinasjon med lakris som er ulidelig gode.

Skrevet

Lakrisen i Nero er da litt sånn geleaktig på konsistens, så den kan godt betegnes som myk.

Yummi.

Nei, si det! :)

Skrevet

Nero er veldig god! Narvesen har den, men de gjemmer den bort. Både den og gode gamle Krokantrøffel. :o)

Skrevet

Yummi.

Jo, men den i twisten er flytende... Nammm...

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Jo, men den i twisten er flytende... Nammm...

Tydeligvis lenge siden jeg har spist twist, altså.

Skrevet

Nei, nå fikk jeg også lyst på nero-sjokolade.... Måtte du friste?:)

Skrevet

Gjør det vel! Er MANGE forskjellige sjokolader i kombinasjon med lakris som er ulidelig gode.

Beklager, men jeg kan ikke si meg enig. Lakris for seg selv, og sjokolade for seg.

Skrevet

Tydeligvis lenge siden jeg har spist twist, altså.

Den lille harde twisten er der også, det har kommet til en lakris-sjokolade til. Namm!

Skrevet

Huff, no fristet du meg. Jammen lenge siden jeg har spist den

Skrevet

Også fikk jeg lyst på banan sjokolade og hobby, de er også lenge siden jeg har smakt, men ikke alle på engang, da blir jeg kvalm:) Blir nok sjokolade på merg senere når vi skal å handle bursdagsinvitasjoner og ballonger

Skrevet

Jeg kasta en Nero her om dagen. Den fulgte med ei julegave jeg fikk (MASSE snop, deriblandt denne styggedommen), og verken jeg eller sambo liker den. Sjokolade og LAKRIS, yuk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...