Gå til innhold

FU: Hvor ofte dusjer du?


org

Anbefalte innlegg

Det blir jo selvsagt renere om man dusjer og pøser på med vann, enn om man gnur litt med en klut.

Og når jeg snakker om at man ikke blir like ren så er det jo ikke minst på alle de steden man da IKKE vasker da. For man står vel ikke å feier over hele kroppen med kluten?

Ja, to cm over navlen, på venstre side, samt midt på leggen høyre ben bruker jeg å bli skikkelig møkkete assa, jeg lover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 202
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Goliath

    19

  • cecily

    17

  • morsan

    12

  • Lillemus

    6

Mest aktive i denne tråden

Det blir jo selvsagt renere om man dusjer og pøser på med vann, enn om man gnur litt med en klut.

Og når jeg snakker om at man ikke blir like ren så er det jo ikke minst på alle de steden man da IKKE vasker da. For man står vel ikke å feier over hele kroppen med kluten?

Hva er det som gjør deg så skitten da?

Begynner å lure på om du ruller i søla et par ganger om dagen! for da kan jeg forstå den vanvittige vaskingen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Ja, to cm over navlen, på venstre side, samt midt på leggen høyre ben bruker jeg å bli skikkelig møkkete assa, jeg lover!

Nå er du barnslig. Du vet da vel såpass som at kroppen skiller ut både svette, fett og avfall gjennom hver eneste pore, eller?

Såklart ser man ikke skitten ut, men det er ting der som kan være lurt å få vasket bort. Du får ingen skitten-følelse om du går 4 dager uten å dusje? Nei, men folk som ikke er renslige har det vel bare slik antar jeg. Er vel en grunn til at de ikke er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Hva er det som gjør deg så skitten da?

Begynner å lure på om du ruller i søla et par ganger om dagen! for da kan jeg forstå den vanvittige vaskingen din :)

Kaller du det å dusje en gang om dagen vanvittig vasking? Da må jeg le av din uvitenhet altså, sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg du snakker om eller? Tvangstanke at jeg vil være og føle meg ren? Og at jeg synes kjæresten min også fortjener en ren person å dele seng med?

Jo, bare kall det det du. Jeg kaller det renslighet. Å dusje og vaske håret en gang om dagen kan neppe kalles for mye.

Ikke dusjinga hver dag jeg tenkte på.

Jeg tenkte på det du sa om å omgås de som ikke dusjet seg hver dag + det å rense ansikt 2 ganger pr dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaller du det å dusje en gang om dagen vanvittig vasking? Da må jeg le av din uvitenhet altså, sorry.

Vanvittig vasking er å måtte rense ansikt 2 ganger daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mummikusine

Ikke dusjinga hver dag jeg tenkte på.

Jeg tenkte på det du sa om å omgås de som ikke dusjet seg hver dag + det å rense ansikt 2 ganger pr dag.

Det med ansiktsrens er bare det hudpleier anbefaler, og jeg foretrekker å fjerne sminken om kvelden og da blir det ofte to ansiktsvask om dagen, siden jeg dusjer om morgenen.

At jeg ikke vil omgås bomser og folk som lukter vondt er vel også mitt valg eller?

Hadde aldri orket å være sammen med en gutt som ikke brød seg om renslighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Vanvittig vasking er å måtte rense ansikt 2 ganger daglig.

Les hva jeg skriver da frøken, det er hva hudpleiere anbefaler, som sagt er det ikke alltid jeg gjør det selv. Men dusjer jo om morgenen og vil helst ta bort sminken før jeg legger meg. Voila.. så sykelig er det neppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du barnslig. Du vet da vel såpass som at kroppen skiller ut både svette, fett og avfall gjennom hver eneste pore, eller?

Såklart ser man ikke skitten ut, men det er ting der som kan være lurt å få vasket bort. Du får ingen skitten-følelse om du går 4 dager uten å dusje? Nei, men folk som ikke er renslige har det vel bare slik antar jeg. Er vel en grunn til at de ikke er det...

Jeg vet at det finnes porer over hele kroppen, men det overrasker meg at du ikke vet at noen er mer produktive enn andre.

Svettekjertlene mine på leggen produserer lite svette med mindre jeg trener hardt. Om du er den svettegrisen, da skjønner jeg at du må dusje hver dag. Jeg lever fint med å dusje/vaske hår annenhver dag og etter trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les hva jeg skriver da frøken, det er hva hudpleiere anbefaler, som sagt er det ikke alltid jeg gjør det selv. Men dusjer jo om morgenen og vil helst ta bort sminken før jeg legger meg. Voila.. så sykelig er det neppe...

Det var ikke det du skrek opp om.

Hehehehehe, du gjør dagen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Jeg vet at det finnes porer over hele kroppen, men det overrasker meg at du ikke vet at noen er mer produktive enn andre.

Svettekjertlene mine på leggen produserer lite svette med mindre jeg trener hardt. Om du er den svettegrisen, da skjønner jeg at du må dusje hver dag. Jeg lever fint med å dusje/vaske hår annenhver dag og etter trening.

Tror jeg lar alt ligge her. Du vasker deg to ganger i uka om du vil det, jeg dusjer hver dag. Men vær obs på at ikke alle rundt deg liker luften din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Det var ikke det du skrek opp om.

