Gå til innhold

Vaske hendene


Prozak

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere uttalt min avsky overfor folk som ikke vasket hendene etter at de har vært på toalettet. Og jeg har våget meg på påstanden om at dette gjelder minst 50% av alle menn. Samtidig har jeg hatt inntrykk av at omtrent alle kvinner vasker seg.

Så hørte jeg om en undersøkelse av dette på radioen her om dagen (husker ikke hvem, hva hvor etc.). Der var resultatene at 90% av kvinner vasket seg på hendene, mens kun 25% av menn gjorde det.

Fytti steike inni h**vete for noen svin! Hver fjerde mann er en ufyselig, uhygienisk møkkahaug! Og ikke nok med det; det hjelper pokker ikke at noen få av oss faktisk vasker oss på hendene - de 75% som ikke vasker seg på hendene, de tar også i dørhåndtaket når de går ut fra toalettet!

Steike, jeg begynner å skjønne michael jacksson når han går rundt med maske og hansker, og helst ikke vil ta i noe på offentlige steder. Jeg skal pokker meg begynne å sparke opp døren til offentlige toaletter fra nå av. Og når jeg møter fremmede menn, så skal jeg skylde på gikt, psoriasis og det som måtte være for å slippe å håndhilse på dem. Fytti rakkern, for noen svin.

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 197
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    37

  • laguna1365380434

    23

  • Freya

    21

  • morsan

    20

Mest aktive i denne tråden

Hvor møkkete blir man egentlig av å holde på skaftet av tissen sin da? - det er selvsagt noe helt annet med oss damer som omtrent må "inni" for å tørke....

regner med at de 25% var dem som hadde bomelommet - :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor møkkete blir man egentlig av å holde på skaftet av tissen sin da? - det er selvsagt noe helt annet med oss damer som omtrent må "inni" for å tørke....

regner med at de 25% var dem som hadde bomelommet - :)

"Hvor møkkete blir man egentlig av å holde på skaftet av tissen sin da? - det er selvsagt noe helt annet med oss damer som omtrent må "inni" for å tørke...."

Nei, ærlig talt - det er da stikk motsatt. Dere trenger ikke være nær musa uten papir imellom. Vi må som regel holde i den, hale den ut etc. Og nei - jeg er ikke interessert i å ta i en hånd som nettopp har tatt i en pikk.

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor møkkete blir man egentlig av å holde på skaftet av tissen sin da? - det er selvsagt noe helt annet med oss damer som omtrent må "inni" for å tørke....

regner med at de 25% var dem som hadde bomelommet - :)

Hæ?? Vi damer holder jo bare i papiret. De holder jo faktisk i selve kjønnsorganet, og kan få bode skitten kukost og tiss og alt som er på henda.

Hvorfor gjør de dette mot oss!? =s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvor møkkete blir man egentlig av å holde på skaftet av tissen sin da? - det er selvsagt noe helt annet med oss damer som omtrent må "inni" for å tørke...."

Nei, ærlig talt - det er da stikk motsatt. Dere trenger ikke være nær musa uten papir imellom. Vi må som regel holde i den, hale den ut etc. Og nei - jeg er ikke interessert i å ta i en hånd som nettopp har tatt i en pikk.

"........................................"

Papiret blir vått......det blir vel ikke huden nærmest magen eller? hehe - du er homofob - det er det som er problemet. Mange menn sitter og tisser også - og har aldri hendene i nærhetene av stellet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?? Vi damer holder jo bare i papiret. De holder jo faktisk i selve kjønnsorganet, og kan få bode skitten kukost og tiss og alt som er på henda.

Hvorfor gjør de dette mot oss!? =s

Jeg sitter ikke bare og HOLDER i papiret - :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Papiret blir vått......det blir vel ikke huden nærmest magen eller? hehe - du er homofob - det er det som er problemet. Mange menn sitter og tisser også - og har aldri hendene i nærhetene av stellet sitt.

Hvis papiret blir vått, så bretter du det for få ganger før du tørker deg.. =p

Prozak, er du en mann!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis papiret blir vått, så bretter du det for få ganger før du tørker deg.. =p

Prozak, er du en mann!?

Det KAn bli vått - og jeg bretter ikke - jeg lager svære floker langt oppover armen :-)

Klart prozak er mann -og veldig hetereo -han er livredd for å få penislus fra andre menn i henda :)

(som jentelus i gamle dager)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Papiret blir vått......det blir vel ikke huden nærmest magen eller? hehe - du er homofob - det er det som er problemet. Mange menn sitter og tisser også - og har aldri hendene i nærhetene av stellet sitt.

Det kommer an på hvor mye papir du bruker, hvordan du bretter det, og ellers hvordan du gjør det. Uansett bør selvfølgelig dere også vaske hendene.

Og er det noe jeg ikke har, så er det homofobi. Men jeg har litt fobi mot grisete svin, det skal jeg innrømme. Og det gjelder 75% av all menn her til lands. Ellers - nei, det er ikke mange menn som sitter og pisser. Det er noen som gjør det, men andelen er veldig liten i forhold til de som står. Og grisete svin som de sannsynligvis er de også, så ville det være å gi dem ufortjent kredit å tro at de gjorde det av hygieniske grunner.

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det KAn bli vått - og jeg bretter ikke - jeg lager svære floker langt oppover armen :-)

Klart prozak er mann -og veldig hetereo -han er livredd for å få penislus fra andre menn i henda :)

(som jentelus i gamle dager)

"livredd for å få penislus fra andre menn i henda"

Duh...jeg har gjort ting sammen med, og i selskap med andre menn, som du neppe hadde gjort med venninnene dine. :-) Kall meg gjerne mye rart, men homofob er jeg ikke.

