Gå til innhold

funker dette?


Gjest pippi strømpe

Anbefalte innlegg

Gjest pippi strømpe

1 time mosjon hver dag. det vil si gange, rask gange og jogging. ellers sunn kosthold. frokost: 2 knekkebrød, lunsj: knekkebrød eller salat. mellommåltid: gulrot. Middag: variabelt. kvelds: frukt, knekkebrød....

vil jeg gå ned i vekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei, du spiser for lite

hvordan vet du det? Den eneste mengden som er oppgitt er 2 knekkebrød til frokost.

Men knekkebrød, gulrøtter og salat holder ikke, mer protein, og variert kost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest signe signatur

hvordan vet du det? Den eneste mengden som er oppgitt er 2 knekkebrød til frokost.

Men knekkebrød, gulrøtter og salat holder ikke, mer protein, og variert kost!

Så lenge det ikke er et barn som har skrevet inn dette, så er 2 knekkebrød til frokost høst sannsynlig for ite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke er et barn som har skrevet inn dette, så er 2 knekkebrød til frokost høst sannsynlig for ite

Hvor mange knekkebrød bør man spise til frokost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest signe signatur

Hvor mange knekkebrød bør man spise til frokost?

Man bør spise seg forsynt til hvert måltid. 1 ½ brødskive + en frukt er vel et minimum for de fleste. Det tilsvarer kankje minst 3 knekkebrød + frukt. Avhenger også av korppstype, muskulatur, aktivitetsnivå.

Skal man gå ned i vekt, må man spise nok + å bevege seg. Finn noen du kan gjøre det sammen med, for å hjepl på motivasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man bør spise seg forsynt til hvert måltid. 1 ½ brødskive + en frukt er vel et minimum for de fleste. Det tilsvarer kankje minst 3 knekkebrød + frukt. Avhenger også av korppstype, muskulatur, aktivitetsnivå.

Skal man gå ned i vekt, må man spise nok + å bevege seg. Finn noen du kan gjøre det sammen med, for å hjepl på motivasjonen.

Hallo, det er ikke jeg som slanker meg på to knekkebrød! Hvis du lurer så spiser jeg meg mett på havregryn og cultura hver eneste morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest signe signatur

Hallo, det er ikke jeg som slanker meg på to knekkebrød! Hvis du lurer så spiser jeg meg mett på havregryn og cultura hver eneste morgen:-)

Hallo, takk for opplysningen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det vil nok funke,jo bedre kondisjon jo bedre fettforbrenning. men skal du trene 1 time hver dag, må du ikke spise for lite.Prøv havregrøt til frokost.Og egg på knekkebrød metter lenge.Må få i deg nok proteiner, det øker forbrenningen.min erfaring er; spis hver 3.time, gjerne 6 måltider. og kutte ut brød og gå over til knekkebrød er kjempe lurt.Prøv havreknekke eller Multigrain.Husk masse vann. Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...