Gå til innhold

The Apprentice - er det bare jeg som ser på det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så på familien Larkin på NRK2 jeg. Og tenkte på deg, dols egen Ma Larkin! :o)

Skrevet

Jeg så på familien Larkin på NRK2 jeg. Og tenkte på deg, dols egen Ma Larkin! :o)

Trodde det var slutt jeg! :-O

Skrevet

Repriser vet du.

ååååååå :) det er det aldri her hos oss -ingen dag er lik! hehe

Skrevet

Jeg har aldri fått sett den serien. Hvor mange episoder er den?

Skrevet

Jeg har aldri fått sett den serien. Hvor mange episoder er den?

Aner ikke, men jeg mener den gikk i flere sesonger.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Jeg blir så forstyrret av den sveisen til Donald Trump at jeg får med meg fint lite. Dessuten har det vel gått flere sesonger og har ikke interessa av den grunn lenger. Ble som BB, appellerte mest første gang.

Gjest papirtiger
Skrevet

Har ikke sett de forrige sesongene, men har sett litt av den nåværende.

Det er jo alltid lederen fra det tapende laget som blir stemt ut? Hvor er moroa med det..

Skrevet

Har ikke sett de forrige sesongene, men har sett litt av den nåværende.

Det er jo alltid lederen fra det tapende laget som blir stemt ut? Hvor er moroa med det..

nei - det er slett ikke alltid lederen som blir stemt ut -men som oftest - og det er ikke så rart når det er en lederstilling som skal bekles :)

Skrevet

Jeg har sett fragmenter av etpartre episoder, men det blir for amerikansk og vulgært for meg. Svulmende egoer er ille.

Skrevet

Jeg har sett fragmenter av etpartre episoder, men det blir for amerikansk og vulgært for meg. Svulmende egoer er ille.

Jeg syns det er masse å lære jeg. :)

Skrevet

Jeg så runde to og så litt av denne runden. Vi kunne fått en liten pause mellom sesongene, hadde hjulpet litt. Dessuten er det gjerne fotball eller jakten på kjærligheten på akkurat den tiden.. da får ikke jeg se The Apprentice nei.

Skrevet

Jeg så runde to og så litt av denne runden. Vi kunne fått en liten pause mellom sesongene, hadde hjulpet litt. Dessuten er det gjerne fotball eller jakten på kjærligheten på akkurat den tiden.. da får ikke jeg se The Apprentice nei.

Heldigvis er det ingen i vår husholdning som ser fotball eller jakter på kjærligheten -i alle fall ikke blandt odelsfolk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...