Gå til innhold

Vaske hendene


Prozak

Anbefalte innlegg

Det gjør jeg også, men hva har det med saken å gjøre? Kan falle hud i maten for det!

Hva det har med saken å gjøre? Tja...sjangsen for at det faller en gammel buse fra hendene er f.eks mindre, iom. at den i såfall mest sannsynlig vil være vasket bort. Og det gjelder også hudceller o.l. - når man vasker hendene forsvinner mye slikt.

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 197
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    37

  • laguna1365380434

    23

  • Freya

    21

  • morsan

    20

Mest aktive i denne tråden

Gjest papirtiger

Hvor møkkete blir man egentlig av å holde på skaftet av tissen sin da? - det er selvsagt noe helt annet med oss damer som omtrent må "inni" for å tørke....

regner med at de 25% var dem som hadde bomelommet - :)

Rent bakteriemessig så er det faktisk tissen som kommer dårligst ut ved kontakt med hender..

Men det er jo nok en grunn til å vaske hender :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent bakteriemessig så er det faktisk tissen som kommer dårligst ut ved kontakt med hender..

Men det er jo nok en grunn til å vaske hender :)

Munnen er jo også en av de aller reneste stedene på kroppen - mye renere enn hendene. Likevel vil nok de fleste foretrekke å ta folk i hånden fremfor å kysse dem :-)

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva det har med saken å gjøre? Tja...sjangsen for at det faller en gammel buse fra hendene er f.eks mindre, iom. at den i såfall mest sannsynlig vil være vasket bort. Og det gjelder også hudceller o.l. - når man vasker hendene forsvinner mye slikt.

"..........................................."

Jo.. men så er det en eller annen ekling som ikke greier å la være å plukke borti nesa på vei fra badet til kjøkkenet..

JA, jeg vet jeg er hysterisk, men det kan jo faktisk skje. Og "hva så, det er jo ingen krise" hjelper IKKE på meg..

Nei, NÅ er det på tide å rive seg løs og krype til køys, altså =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munnen er jo også en av de aller reneste stedene på kroppen - mye renere enn hendene. Likevel vil nok de fleste foretrekke å ta folk i hånden fremfor å kysse dem :-)

".........................................."

Det er jo drøssevis med bakterier i munnen da. Og på hendene så klart. Faktisk kryr det av bakterier overalt her i verden.

Hjeeeelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo.. men så er det en eller annen ekling som ikke greier å la være å plukke borti nesa på vei fra badet til kjøkkenet..

JA, jeg vet jeg er hysterisk, men det kan jo faktisk skje. Og "hva så, det er jo ingen krise" hjelper IKKE på meg..

Nei, NÅ er det på tide å rive seg løs og krype til køys, altså =)

Joda, jeg skjønner hva du mener. Får håpe du ikke lar det ta helt overhånd da, for bakterier vil det alltid finnes rundt oss. Uten dem hadde vi ikke overlevd :-)

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo drøssevis med bakterier i munnen da. Og på hendene så klart. Faktisk kryr det av bakterier overalt her i verden.

Hjeeeelp!

Kroppskondom, sier jeg...kroppskondom! Og brenn alt etter en gangs bruk!

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppskondom, sier jeg...kroppskondom! Og brenn alt etter en gangs bruk!

"........................................."

Bør ha oksygentank også, så man ikke puster inn noe lumskt ved en feiltakelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør ha oksygentank også, så man ikke puster inn noe lumskt ved en feiltakelse!

Helt klart. Uff...en annen planet, kanskje? Hvor bare den hygieniske eliten får lov til å bo? :-)

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart. Uff...en annen planet, kanskje? Hvor bare den hygieniske eliten får lov til å bo? :-)

"......................................."

Ja, jeg emigrerer til Pluto snarest! Blir litt kjedelig med så lite mannfok i forhold til damer, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tidligere '!-o-!'

"Hver fjerde mann er en ufyselig, uhygienisk møkkahaug!"

Tøys og tull! :-) Hver fjerde mann er _ikke_ en ufyselig, uhygienisk møkkahaug. Tre av fire menn _er_ ufyselige, uhygieniske møkkahauger. (OK, nå spikker jeg fliser her.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"livredd for å få penislus fra andre menn i henda"

Duh...jeg har gjort ting sammen med, og i selskap med andre menn, som du neppe hadde gjort med venninnene dine. :-) Kall meg gjerne mye rart, men homofob er jeg ikke.

"......................................"

Duh - blir vi nysgjerrige nå eller? Jah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sverger nå til pen bretting jeg da =p

Jeg er foressten også redd for penislus, eller hva du kalte det. Fra alle andre enn kjæresten min.

Så en gang i Syden, der vi fikk en liten skål med peanøtter sammen med drinkene, at når gjestene gikk, tømte de alle halve skåler sammen oppi en ny full som de serverte. DET er deilig, det! Fettete halvspiste peanøtter som uvaska kukhender har gnidd og slikka på!

man kan jo ha peanøttflasker med helletut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"livredd for å få penislus fra andre menn i henda"

Duh...jeg har gjort ting sammen med, og i selskap med andre menn, som du neppe hadde gjort med venninnene dine. :-) Kall meg gjerne mye rart, men homofob er jeg ikke.

"......................................"

vil ikke vite! :)

og du kjenner ikke mine venninner! *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben har vi to toaletter med lettvegg mellom.

Det ene for kvinner og det andre for menn, men de blir brukt om hverandre alt ettersom hva som er ledig.

En ting er alle pisseskvettene på gulvet rundt doen, men en annen ting er de gangene jeg sitter på det ene rommet og hører lydene fra det andre. Det er uhyggelig hvor mange ganger det bare blir trukket ned - og døra går opp nesten i samme øyeblikk, uten at vasken blir brukt.

Jeg er på en måte glad for at jeg ikke ser hvem det er, jeg orker ikke å gå rundt og vite hvem det er på jobben som ikke vasker seg (selv om jeg har gått ut samtidig med noen få, og sett dem ...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som samboeren min sier: Det er jo verken ekkelt, vanskelig eller tar lang tid, så hvorfor ikke?

Jeg er veldig glad han vasker hendene. Hver eneste gang. Og gjør det selvsagt selv og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som feiler mange menn. Det å vaske seg på henda etter dassbesøk er like naturlig som om tørke seg i ræva etter utslipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lalala1365380457

derfor jeg aldri tar i kranene eller dørhåndtakene på offentlige toalett etter å ha vasket hendene =) lar vannet renne, henter papir som jeg tørker meg med, bruker papiret til å skru av krana med og til å åpne døra med. hva er vitsen med å vaske hendene om man skrur av krana (som man skrudde på med skitne hender like før). bra det har begynt å bli innført sånn automatiske kraner på de fleste offentlige toaletter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke noen link til den undersøkelsen, da kunne man ha printet den ut og hent den på innsiden av diverse dodører. Har lyst til å henge en slik på jobben min.

Er helt enig med deg Prozak, det er skikkelig ekkelt å tenke på. Selv tar jeg aldri direkte på dørhåndtaket når jeg skal ut av offentlige toaletter. Jeg bruker albuen eller et papirhåndkle eller genseren min mellom fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...