Gå til innhold

Vaske hendene


Prozak

Anbefalte innlegg

Spis aldri nøtter etc. av åpne skåler på barer og liknende steder. Det er gjort laboratorietester på slikt fra stikkprøver, og du hadde spydd hvis du fikk vite hva som er av bakterier, basiller og annet svineri i sånt.

":..........................................."

Tro meg, jeg er hysterisk på sånne ting som det der. Spiser ikke av skåler på vorspiel en gang, med mindre det er bare nære venner. Faktisk får jeg angst hvis noen strekker armene sine over maten min, fordi jeg er redd det skal falle ned hudceller eller skorper fra sår eller lignende.. =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 197
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    37

  • laguna1365380434

    23

  • Freya

    21

  • morsan

    20

Mest aktive i denne tråden

Spis aldri nøtter etc. av åpne skåler på barer og liknende steder. Det er gjort laboratorietester på slikt fra stikkprøver, og du hadde spydd hvis du fikk vite hva som er av bakterier, basiller og annet svineri i sånt.

":..........................................."

For ikke å snakke om på tastaturer og denslags! *ugh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææsssjjj nei! Det må jo være grusomt.

Renslighet er dæven døtte meg et krav i den sammenheng altså.

Jepp.. bare opplevd det en gang, og siden da har det vært kun når han er nydusjet og ikke NETTOPP har tissa.. =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, jeg er hysterisk på sånne ting som det der. Spiser ikke av skåler på vorspiel en gang, med mindre det er bare nære venner. Faktisk får jeg angst hvis noen strekker armene sine over maten min, fordi jeg er redd det skal falle ned hudceller eller skorper fra sår eller lignende.. =p

Hehe... Tror ikke de fleste røyter sårskorper og hud i maten din, hvis de ikke er spedalske da.

Uff, æsj. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekle spor i trusa? =s

Btw, når jeg først k\ommer til å droppe kveldsmaten så alikevel.. Har dere noen gang opplevd urinsmak i munnen ved oralsex?

Griste svin som menn flest er, så tørker de seg ikke, og rister pisset både utover toalettet, buksa og ned i underbuksa. Og slik går de, hele dagen, med flere dobesøk, og det bygger seg opp en herlig atmosfære der nede.

Og så kommer de hjem til kona, og blir frustrert fordi hun ikke bare gaper opp og vrenger av seg klærne når de vifter den delikate pikken foran ansiktet hennes.

Faen, så glad jeg er for at jeg ikke er homo! (eller kvinne) :-)

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp.. bare opplevd det en gang, og siden da har det vært kun når han er nydusjet og ikke NETTOPP har tissa.. =p

Trenger ikke å være nettopp nydusjet akkurat, men man merker jo fort når man ikke har lyst til å nærme seg området, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Tror ikke de fleste røyter sårskorper og hud i maten din, hvis de ikke er spedalske da.

Uff, æsj. :P

Hehe. Men man kan jo aldri vite da. En eller annen gang har det helt sikkert falt av hud eller skorper eller en gammel buse eller noe, akkurat i det personen har strakt seg over mat. Og jeg vil ikke risikere at det skjer med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griste svin som menn flest er, så tørker de seg ikke, og rister pisset både utover toalettet, buksa og ned i underbuksa. Og slik går de, hele dagen, med flere dobesøk, og det bygger seg opp en herlig atmosfære der nede.

Og så kommer de hjem til kona, og blir frustrert fordi hun ikke bare gaper opp og vrenger av seg klærne når de vifter den delikate pikken foran ansiktet hennes.

Faen, så glad jeg er for at jeg ikke er homo! (eller kvinne) :-)

"........................................"

Og jeg er glad for at jeg har en renslig samboer som tørker seg etter dobesøk og jammen vasker hendene også!

Halleluja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å være nettopp nydusjet akkurat, men man merker jo fort når man ikke har lyst til å nærme seg området, for å si det sånn.

Jeg må ha de dusjet den dagen hvertfall. Mulig jeg er litt streng, men da blir det hvertfall med livets lyst og stor innlevelse de gangene han får!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Men man kan jo aldri vite da. En eller annen gang har det helt sikkert falt av hud eller skorper eller en gammel buse eller noe, akkurat i det personen har strakt seg over mat. Og jeg vil ikke risikere at det skjer med meg.

