Gå til innhold

Hva gjør AF med papirene v/forespørsel?

Anbefalte innlegg

Hva gjør egentlig AF med papirene når det kommer en forespørsel fra Colombia?

De oversetter jo, det har jeg fått med meg.... men noe annet? Hvor lang tid tar det fra papirene kommer dem "ihende" og til de kontakter DE DET GJELDER?

Noen som vet? Eller er dette interne arbeidsrutiner som AF holder for seg selv?

Fortsetter under...

Det er jeg jammen ikke helt sikker på! Når vi fikk tildeling hadde vi alt fått beskjed på fredagen når jeg ringte at vi fikk tildeling samme dag - senest mandag. Da mandagen kom ringte TELEFONEN, men vi fikk samtidig beskjed om at de ikke hadde fått alle opplysningene ennå, så hun kunne bare gi meg kjønn og fødselsdato, ingen helseopplysninger og bilde!

Fikk så beskjed om at hun ikke viste når vi fikk resten, og på spørsmål om disse papirene lå i Colombia eller i Norge svarte hun bare avvikende. Eneste hun kunne si var at vi fikk mer innen ei uke, heldigvis kom det allerede neste morgen :-). Derfor er vi usikre på om det faktisk bare lå til oversetting, eller om de faktisk kom fra Colombia og ble oversatt i en fart!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...