Gå til innhold

Vaske hendene


Prozak

Anbefalte innlegg

Papiret blir vel vått når du tørker deg etter pissing? Da er det fort gjort at en liten dråpe eller to kan trenger gjennom til hånda som holder papiret.Papir er papir.

Men normalt skal man jo ikke ha bakterier i urinen, da, med mindre man har en urinveisinfeksjon.

Det er sikkert mye flere sådanne på selve kroppen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 197
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    37

  • laguna1365380434

    23

  • Freya

    21

  • morsan

    20

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Papiret blir vel vått når du tørker deg etter pissing? Da er det fort gjort at en liten dråpe eller to kan trenger gjennom til hånda som holder papiret.Papir er papir.

Nei, det har faktisk aldri skjedd meg..Papiret blir da ikke vått i det hele tatt, til nød litt fuktig. Er tisset ute,så er det det;-)

Og denne diskusjonen er i ferd med å bli veldig merkelig og intim..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men normalt skal man jo ikke ha bakterier i urinen, da, med mindre man har en urinveisinfeksjon.

Det er sikkert mye flere sådanne på selve kroppen....

Piss er piss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har faktisk aldri skjedd meg..Papiret blir da ikke vått i det hele tatt, til nød litt fuktig. Er tisset ute,så er det det;-)

Og denne diskusjonen er i ferd med å bli veldig merkelig og intim..;-)

Men jeg skjønner ikke at folk klarer å forlate en dass uten å vaske seg, uansett om det er påkrevd i hvert enkelt tilfelle eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad du har fått deg nyttig arbeid! *S*

Jeg skal føre statistikk ved hvert toalettbesøk innimellom oppgaveskrivingen denne uken :-)

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piss er piss.

Ja, he he, det er jeg jo såklart enig i! :-)

Og håndvask er et must!!

Og vedr ymse referanser til trikken, penger etc, så må jeg si at det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb er å vaske hender!!

Og det våger jeg å innrømme uten å frykt for å få rykte som hysterisk dol-kjerring! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Men jeg skjønner ikke at folk klarer å forlate en dass uten å vaske seg, uansett om det er påkrevd i hvert enkelt tilfelle eller ikke.

Det kan du si..Det sitter nå i ryggmargen her også..Jeg bare flisespikker på den absolutte nødvendigheten av det..Jeg tror den er mer mental enn faktisk.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Personlig er hendene mine kun i kontakt med rent papir når jeg har vært å tissa,"

Jo, men så skyller du ned og dermed tar i knotten på do der kanskje mange før deg har tatt med uvaskede hender etter å ha gjort nummer 2! ;-)

Disse personenes uvaskede hender kan jo selvsagt ha tatt bort i dette og hint, og det er ikke for uten grunn at det er lettere å bli smittet av uhumskheter ved å håndhilse på noen enn ved å kysse på dem! ;-)

Unnskyld meg - her må jeg bare bryte inn.

Slik som du prater nå er jo på grensen til patologisk. Man kan jo ikke gå runt med mikroskop og bekymre seg over hvor bakterier osv kommer fra.

Vi mennesker lever med bakterier rudnt oss hele tiden, og det er heller manger på bakterieflora som er et problem. Her i Norge behøver man heller ikke ¨å være mansisk redd for infeksjoner osv.

Men selvfølgelig, man skal vaske hendene i ny og ne. Men jeg tror ikke at det får konsekvnser på noen som helst måte om man glemmer det innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du si..Det sitter nå i ryggmargen her også..Jeg bare flisespikker på den absolutte nødvendigheten av det..Jeg tror den er mer mental enn faktisk.

:-)

A propos hygiene og velbefinnende:

Ofte når jeg er på kurs eller konferanse på hotell, er det en del som går direkte fra frokostsalen til konferansesalen. Altså uten å pusse tenna etter frokosten.

Det er for meg utenkelig. Pluss at jeg ikke klarer å påføre leppestift uten å ha pussa tenna først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

A propos hygiene og velbefinnende:

Ofte når jeg er på kurs eller konferanse på hotell, er det en del som går direkte fra frokostsalen til konferansesalen. Altså uten å pusse tenna etter frokosten.

