Gå til innhold

Sover dere middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg helt avhengig av å sove en halv time på ettermiddagen for å fungere resten av kvelden. Jeg sover på sofaen mens barnet mitt på 3.5år leker i stuen eller ser på video. Når jeg våkner er jeg veldig opplagt og har masse overskudd til å leke med barnet, og gjøre husarbeid når hun er lagt seg. Hvis ikke jeg får luren min, er jeg helt tåkete til jeg sovner tidlig på kvelden.

Skrevet

Kommer jo an på hvor lenge man sover om natten, selvfølgelig. Men dersom jeg hadde vært anhengig av en middagslur HVER dag, hadde jeg nok sjekket jerninnholdet mitt, ja. Eller begynt å trene. Det gir overskudd!

Jeg trener mye for tiden, har full jobb og 3 små barn, og trenger overhodet ingen middagslur :) Men jeg MÅ ha 8 timer på puten hver natt!

Skrevet

Nei, jeg sover ikke middagslur. Det hender jeg slokner foran tv'n når ungene er i seng, men det er faktisk lenge siden nå.

Men jeg skal innrømme at det har hendt en og annen gangen at jeg har vært så gåen på ettermiddagen at jeg har sovnet mens jeg har lest for ungene... :o)

kakki1365380609
Skrevet

Nei, ikke med vilje. Men det hender at jeg døser av i stolen om ettermiddaen når jeg ammer lillemor. Plutselig er det reklame og programmet jeg skulle se er over.......:o)

Skrevet

Med tre unger i alderen 8 mndr til seks år, så er middagslur kun en fjern drøm :-). Har forsåvidt aldri sovet middag, og kommer vel ikke til å begynne med det, heller, tror jeg.

Skrevet

Det hender ofte at jeg slokner på sofaen mens snuppa ser på Barne-TV ja.

Gjest av og til
Skrevet

Det er ikke så ofte, men det kan være godt med en liten hvil.

Skrevet

Ofte, men ikke alltid. Datteren min leker i senga med dokka si mens jeg sover.

Skrevet

Nei, det er det ingen tid til. Er utrolig sliten noen ganger, men hvis jeg skulle sovet middag ville jeg ikke fått sove til kvelden.

Skrevet

Nei, det har til dags dato ikke hendt. Skjønner ikke hvordan jeg skulle få til det!!

Skrevet

Nei, sover ikke middag. Og tanken har overhodet ikke slått meg, med to små. Har heller ikke så godt sovehjerte at jeg klarer å sovne med to små bråkebøtter i huset (med mindre jeg skulle lagt meg i kjelleren med sov-i-ro).

Middagslur forbinder jeg med besteforeldrene mine :-).

Synes enten du bør legge deg tidligere og/eller gå til lege og sjekke eventuelle mangler (jern?).

Skrevet

Hender jeg slokner under barnetv, men det er ikke alltid jeg får ligge i fred. Ligger som regel i sofaen med en unge bak knærne, der synes de det er koselig å sitte under barnetv.

Sover ikke fast middag.

Skrevet

Nå når jeg er gravid så gjør jeg det.

Som regel skjer det når det er barne-TV.

Jeg slokner på sofaen, og barna koser seg foran TV.

Skrevet

Nei, men som noen andre nevnte; jeg var utrolig trøtt da jeg var gravid og sov da middag. Har faktisk ikke behov for det nå, men vi legger oss relativt tidlig da (mellom 22-23).

Skrevet

Nei, jeg har ikke for vane å sove middag. Men det har

hendt jeg har duppet av under barne-TV... ;o)

Skrevet

Sover ikke middag, men det har hendt flere ganger at jeg har duppet av under barne-tv...så tja, da "sover" jeg kanskje middag lell :-)

Skrevet

På sommeren når barna er oppe lengre tar vi oss ofte en liten siesta.

ringerikskringla
Skrevet

det kan jeg nok glemme her i huset..den minste er 2 år og hun sørger nok for att det ikke blir noe middagslur..

nei sove må jeg gjøre om natta!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...