Åsemor Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Det var nok med 3 sesonger syns jeg... 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg så på familien Larkin på NRK2 jeg. Og tenkte på deg, dols egen Ma Larkin! ) 0 Siter
flisa Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Jeg så på familien Larkin på NRK2 jeg. Og tenkte på deg, dols egen Ma Larkin! ) Trodde det var slutt jeg! :-O 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Trodde det var slutt jeg! :-O Repriser vet du. 0 Siter
flisa Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Repriser vet du. ååååååå det er det aldri her hos oss -ingen dag er lik! hehe 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Jeg så på familien Larkin på NRK2 jeg. Og tenkte på deg, dols egen Ma Larkin! ) Jeg har aldri fått sett den serien. Hvor mange episoder er den? 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Jeg har aldri fått sett den serien. Hvor mange episoder er den? Aner ikke, men jeg mener den gikk i flere sesonger. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Jeg blir så forstyrret av den sveisen til Donald Trump at jeg får med meg fint lite. Dessuten har det vel gått flere sesonger og har ikke interessa av den grunn lenger. Ble som BB, appellerte mest første gang. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Har ikke sett de forrige sesongene, men har sett litt av den nåværende. Det er jo alltid lederen fra det tapende laget som blir stemt ut? Hvor er moroa med det.. 0 Siter
flisa Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Har ikke sett de forrige sesongene, men har sett litt av den nåværende. Det er jo alltid lederen fra det tapende laget som blir stemt ut? Hvor er moroa med det.. nei - det er slett ikke alltid lederen som blir stemt ut -men som oftest - og det er ikke så rart når det er en lederstilling som skal bekles 0 Siter
favn Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Jeg har sett fragmenter av etpartre episoder, men det blir for amerikansk og vulgært for meg. Svulmende egoer er ille. 0 Siter
flisa Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Jeg har sett fragmenter av etpartre episoder, men det blir for amerikansk og vulgært for meg. Svulmende egoer er ille. Jeg syns det er masse å lære jeg. 0 Siter
cecily Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Jeg så runde to og så litt av denne runden. Vi kunne fått en liten pause mellom sesongene, hadde hjulpet litt. Dessuten er det gjerne fotball eller jakten på kjærligheten på akkurat den tiden.. da får ikke jeg se The Apprentice nei. 0 Siter
flisa Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Jeg så runde to og så litt av denne runden. Vi kunne fått en liten pause mellom sesongene, hadde hjulpet litt. Dessuten er det gjerne fotball eller jakten på kjærligheten på akkurat den tiden.. da får ikke jeg se The Apprentice nei. Heldigvis er det ingen i vår husholdning som ser fotball eller jakter på kjærligheten -i alle fall ikke blandt odelsfolk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.