Gå til innhold

blodtrykksfall ved hard trening


steinthesurfer

Anbefalte innlegg

Hei Jeg er en 28 år gammel gutt som trener vekter 2 ganger i uken, mandag og torsdag, jeg trener kun to dager i uken fordi jeg trener knall hardt dvs helt ut ingenting mer å gi, så for at kroppen skal komme seg igjen....uansett mandags programmet har jeg innlagt benpress eller knebøy, etter at jeg har kjørt meg helt ned i kjelleren så blir jeg drit dårlig, svimmel kvalm kaster opp noen ganger etc, jeg spiser sunt og godt et par timer før trening, men dette skjer hver gang jeg tar meg ut og kun på disse øvelsen dvs at jeg 1 gang i uken oplever denne belstningen, på torsdag kjører jeg andre ben øvelser og da skjer dette ikke. er dette farlig? .... er dette sunt? ... Dette har jeg drevet med i 3 år nå.... jeg synes jo ikke at treningen har vært god nok før jeg kommer til dette punktet...men nå har folk rundt meg begynt å stille spørsmål til om dette er sunt og bra! ok, håper på tilbake melding. mvh stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det hørtes litt voldsomt ut.når du trener så hardt, burde kroppen vile en uke.derfor lurer jeg på om ikke et splitt program hadde fungert bedre på deg.har du prøvd en fots knebøy? eller utfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...