Gå til innhold

FU: Hvor ofte dusjer du?


org

Anbefalte innlegg

Unnskyld meg men hvor bor du og hvor gammel er du? Hvis du mener det er vanlig å dusje like sjeldent som deg? Jeg tror ikke jeg kjenner noen som dusjer noe sjeldnere enn annenhver dag, men de aller aller fleste gjør det minst en gang om dagen.

Hvordan greier du å trene uten å bli svett overalt, hvordan greier du å ha sex uten å bli svett og tilgriset på kroppen? Hva med lukt i håret av matlaging feks?

Jeg er ca 30 år og på langt nær noen fjortiss. Jeg dusjet da heller ikke mer da jeg var 14 annet enn i forbindelse med trening, litt mer av det da.

Gamle damer som sitter rett opp og ned i en stol hele dagen trenger kanskje ikke dusje så ofte, men så lukter det også gammel dame av dem da...

trener ikke, er hjemmeværendes mor. Har to unger hjemme så det er umulig å dusje når de er hjemme. Dusjer når de har lagt seg. Mannen min jobber hele døgnet. Etter sex dusjer jeg...er 23... Som sagt jeg dusjer når det er nødvendig! Det er ca 2-3 ganger i uka! Dusjer alltid fredaga, lørdaga viss jeg skal på fest og ej gang i uka...mer har ikke jeg tid til med to hylendes unga som også vi bade når jeg dusjer. Slikt blir jeg svett av. Hater å bli svett så dusjer med en gang jeg kjenner jeg blir svett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 202
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Goliath

    19

  • cecily

    17

  • morsan

    12

  • Lillemus

    6

Mest aktive i denne tråden

Da får du ha god bedring.

Takk for det.

Og ha en fin dusj. Jeg anbefaler deg å løpe rett inn i dusjen nå med en gang. Det sildrer nok nedover ryggen din nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les hva jeg skriver da frøken, det er hva hudpleiere anbefaler, som sagt er det ikke alltid jeg gjør det selv. Men dusjer jo om morgenen og vil helst ta bort sminken før jeg legger meg. Voila.. så sykelig er det neppe...

frøken! jo takk!!

Ansiktsrens og dusjing blir vel to forskjellige ting? eller mener du at vanlig dusjing er ansiktsrens for da blir saken en annen,for jeg også vasker ansiktet i dusjen og ellers hver morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

trener ikke, er hjemmeværendes mor. Har to unger hjemme så det er umulig å dusje når de er hjemme. Dusjer når de har lagt seg. Mannen min jobber hele døgnet. Etter sex dusjer jeg...er 23... Som sagt jeg dusjer når det er nødvendig! Det er ca 2-3 ganger i uka! Dusjer alltid fredaga, lørdaga viss jeg skal på fest og ej gang i uka...mer har ikke jeg tid til med to hylendes unga som også vi bade når jeg dusjer. Slikt blir jeg svett av. Hater å bli svett så dusjer med en gang jeg kjenner jeg blir svett...

Du dusjer når du blir svett, og det er da bare en gang i uka.. javel.. du hørtes veldig konsekvent ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det rent travelt i dag. Blod og dusj, det blir mye for en stakkar fjortis det.

Og jeg som hadde planer om å være utrolig effektiv i dag. Dette var mye mer underholdende.

*kose seg*

hehe

Hvis du svetter for mye over tanken på det kompliserte ABO-systemet er det kanskje nok til at du må dusje i kveld!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg dusjer & vasker hår daglig..

Noen ghanger dusjer jeg flere ganger om dagen også, enten fordi jeg skal ut, eller fordi jeg har baska meg ekkel, eller fordi det er ren luksus og jeg liker å stå der inne og la varmt vannet renne og synge en sang eller tre og sånn..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mummikusine

Takk for det.

Og ha en fin dusj. Jeg anbefaler deg å løpe rett inn i dusjen nå med en gang. Det sildrer nok nedover ryggen din nå.

Uff, du fremstår som en veldig patetisk bitch nå. Tror du gjør klokt i å stoppe før du driter deg loddrett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vasker ikke ansiktet hver dag? Det skal jo renses to ganger om dagen da.

Ganske stor forkskjell på å dusje hver dag, og det å vaske håret fast to ganger om dagen. Men kroppen tilpasser seg.

Helt greit for meg at du ikke vasker deg så mye, men jeg vil slippe å være i nærheten av deg, for du lukter garantert, seærlig om du får fett hår. Kjenner til mange som stinker ja...usj

Å rense ansiktet to ganger om dagen virker noe ekstremt....

Her må det være noen som har lurt deg i vinnings hensikt - f.eks en hudpleiesalong eller tilsvarende:-)

Vi er fysisk gangske så like som vi var for mange hundre år tilbake, og det var nok svært få som renset ansiktet sitt den gang.....

Selv tror jeg ikke at huden gjennom millioner av års utvikling har endt opp med et "produkt" som har behov for rensing et par ganger om dagen for å fungere tilfredsstillende.

Jeg tror heller at huden på sikt kan ta skade av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

frøken! jo takk!!