Det er for meg utenkelig. Pluss at jeg ikke klarer å påføre leppestift uten å ha pussa tenna først.

Nei,legge farge på uvasket munn..Det blir sært..Kunne ikke ramle meg inn.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg - her må jeg bare bryte inn.

Slik som du prater nå er jo på grensen til patologisk. Man kan jo ikke gå runt med mikroskop og bekymre seg over hvor bakterier osv kommer fra.

Vi mennesker lever med bakterier rudnt oss hele tiden, og det er heller manger på bakterieflora som er et problem. Her i Norge behøver man heller ikke ¨å være mansisk redd for infeksjoner osv.

Men selvfølgelig, man skal vaske hendene i ny og ne. Men jeg tror ikke at det får konsekvnser på noen som helst måte om man glemmer det innimellom.

Jeg går ikke rundt og bekymrer meg og tenker på dette hele tiden, men kanskje det er nettopp fordi håndvaskinga følger ren automatikk? ;-)

Jeg har langt i fra noe antiseptisk hjem, håndvask etter dobesøk er en regel uten unntak for meg. *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A propos hygiene og velbefinnende:

Ofte når jeg er på kurs eller konferanse på hotell, er det en del som går direkte fra frokostsalen til konferansesalen. Altså uten å pusse tenna etter frokosten.

Det er for meg utenkelig. Pluss at jeg ikke klarer å påføre leppestift uten å ha pussa tenna først.

Jeg gjør det samme som deg, men så drikker jeg ikke juice til frokost heller.

For gjør du det bør du faktisk vente minst en time eller noe slikt før du pusser tennene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det samme som deg, men så drikker jeg ikke juice til frokost heller.

For gjør du det bør du faktisk vente minst en time eller noe slikt før du pusser tennene....

Ja, jeg vet det. Og hjemme drikker jeg ikke juice til frokost. På hotell gjør jeg det. Men holder det ikke å vente en 10 minutters tid med å pusse? Uansett tar jeg sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg vet det. Og hjemme drikker jeg ikke juice til frokost. På hotell gjør jeg det. Men holder det ikke å vente en 10 minutters tid med å pusse? Uansett tar jeg sjansen.

vet ikke. Mente det var en time det er snakk om, men husker ikke helt.

Uansett kan det vel neppe være så farlig hvis det kun skjer de relativt få gangene man (dvs folk flest) er på hotell! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke. Mente det var en time det er snakk om, men husker ikke helt.

Uansett kan det vel neppe være så farlig hvis det kun skjer de relativt få gangene man (dvs folk flest) er på hotell! ;-)

For min del skjer det nok på kveldstid også, at jeg eter rundt kl. 22 og pusser tenna en halvtime seinere.

Og om kvelden drikker jeg mye juice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid så lett på jobben for eksempel, hvor vasken ikke er inne i doavlukket. Tilsvarende på en del offentlige steder.

Hjemme er det en annen sak - drer kan jeg godt finne på må bruke OB! ;-)

Hehe, jeg antar det er et visst element av planlegging før du går på do og evt. skifter tampong, så det er da vel ikke sååå umulig å finne en vask før man går inn og skifter tampongen eller? :)

Hihi, for et utrolig engasjerende tema dette var for mange (meg inkludert). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg antar det er et visst element av planlegging før du går på do og evt. skifter tampong, så det er da vel ikke sååå umulig å finne en vask før man går inn og skifter tampongen eller? :)

Hihi, for et utrolig engasjerende tema dette var for mange (meg inkludert). :)

Jeg liker tampax best av andre grunner også.

det var ikke meningen å indikere at den som bruker OB er grisete, altså! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker tampax best av andre grunner også.

det var ikke meningen å indikere at den som bruker OB er grisete, altså! ;-)

Hehe, neida...

Folk må da for himmelens skyld få bruke det tampongmerket de vil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...