Gå til innhold

Filmanbefalinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen tips til filmer som båegge kjønn vil likè?

Jeg er f.eks svak for filmer som legend of the falls, one flew over the cocoo's nest, green mile, shawsank redemption..

Og helst ikke røp hvem som dør på slutten.. =p

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

9

• amber sun

6

• annegunn

5

• mrxx

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den engelske pasienten

Urk.. den blir litt for langdryg for min del, og nekter å tro kællen vil like den.

Men setter pris på at folk kommer med forslag! =)

Skrevet

Hva slags sjanger er de filmene du nevnte i?

Jeg har ikke sett noen av dem ser du.

Men kan gjerne komme med filmtips. Kommer litt an på sjanger da :)

Skrevet

Hva slags sjanger er de filmene du nevnte i?

Jeg har ikke sett noen av dem ser du.

Men kan gjerne komme med filmtips. Kommer litt an på sjanger da :)

Har du ikke sett den grønne mil engang? Hvis jeg sier de norske titlene; frihetens regn, lidenskapens pris og gjøkeredet? (Da høres det ut som drop-dead-boring kjerringfilmer med en gang)... =p

Vanskelig å beskrive sjangeren, serru. Men troverdige, gripende filmer, gjerne med uforutsigbar slutt.

Skrevet

Har du ikke sett den grønne mil engang? Hvis jeg sier de norske titlene; frihetens regn, lidenskapens pris og gjøkeredet? (Da høres det ut som drop-dead-boring kjerringfilmer med en gang)... =p

Vanskelig å beskrive sjangeren, serru. Men troverdige, gripende filmer, gjerne med uforutsigbar slutt.

Hm, ok. :)

Da er en sjanger jeg sjelden ser film i, så jeg har dessverre ikke noen titler å komme med.

Spør meg om thrillergrøssere o.l. osv, da har jeg mange titler. :)

*gleder meg til å se nok en grøsser ikveld...*

Skrevet

Hm, ok. :)

Da er en sjanger jeg sjelden ser film i, så jeg har dessverre ikke noen titler å komme med.

Spør meg om thrillergrøssere o.l. osv, da har jeg mange titler. :)

*gleder meg til å se nok en grøsser ikveld...*

Ok, gjerne det. Eller enda bedre, psykologiske thrillere. I det hele tatt bare anbefal meg noen gode ikke-lavbudsjettsfilmer laget på 90-tallet eller senere, så jeg og kjærstn har noe å se ikveld =)

Skrevet

Liker du virkelig Gjøkeredet?

Vi måtte se den i samlet klasse. Riktignok gjorde den et uutslettelig inntrykk, men jeg kunne ALDRI tenke meg å se den en gang til.

Filmer som Hanibal er vel i din gate?

Skrevet

Vi måtte se den i samlet klasse. Riktignok gjorde den et uutslettelig inntrykk, men jeg kunne ALDRI tenke meg å se den en gang til.

Der var du lurulf. :) Lenge siden jeg har sett deg, syns jeg?

Eller så er det jeg som ikke har fulgt med...hm..

:)

Skrevet

Kødder du?? Første gang jeg så den var også under "tvang" på skolen, men den er bare steinbra, morsom og gripende, og vanvittig aktuell til å være så gammel. Hvorfor vil du ikke se den igjen?

Dyptgående kjennskap i menneskesinn er blant mine favoritter, og liker også Hannibalfilmene ja ;)

Skrevet

Er du her?

Skrevet

Nå tror jeg hun må føle seg dypt savnet :)

Skrevet

Hyggelig å se deg også!

Det var hektisk i helgen og i dag har jeg prøvd å få unna endel, så jeg har ikke vært så mye på dol.

Men abonnementlistene er jo nærmest selvgående nå, så jeg har fått min del :)

Skrevet

Er du her?

Det er ikke lett å stikke inn snuten her uten å bli ferska, nei!

Hyggelig å se deg også! Jeg trodde du lå på sofaen med en god bok nå?

Skrevet

Kødder du?? Første gang jeg så den var også under "tvang" på skolen, men den er bare steinbra, morsom og gripende, og vanvittig aktuell til å være så gammel. Hvorfor vil du ikke se den igjen?

Dyptgående kjennskap i menneskesinn er blant mine favoritter, og liker også Hannibalfilmene ja ;)

Kanskje Gjøkeredet traff litt for godt?

Jeg opplevde det som ubehagelig å se den...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...