Gå til innhold

Såret...


Gjest lilsu

Anbefalte innlegg

Jeg så på meg selv som veldig lykkelig nå jeg.. Flyttet til en ny by for å bo sammen med gutten min for et par mnd siden. Vi har en nydelig leilighet og har det kjempefint sammen.

Men i dag ble jeg ganske såra. Han er borte med jobben et par uker nå, og jeg ble frista til å se på msn-loggen hans, ikke for jeg mistenkte noe, men bare for moroskyld. Der så jeg at han har skrevet med kompisene sine at jeg er feit og sånn... Ble helt i sjokk jeg.. Jeg veit at jeg veier litt for mye, men trodde ikke i mine villeste fantasier at han jeg stoler mest på i hele verden og er mest glad i kunne si sånn om meg... Det såret meg virkelig. Tør ikke si noe til han om det heller, for jeg har jo "snoka" i hans log...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med raleigh. Du er for god til å ødelegge deg selv pga dette.

Nei, vet du hva, er det noe overflødig flesk som bør bort, så er det HAN.Høres det ut som.

Fy for en dott.

Trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med raleigh. Du er for god til å ødelegge deg selv pga dette.

Nei, vet du hva, er det noe overflødig flesk som bør bort, så er det HAN.Høres det ut som.

Fy for en dott.

Trøsteklem

Hehe.. Bra sagt;) Så at det var lenge siden han har skrevet det da, og han er kjempesnill og god mot meg når vi er sammen... Han har bare en dustete tankegang når det gjelder damer.. Alle skal helst se ut som hun altfor fine værdama på tv2.. Men men.. Han visste hvordan jeg så ut når HAN ville at vi skulle bli samboere, så det kan vel ikke plage han... Er ikke akkurat overvektig heller da, har bare litt ekstra her og der, uten at det plager meg så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...