DarkPink Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Har dere noen tips til filmer som båegge kjønn vil likè? Jeg er f.eks svak for filmer som legend of the falls, one flew over the cocoo's nest, green mile, shawsank redemption.. Og helst ikke røp hvem som dør på slutten.. =p 0 Siter
DarkPink Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 Den engelske pasienten Urk.. den blir litt for langdryg for min del, og nekter å tro kællen vil like den. Men setter pris på at folk kommer med forslag! =) 0 Siter
DarkPink Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 Cold Mountain Sett den. Hærlig =) 0 Siter
amber sun Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Hva slags sjanger er de filmene du nevnte i? Jeg har ikke sett noen av dem ser du. Men kan gjerne komme med filmtips. Kommer litt an på sjanger da 0 Siter
DarkPink Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 Hva slags sjanger er de filmene du nevnte i? Jeg har ikke sett noen av dem ser du. Men kan gjerne komme med filmtips. Kommer litt an på sjanger da Har du ikke sett den grønne mil engang? Hvis jeg sier de norske titlene; frihetens regn, lidenskapens pris og gjøkeredet? (Da høres det ut som drop-dead-boring kjerringfilmer med en gang)... =p Vanskelig å beskrive sjangeren, serru. Men troverdige, gripende filmer, gjerne med uforutsigbar slutt. 0 Siter
amber sun Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Har du ikke sett den grønne mil engang? Hvis jeg sier de norske titlene; frihetens regn, lidenskapens pris og gjøkeredet? (Da høres det ut som drop-dead-boring kjerringfilmer med en gang)... =p Vanskelig å beskrive sjangeren, serru. Men troverdige, gripende filmer, gjerne med uforutsigbar slutt. Hm, ok. Da er en sjanger jeg sjelden ser film i, så jeg har dessverre ikke noen titler å komme med. Spør meg om thrillergrøssere o.l. osv, da har jeg mange titler. *gleder meg til å se nok en grøsser ikveld...* 0 Siter
DarkPink Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 Hm, ok. Da er en sjanger jeg sjelden ser film i, så jeg har dessverre ikke noen titler å komme med. Spør meg om thrillergrøssere o.l. osv, da har jeg mange titler. *gleder meg til å se nok en grøsser ikveld...* Ok, gjerne det. Eller enda bedre, psykologiske thrillere. I det hele tatt bare anbefal meg noen gode ikke-lavbudsjettsfilmer laget på 90-tallet eller senere, så jeg og kjærstn har noe å se ikveld =) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Har du ikke sett den grønne mil engang? Hvis jeg sier de norske titlene; frihetens regn, lidenskapens pris og gjøkeredet? (Da høres det ut som drop-dead-boring kjerringfilmer med en gang)... =p Vanskelig å beskrive sjangeren, serru. Men troverdige, gripende filmer, gjerne med uforutsigbar slutt. Liker du virkelig Gjøkeredet? Vi måtte se den i samlet klasse. Riktignok gjorde den et uutslettelig inntrykk, men jeg kunne ALDRI tenke meg å se den en gang til. Filmer som Hanibal er vel i din gate? 0 Siter
amber sun Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Liker du virkelig Gjøkeredet? Vi måtte se den i samlet klasse. Riktignok gjorde den et uutslettelig inntrykk, men jeg kunne ALDRI tenke meg å se den en gang til. Filmer som Hanibal er vel i din gate? Der var du lurulf. Lenge siden jeg har sett deg, syns jeg? Eller så er det jeg som ikke har fulgt med...hm.. 0 Siter
DarkPink Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 Liker du virkelig Gjøkeredet? Vi måtte se den i samlet klasse. Riktignok gjorde den et uutslettelig inntrykk, men jeg kunne ALDRI tenke meg å se den en gang til. Filmer som Hanibal er vel i din gate? Kødder du?? Første gang jeg så den var også under "tvang" på skolen, men den er bare steinbra, morsom og gripende, og vanvittig aktuell til å være så gammel. Hvorfor vil du ikke se den igjen? Dyptgående kjennskap i menneskesinn er blant mine favoritter, og liker også Hannibalfilmene ja 0 Siter
annegunn Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Liker du virkelig Gjøkeredet? Vi måtte se den i samlet klasse. Riktignok gjorde den et uutslettelig inntrykk, men jeg kunne ALDRI tenke meg å se den en gang til. Filmer som Hanibal er vel i din gate? Er du her? 0 Siter
annegunn Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Der var du lurulf. Lenge siden jeg har sett deg, syns jeg? Eller så er det jeg som ikke har fulgt med...hm.. Nå tror jeg hun må føle seg dypt savnet 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Der var du lurulf. Lenge siden jeg har sett deg, syns jeg? Eller så er det jeg som ikke har fulgt med...hm.. Hyggelig å se deg også! Det var hektisk i helgen og i dag har jeg prøvd å få unna endel, så jeg har ikke vært så mye på dol. Men abonnementlistene er jo nærmest selvgående nå, så jeg har fått min del 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Er du her? Det er ikke lett å stikke inn snuten her uten å bli ferska, nei! Hyggelig å se deg også! Jeg trodde du lå på sofaen med en god bok nå? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Kødder du?? Første gang jeg så den var også under "tvang" på skolen, men den er bare steinbra, morsom og gripende, og vanvittig aktuell til å være så gammel. Hvorfor vil du ikke se den igjen? Dyptgående kjennskap i menneskesinn er blant mine favoritter, og liker også Hannibalfilmene ja Kanskje Gjøkeredet traff litt for godt? Jeg opplevde det som ubehagelig å se den... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.