Gå til innhold

FU: Hvor ofte dusjer du?


org

Anbefalte innlegg

Gjest mummikusine

Tja- urmenennesket hadde verken ansiktsrens eller peeling eller andre hudprodukter. Men såpe har mennesker brukt leeeeenge, også i ansiktet. :o)

Ja, men mener du at bare fordi ur mennesket ikke vasket seg, og folk før brukte såpe, fordi de ikke hadde noe, så burde ikke vi heller bruke noe? Drite i at vi nå er i 2005 og har opplevd en utvikling, og forbedring? Merkelig holdning. Folk burde kanskje ikke bruke biler heller men gå? Det gjorde de jo før...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 202
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Goliath

    19

  • cecily

    17

  • morsan

    12

  • Lillemus

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest mummikusine

he-he....

For meg var ditt svar en ganske så god bekreftelse på hvem det er som er arrogant og uvitende når det gjelder dette.

Men jeg er svært enig med deg i at vi nå kan legge denne diskusjonen død.

Du er uansett alt for dypt overbevist og hjernevasket av de som tjener gode penger på deg og din naivitet....:-)

Ganske så morsomt at du mener jeg er lurt bare fordi jeg kjøper hudprodukter.

Du har ikke fått med deg at vi nå lever i år 2005 og har opplevd en utvikling og forbedring av saker og ting? Nei, du har vel ikke det... alt som vi i dag kan kjøpe er jo lureri fra de som selger det, og vi som kjøper det er dumme og naive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så optatt av andres hygiene? :-)

Jeg dusjer hver eneste morgen, eller etter trening/lang tur.

Vasker håret etter trening/tur,

Pusser tenner morgen og kveld,

Vasker hender etter dobesøk, eller før jeg tilbereder mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men mener du at bare fordi ur mennesket ikke vasket seg, og folk før brukte såpe, fordi de ikke hadde noe, så burde ikke vi heller bruke noe? Drite i at vi nå er i 2005 og har opplevd en utvikling, og forbedring? Merkelig holdning. Folk burde kanskje ikke bruke biler heller men gå? Det gjorde de jo før...?

DU tolker litt vrangt nå. Jeg prøver å få fram at man må bruke litt fornuft. Personlig så syns jeg en god såpe overgår mye av de syntetiske rensemidlene som selges i dag. Legg merke til at jeg snakker om en god såpe, en såpe som er mild og overfettet. Ikke de tørre dagligvareproduktene, men et håndlaget og mildt produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usundt å dusje så ofte...

Jeg vet det, men varmvann demper smerter fra revmatisme. Og jeg tror kroppen har bedre av en stund i varmt vann enn mye smertestillende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så optatt av andres hygiene? :-)

Jeg dusjer hver eneste morgen, eller etter trening/lang tur.

Vasker håret etter trening/tur,

Pusser tenner morgen og kveld,

Vasker hender etter dobesøk, eller før jeg tilbereder mat.

Næsj, ikke for noe egentlig. Kjedet meg vel bare.

Før har jeg spurt om folk har tepper på stua og om de vasker dobørsten i oppvaskmaskina. Så de emnene var oppbrukt, måtte finne på noe nytt, serru! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske så morsomt at du mener jeg er lurt bare fordi jeg kjøper hudprodukter.

Du har ikke fått med deg at vi nå lever i år 2005 og har opplevd en utvikling og forbedring av saker og ting? Nei, du har vel ikke det... alt som vi i dag kan kjøpe er jo lureri fra de som selger det, og vi som kjøper det er dumme og naive.

Klippet fra et annet innlegg lenger opp i tråden:

"Har slutta å bruke renseprodukter i ansiktet, bruker nå kun såpe. Og for ordens skyld, jeg har ømfindtlig hud og huden min har aldri vært så bra som etter at jeg heiv alle flaskene og tubene med renseprodukter."

Og selv skriver du ironisk dette:

"alt som vi i dag kan kjøpe er jo lureri fra de som selger det, og vi som kjøper det er dumme og naive."

Du har tydligvis ikke helt fått med deg at det faktisk er sant for en god del produkter....

Men la deg bare lure. Noen skal jo de som lurer andre leve av også.

ps: jeg har en bekjent som lever av dette, og han ler hver gang han er på vei til banken....he-he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Klippet fra et annet innlegg lenger opp i tråden:

"Har slutta å bruke renseprodukter i ansiktet, bruker nå kun såpe. Og for ordens skyld, jeg har ømfindtlig hud og huden min har aldri vært så bra som etter at jeg heiv alle flaskene og tubene med renseprodukter."

Og selv skriver du ironisk dette:

"alt som vi i dag kan kjøpe er jo lureri fra de som selger det, og vi som kjøper det er dumme og naive."

Du har tydligvis ikke helt fått med deg at det faktisk er sant for en god del produkter....

Men la deg bare lure. Noen skal jo de som lurer andre leve av også.

ps: jeg har en bekjent som lever av dette, og han ler hver gang han er på vei til banken....he-he...

uff, er du virkelig helt dum, eller bare later du som?

hehe.. uffameg.. du var faktisk en av de få her inne jeg trodde ikke var helt grønnsak i hodet. Så feil kan man ta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, er du virkelig helt dum, eller bare later du som?

hehe.. uffameg.. du var faktisk en av de få her inne jeg trodde ikke var helt grønnsak i hodet. Så feil kan man ta...

:-)

Kan jo ikke annet enn å smile av deg....

Kos deg med produktene dine du. For det viktigste er jo at hver og en bruker det de selv føler er riktig for dem når de ser og føler resultatet av det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

:-)

Kan jo ikke annet enn å smile av deg....