Sånt tenker jeg ikke så mye på, kan ikke være helt overhysterisk for skitt og bakterier heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. bare opplevd det en gang, og siden da har det vært kun når han er nydusjet og ikke NETTOPP har tissa.. =p

Nå kan bare jeg snakke om kvinner, iom. at det bare er de jeg har oralsex med. Men, at ørlite grann rester setter seg der nede er jo ikke til å unngå, med mindre man dusjer og skurer seg etter hvert dobesøk. Man skal jo ikke være hysterisk heller.

Men så lenge man er normalt hygienisk, så er dette rester som ikke merkes når de blandes med kjønnssafter. Har man nettopp pisset, så kan det selvfølgelig pipple ut litt rett etterpå, og da får man heller vente noen minutter. Men jeg regner med at dette også på dette området er forskjell på en kvinne som tørker seg, og en mann som bare rister seg. Jeg tørker meg alltid - jeg kan ikke tenke meg noe flauere enn en stinkende pikk, eller fartstriper i underbuksa.

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha de dusjet den dagen hvertfall. Mulig jeg er litt streng, men da blir det hvertfall med livets lyst og stor innlevelse de gangene han får!

Ja, men de fleste dusjer jo en gang for dagen, da. Holder fint hvis han har dusjet kvelden før og nettopp har våknet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg er glad for at jeg har en renslig samboer som tørker seg etter dobesøk og jammen vasker hendene også!

Halleluja.

De 25% av oss menn som gjør sånt burde fått en ekstra bonus, i form av lavere skatt, flere pensjonspoeng, lavere rente etc. :-)

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan bare jeg snakke om kvinner, iom. at det bare er de jeg har oralsex med. Men, at ørlite grann rester setter seg der nede er jo ikke til å unngå, med mindre man dusjer og skurer seg etter hvert dobesøk. Man skal jo ikke være hysterisk heller.

Men så lenge man er normalt hygienisk, så er dette rester som ikke merkes når de blandes med kjønnssafter. Har man nettopp pisset, så kan det selvfølgelig pipple ut litt rett etterpå, og da får man heller vente noen minutter. Men jeg regner med at dette også på dette området er forskjell på en kvinne som tørker seg, og en mann som bare rister seg. Jeg tørker meg alltid - jeg kan ikke tenke meg noe flauere enn en stinkende pikk, eller fartstriper i underbuksa.

"......................................."

Flott! Et eksempel til etterfølgelse.

Hihi, artig emne gitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha de dusjet den dagen hvertfall. Mulig jeg er litt streng, men da blir det hvertfall med livets lyst og stor innlevelse de gangene han får!

Dusje samme døgn er egentlig en forutsetning, synes jeg også. Men det gjør jo de fleste jeg kjenner, mer eller mindre.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 25% av oss menn som gjør sånt burde fått en ekstra bonus, i form av lavere skatt, flere pensjonspoeng, lavere rente etc. :-)

"........................................."

Det synes jeg også, altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, jeg er hysterisk på sånne ting som det der. Spiser ikke av skåler på vorspiel en gang, med mindre det er bare nære venner. Faktisk får jeg angst hvis noen strekker armene sine over maten min, fordi jeg er redd det skal falle ned hudceller eller skorper fra sår eller lignende.. =p

Ok - du er kanskje litt mer hysterisk enn det som er helt sundt. En gyllen middelvei, kanskje? :-)

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Men man kan jo aldri vite da. En eller annen gang har det helt sikkert falt av hud eller skorper eller en gammel buse eller noe, akkurat i det personen har strakt seg over mat. Og jeg vil ikke risikere at det skjer med meg.

Mulig jeg er gammeldags, men jeg har det med å vaske hendene før jeg spiser borte hos folk.

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er gammeldags, men jeg har det med å vaske hendene før jeg spiser borte hos folk.

"........................................."

Det gjør jeg også, men hva har det med saken å gjøre? Kan falle hud i maten for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...