Ansiktsrens og dusjing blir vel to forskjellige ting? eller mener du at vanlig dusjing er ansiktsrens for da blir saken en annen,for jeg også vasker ansiktet i dusjen og ellers hver morgen.

Selvsagt teller dusjing som ansiktsrens da man jo vasker ansiktet. Og de fleste fjerner vel sminken om kvelden også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Å rense ansiktet to ganger om dagen virker noe ekstremt....

Her må det være noen som har lurt deg i vinnings hensikt - f.eks en hudpleiesalong eller tilsvarende:-)

Vi er fysisk gangske så like som vi var for mange hundre år tilbake, og det var nok svært få som renset ansiktet sitt den gang.....

Selv tror jeg ikke at huden gjennom millioner av års utvikling har endt opp med et "produkt" som har behov for rensing et par ganger om dagen for å fungere tilfredsstillende.

Jeg tror heller at huden på sikt kan ta skade av det.

Tror de aller fleste jenter gjør det du. Man dusjer jo om morgenen, altså en vask/rens av ansikt. De fleste jenter bruker også sminke, og den tas gjerne av før man legger seg, da er man oppe i, hold deg fast, hele to ansiktsvask/rens om dagen. Det må da være fullstendig sykelig? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du svetter for mye over tanken på det kompliserte ABO-systemet er det kanskje nok til at du må dusje i kveld!! ;-)

Ånei! Det har jeg ikke skrevet opp i A-planen min. Det spørs om det blir tid. Jeg skal nemlig ta min faste ansisktsrens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Å rense ansiktet to ganger om dagen virker noe ekstremt....

Her må det være noen som har lurt deg i vinnings hensikt - f.eks en hudpleiesalong eller tilsvarende:-)

Vi er fysisk gangske så like som vi var for mange hundre år tilbake, og det var nok svært få som renset ansiktet sitt den gang.....

Selv tror jeg ikke at huden gjennom millioner av års utvikling har endt opp med et "produkt" som har behov for rensing et par ganger om dagen for å fungere tilfredsstillende.

Jeg tror heller at huden på sikt kan ta skade av det.

Må legge til at man helt sikkert fint kan droppe ansiktsvask, men mange vil da få stygg hud, hudormer, kviser, grå og gusten hud. Huden tar ikke skade av litt mild rens og vann, eller hvor gjorde urmennesket av seg når det regnet?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at man helt sikkert fint kan droppe ansiktsvask, men mange vil da få stygg hud, hudormer, kviser, grå og gusten hud. Huden tar ikke skade av litt mild rens og vann, eller hvor gjorde urmennesket av seg når det regnet?;)

De krøp inn i hulene sine:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Ikke dusjinga hver dag jeg tenkte på.

Jeg tenkte på det du sa om å omgås de som ikke dusjet seg hver dag + det å rense ansikt 2 ganger pr dag.

Enig..Jeg dusjer kjempemasse, mest fordi jeg har vent meg til at sånn skal det være, + at det er nydelig, og at jeg følermeg ren av det..Men jeg klarer da å innse at andre kan gjøre det annerledes og samrtidig være appetittelige!

Jeg er sikker på at folk flest vasker seg når det er nødvendig, ærlig talt. Det skulle vært ganske alvorlig før jeg ikke kunne OMGÅES noen pga dusjrutiner..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt teller dusjing som ansiktsrens da man jo vasker ansiktet. Og de fleste fjerner vel sminken om kvelden også?

Ok da er vi enige her,trodde ansiktsrens var noe helt annet enn å få litt vann i ansiktet.

Vil ikke kalle det å rense men å vaske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! Det har jeg ikke skrevet opp i A-planen min. Det spørs om det blir tid. Jeg skal nemlig ta min faste ansisktsrens.

Uffameg! Du burde tatt høyde for litt ekstra "slakk" i timeplanen!!

Hva om du nå faktisk endre opp med å drite deg ut, slik som kusine mener, så burde du jo strengt tatt dusje! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg! Du burde tatt høyde for litt ekstra "slakk" i timeplanen!!

Hva om du nå faktisk endre opp med å drite deg ut, slik som kusine mener, så burde du jo strengt tatt dusje! ;-)

Det har du jommen meg rett i. Bare tanken på at jeg skal dusje i kveld gjør meg litt svett, jeg tror jeg er tvunget til å dusje sporenstreks i tillegg til i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Ok da er vi enige her,trodde ansiktsrens var noe helt annet enn å få litt vann i ansiktet.

Vil ikke kalle det å rense men å vaske

Nå bruker jeg alltid en eller annen form for ansiktsrens inne i dusjen da, jeg får jo ikke av evt fett som porene har skilt ut med bare vann.

Virker som DOL'ere generelt ikke pleier kroppene sine så mye?

Hva med peeling, ansiktsmasker, hårkur, bodylotion? Er det noe dere har hørt om engang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de aller fleste jenter gjør det du. Man dusjer jo om morgenen, altså en vask/rens av ansikt. De fleste jenter bruker også sminke, og den tas gjerne av før man legger seg, da er man oppe i, hold deg fast, hele to ansiktsvask/rens om dagen. Det må da være fullstendig sykelig? ;)

Jeg dusjer om kvelden... Men plasker vann i fjeset om morran + armhuler og hals da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...