Gå til innhold

mageproblem


tonje_85

Anbefalte innlegg

jeg er ei jente på 20år. er litt overvektig. er plaget med oppblåst mage,mye kvalme,har unormal avførig(har vært svart,slim), føls ut som om jeg er svimmel(rar i hodet) avogtil,vært på gastroskopi, viste seg at jeg har for mye magesyre, har vært veldig mye stress de siste mnd,slutta å røyke for 1mnd siden, våkner ofte om natta,er urolig når jeg sover,kjennes ut som om jeg er sulten rett etter å ha spist.blir fort deprimert, føles ut som om jeg er i min egen verden da..hva kan dette være? føler at jeg ikke får noe ordentlig hjelp av min lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har det nesten likt selv. oppblåst...kjennes og ser helt forferdelig ut, problemer med avføring, blir lett svimmel og rar i hodet,spesielt når jeg ikke får spist i tide...føler dette ødelegger mye for meg. var det grusomt å ta gastroskopi? men hvis de fant ut du har for mye magesyre, er det ikke noe de kan gjøre med det?må vel være det? tror jeg også har det, masse hals/brystbrann, lyder og rumling fra mage/hals osv... er det virkelig ingenting å gjøre med dette? har snakket med lege jeg også, men tror ikke de som ikke har problemet selv skjønner hvor fælt det er...blir gal av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det nesten likt selv. oppblåst...kjennes og ser helt forferdelig ut, problemer med avføring, blir lett svimmel og rar i hodet,spesielt når jeg ikke får spist i tide...føler dette ødelegger mye for meg. var det grusomt å ta gastroskopi? men hvis de fant ut du har for mye magesyre, er det ikke noe de kan gjøre med det?må vel være det? tror jeg også har det, masse hals/brystbrann, lyder og rumling fra mage/hals osv... er det virkelig ingenting å gjøre med dette? har snakket med lege jeg også, men tror ikke de som ikke har problemet selv skjønner hvor fælt det er...blir gal av det.

d var ikke særlig behagelig å ta gastroskopi, må dit på nytt igjen siden jeg ikke er bedre..men d er ikke d værste du går igjennom for å si det sånn. d sliter veldig å ha plager med magen, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. har tenkt å prøve å finne ut om det er noe mat jeg ikke tåler! så skal jeg prøve å trene litt på d helsestudioet jeg har meldt meg på og se om d blir noe forandringer. alt skal prøves!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...