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gudbrandsdøl

Morsomt på utesteder, der "storsjarmørene" som jentene flokker seg rundt, ofte er de mennene som gir faen i å vaske seg når de har vært på do.

Så en fyr en gang som dura rett ut av toalettet etter at han hadde stått ved siden av meg ved pissetroa og ristet pikken så urinen sprutet. Gikk bort til han da jeg kom ut, og minnet han om at han hadde glemt å vaske hendene. Dama forsvant, og han bød meg på juling.

Det var moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis papiret blir vått, så bretter du det for få ganger før du tørker deg.. =p

Prozak, er du en mann!?

"Prozak, er du en mann!?"

Sist jeg sjekket, så. Men siden jeg mener at det er et selvfølge å vaske seg på hendene etter man har vært på toalettet, enten man har gjort nr.1 eller nr.2, så tilhører jeg kanskje de 25% av menn som er mer feminine enn resten :-)

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det KAn bli vått - og jeg bretter ikke - jeg lager svære floker langt oppover armen :-)

Klart prozak er mann -og veldig hetereo -han er livredd for å få penislus fra andre menn i henda :)

(som jentelus i gamle dager)

Sverger nå til pen bretting jeg da =p

Jeg er foressten også redd for penislus, eller hva du kalte det. Fra alle andre enn kjæresten min.

Så en gang i Syden, der vi fikk en liten skål med peanøtter sammen med drinkene, at når gjestene gikk, tømte de alle halve skåler sammen oppi en ny full som de serverte. DET er deilig, det! Fettete halvspiste peanøtter som uvaska kukhender har gnidd og slikka på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor møkkete blir man egentlig av å holde på skaftet av tissen sin da? - det er selvsagt noe helt annet med oss damer som omtrent må "inni" for å tørke....

regner med at de 25% var dem som hadde bomelommet - :)

Sånn som Gudbrandsdøl beskriver over her, at de bare rister den når de er ferdige, synes det er temmelig uhygienisk jeg da! Det må jo sprute oppå hendene deres også? For ikke å snakke om de ekle sporene de får i trusa.

Tørk av tissen med papir, gutter! Og vask henda, alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt på utesteder, der "storsjarmørene" som jentene flokker seg rundt, ofte er de mennene som gir faen i å vaske seg når de har vært på do.

Så en fyr en gang som dura rett ut av toalettet etter at han hadde stått ved siden av meg ved pissetroa og ristet pikken så urinen sprutet. Gikk bort til han da jeg kom ut, og minnet han om at han hadde glemt å vaske hendene. Dama forsvant, og han bød meg på juling.

Det var moro.

Det syns jeg skal bli fast rutine fra nå av.

Boikott uhygeniske menn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt på utesteder, der "storsjarmørene" som jentene flokker seg rundt, ofte er de mennene som gir faen i å vaske seg når de har vært på do.

Så en fyr en gang som dura rett ut av toalettet etter at han hadde stått ved siden av meg ved pissetroa og ristet pikken så urinen sprutet. Gikk bort til han da jeg kom ut, og minnet han om at han hadde glemt å vaske hendene. Dama forsvant, og han bød meg på juling.

Det var moro.

Heh-heh...det er sånt man skulle gjort oftere. Evt. gå bort til dama som "sjarmøren" klenger med og hvisket det i øret hennes :-)

Jeg er helt for et stort skilt utenfor toalettet med en kraftig bjelle og lysende skrift som sier "vasket seg ikke på hendene" når svinene kommer ut fra toalettet. I tillegg kunne man kanskje fått grisetrynet opp på en storskjerm, og et bilde med navn og adresse plassert på veggen bak baren. Pokker heller...hvorfor ikke like godt gi dem et nakkeskudd.

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som Gudbrandsdøl beskriver over her, at de bare rister den når de er ferdige, synes det er temmelig uhygienisk jeg da! Det må jo sprute oppå hendene deres også? For ikke å snakke om de ekle sporene de får i trusa.

Tørk av tissen med papir, gutter! Og vask henda, alltid!

Ekle spor i trusa? =s

Btw, når jeg først k\ommer til å droppe kveldsmaten så alikevel.. Har dere noen gang opplevd urinsmak i munnen ved oralsex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverger nå til pen bretting jeg da =p

Jeg er foressten også redd for penislus, eller hva du kalte det. Fra alle andre enn kjæresten min.

Så en gang i Syden, der vi fikk en liten skål med peanøtter sammen med drinkene, at når gjestene gikk, tømte de alle halve skåler sammen oppi en ny full som de serverte. DET er deilig, det! Fettete halvspiste peanøtter som uvaska kukhender har gnidd og slikka på!

Spis aldri nøtter etc. av åpne skåler på barer og liknende steder. Det er gjort laboratorietester på slikt fra stikkprøver, og du hadde spydd hvis du fikk vite hva som er av bakterier, basiller og annet svineri i sånt.

":..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh-heh...det er sånt man skulle gjort oftere. Evt. gå bort til dama som "sjarmøren" klenger med og hvisket det i øret hennes :-)

Jeg er helt for et stort skilt utenfor toalettet med en kraftig bjelle og lysende skrift som sier "vasket seg ikke på hendene" når svinene kommer ut fra toalettet. I tillegg kunne man kanskje fått grisetrynet opp på en storskjerm, og et bilde med navn og adresse plassert på veggen bak baren. Pokker heller...hvorfor ikke like godt gi dem et nakkeskudd.

"..........................................."

Hehe, har du også lest Larson? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekle spor i trusa? =s

Btw, når jeg først k\ommer til å droppe kveldsmaten så alikevel.. Har dere noen gang opplevd urinsmak i munnen ved oralsex?

Æææsssjjj nei! Det må jo være grusomt.

Renslighet er dæven døtte meg et krav i den sammenheng altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...