Gjest ikke flere barn Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Hei! Jeg har noen mammaklær. 7 bukser, 2 bluser/pen-skjorter og en topp og en dressjakke. 2 bukser er ikke brukt, og pen-skjortene er brukt 2-3 ganger. Er det marked for å selge slikt? Pris? Jeg tenkte å selge dette samlet. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Jeg synes ikke det virker som det er noe særlig salg av det verken på baby-sidene eller finn. 0 Siter
Gjest h 2006 Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 hei. jeg kastet mitt jeg for det var så slitt, men hadde ikke 7 men 3 bukser + skjørt og bluse. Unnet ingen dise fæle klærne.... Et skjørt fikk en venninne men ellers rett i søpla.....Brukte minst mulig på gravidtøy men sparte opp og frotset skikkelig når vekta var normal igjen.....mye bedre. 0 Siter
Jentene2 Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Jeg skal selge mitt mammatøy til en butikk på Jar som heter Magen. Hun kjøper og selger brukt mammatøy - kjempegod ide, bare synd at den ikke fantes når jeg var gravid å ikke hadde noen å låne klær av. Hvis du bor i nærheten av Oslo, kan du jo ta en telefon til henne: 98813361 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.