Kos deg med produktene dine du. For det viktigste er jo at hver og en bruker det de selv føler er riktig for dem når de ser og føler resultatet av det:-)

Helt utrolig at noen kan leve i så uvitenhet som deg.

Selvsagt er det masse juks i alle bransjer, og jeg tviler ikke et sekund på at de du kjenner er av typen som lurer folk.

Men det som er mest utrolig er at du mener ALT innen hudpleie og den bransjen der er tull og juks. og at ALLE som kjøper det er dumme og naive.

Det er så latterlig at det ikke kan tas seriøst engang. For SÅ dumme kan bare ikke noen være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at noen kan leve i så uvitenhet som deg.

Selvsagt er det masse juks i alle bransjer, og jeg tviler ikke et sekund på at de du kjenner er av typen som lurer folk.

Men det som er mest utrolig er at du mener ALT innen hudpleie og den bransjen der er tull og juks. og at ALLE som kjøper det er dumme og naive.

Det er så latterlig at det ikke kan tas seriøst engang. For SÅ dumme kan bare ikke noen være...

Det som er latterlig og dumt er jo kun det som du skriver.

For du fremtrer ikke spesielt "intelligent" når du ikke en gang klarer å komme med korrekte påstander om hva jeg har skrevet.

Så kanskje du skulle lese igjennom denne deltråden en gang til - slik at du om ikke annet argumenterer mot hva jeg faktisk har skrevet, og ikke dine egne merkelige påstander....?

Eller hva - mummiTROLLET? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Det som er latterlig og dumt er jo kun det som du skriver.

For du fremtrer ikke spesielt "intelligent" når du ikke en gang klarer å komme med korrekte påstander om hva jeg har skrevet.

Så kanskje du skulle lese igjennom denne deltråden en gang til - slik at du om ikke annet argumenterer mot hva jeg faktisk har skrevet, og ikke dine egne merkelige påstander....?

Eller hva - mummiTROLLET? :-)

Du, hvorfor skal JEG lese det du skriver flere ganger? Det er jo du som ikke forstår her, og du som kanskje burde lære deg litt av hvert her i livet.

Jeg har hverken noen interesse av eller noe mål å få deg til å skjønne at ikke all hudpleie er lureri. Bare veldig rart at en voksen person ikke har fått med seg mer på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, hvorfor skal JEG lese det du skriver flere ganger? Det er jo du som ikke forstår her, og du som kanskje burde lære deg litt av hvert her i livet.

Jeg har hverken noen interesse av eller noe mål å få deg til å skjønne at ikke all hudpleie er lureri. Bare veldig rart at en voksen person ikke har fått med seg mer på en måte.

Siden det er ganske så tydelig at du må ha det meste inn med teskje...:

Kan du vise meg hvor jeg har skrevet at ALL hudpleie er lureri?

Og jeg synes alltid det er like festlig når andre (slike som deg) tror de vet mer om hva vedkommende mener om noe enn vedkommende selv:-)

Så det kan være fornøyelig å få slike troll (som deg) til å drite litt på draget fra tid til annen....

Bare så synd at det er så lett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!

Heldigvis er min samboer enig med meg også....:-)

Jeg er også enig med deg. Eneste unntaket er at jeg bruker Asan til underlivet - jentetissen er som kjent litt følsom for ph-variasjoner. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Siden det er ganske så tydelig at du må ha det meste inn med teskje...:

Kan du vise meg hvor jeg har skrevet at ALL hudpleie er lureri?

Og jeg synes alltid det er like festlig når andre (slike som deg) tror de vet mer om hva vedkommende mener om noe enn vedkommende selv:-)

Så det kan være fornøyelig å få slike troll (som deg) til å drite litt på draget fra tid til annen....

Bare så synd at det er så lett:-)

hehe.. nå må jeg jo virkelig le. Det er da vitterlig du som har så masse meninger om hvor dum og naiv jeg er som tror blindt på alt.

Nå tror jeg du må prøve å skjerpe deg et par hakk, før du mister all troverdighet. (men det er egentlig for sent).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også enig med deg. Eneste unntaket er at jeg bruker Asan til underlivet - jentetissen er som kjent litt følsom for ph-variasjoner. ;o)

Det er nok ikke så dumt nei.

Men generelt sett skal man vel være forsiktig med å bruke såpe "der nede", og heller skylle godt med vann - etter hva jeg mener å ha hørt?

Har ikke diskutert noen detaljer om dette med min samboer, siden hun både lukter og smaker godt de ganger jeg sjekker nærmere etter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. nå må jeg jo virkelig le. Det er da vitterlig du som har så masse meninger om hvor dum og naiv jeg er som tror blindt på alt.

Nå tror jeg du må prøve å skjerpe deg et par hakk, før du mister all troverdighet. (men det er egentlig for sent).

jada....he-he-he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke så dumt nei.

Men generelt sett skal man vel være forsiktig med å bruke såpe "der nede", og heller skylle godt med vann - etter hva jeg mener å ha hørt?

Har ikke diskutert noen detaljer om dette med min samboer, siden hun både lukter og smaker godt de ganger jeg sjekker nærmere etter:-)

Det stemmer at man ikke bør bruke vanlig såpe i det hele tatt i de nedre gemakker, og begrense bruken av intimsåpe også.

Men en liten dæsj må liksom til i ny og ne, synes jeg. Sånn for smakens skyld. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer at man ikke bør bruke vanlig såpe i det hele tatt i de nedre gemakker, og begrense bruken av intimsåpe også.

Men en liten dæsj må liksom til i ny og ne, synes jeg. Sånn for smakens skyld. ;o)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...