Hehehehehe, du gjør dagen min.

Skrek opp om hva da? Kanskje du skal prøve å si hva du mener? Jeg memorer ikke alt du skriver må du vel skjønne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vasker ikke ansiktet hver dag? Det skal jo renses to ganger om dagen da.

Ganske stor forkskjell på å dusje hver dag, og det å vaske håret fast to ganger om dagen. Men kroppen tilpasser seg.

Helt greit for meg at du ikke vasker deg så mye, men jeg vil slippe å være i nærheten av deg, for du lukter garantert, seærlig om du får fett hår. Kjenner til mange som stinker ja...usj

Åherreguuud! Selfølgelig vasker jeg ansiktet, det gør jeg flere ganger for dagen, med krem! Håret er ikke fettete i det heile tatt! Ser og lukter nydusja ut etter tre dager. går tre dager før jeg dusjer meg, og det er faktisk helt vanlig!! Folk som dusjer en gang om dagen er litt hysterisk synest jeg. Greit ungdommer i puberteten gjør det. Men det er helt unødvendig om du ikke jobber med ting som du blir svatt av eller får mye rusk i håret av. Alle som jeg kjenner dusjer ca 2-3 ganger i uka og det er akkurat passelig. Men typen min dusjer nesten kvar dag, men han jobber med pussing og smøring. Så ser ikke ut ettr en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mummikusine

Åherreguuud! Selfølgelig vasker jeg ansiktet, det gør jeg flere ganger for dagen, med krem! Håret er ikke fettete i det heile tatt! Ser og lukter nydusja ut etter tre dager. går tre dager før jeg dusjer meg, og det er faktisk helt vanlig!! Folk som dusjer en gang om dagen er litt hysterisk synest jeg. Greit ungdommer i puberteten gjør det. Men det er helt unødvendig om du ikke jobber med ting som du blir svatt av eller får mye rusk i håret av. Alle som jeg kjenner dusjer ca 2-3 ganger i uka og det er akkurat passelig. Men typen min dusjer nesten kvar dag, men han jobber med pussing og smøring. Så ser ikke ut ettr en dag.

Unnskyld meg men hvor bor du og hvor gammel er du? Hvis du mener det er vanlig å dusje like sjeldent som deg? Jeg tror ikke jeg kjenner noen som dusjer noe sjeldnere enn annenhver dag, men de aller aller fleste gjør det minst en gang om dagen.

Hvordan greier du å trene uten å bli svett overalt, hvordan greier du å ha sex uten å bli svett og tilgriset på kroppen? Hva med lukt i håret av matlaging feks?

Jeg er ca 30 år og på langt nær noen fjortiss. Jeg dusjet da heller ikke mer da jeg var 14 annet enn i forbindelse med trening, litt mer av det da.

Gamle damer som sitter rett opp og ned i en stol hele dagen trenger kanskje ikke dusje så ofte, men så lukter det også gammel dame av dem da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg lar alt ligge her. Du vasker deg to ganger i uka om du vil det, jeg dusjer hver dag. Men vær obs på at ikke alle rundt deg liker luften din...

Gir du deg så lett?

Kom igjen, eller kjenner du lukta fra meg helt dit du sitter? Det er sikkert en pore oppå venstre kne som har produsert svette siden jeg dusjet i morges.

Jeg protesterer ikke på at det føles godt å dusje og at mange dusjer hver dag mye på grunn av det. Derifra til å si at det er uhygienisk å ikke dusje hver dag, det er da jeg ler av deg.

Men du er vel en skikkelig svettegris du.

Jeg våger meg også til å si at jeg ikke nøler med å bruke bruker topper to dager på rad, dersom de passerer sniffetesten. Og i og med at jeg ikke stinker svette etter 24 timer, som altså du gjør, så passerer de sniffetesten uten noe problem.

Men ikke hiss deg opp, du kan risikere å svette mer enn du har planlagt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Gir du deg så lett?

Kom igjen, eller kjenner du lukta fra meg helt dit du sitter? Det er sikkert en pore oppå venstre kne som har produsert svette siden jeg dusjet i morges.

Jeg protesterer ikke på at det føles godt å dusje og at mange dusjer hver dag mye på grunn av det. Derifra til å si at det er uhygienisk å ikke dusje hver dag, det er da jeg ler av deg.

Men du er vel en skikkelig svettegris du.

Jeg våger meg også til å si at jeg ikke nøler med å bruke bruker topper to dager på rad, dersom de passerer sniffetesten. Og i og med at jeg ikke stinker svette etter 24 timer, som altså du gjør, så passerer de sniffetesten uten noe problem.

Men ikke hiss deg opp, du kan risikere å svette mer enn du har planlagt i dag.

Du beviser med dine barnsligheter og usakligheter at du ikke er verdt å diskutere med. Prøve å bli voksen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir du deg så lett?

Kom igjen, eller kjenner du lukta fra meg helt dit du sitter? Det er sikkert en pore oppå venstre kne som har produsert svette siden jeg dusjet i morges.

Jeg protesterer ikke på at det føles godt å dusje og at mange dusjer hver dag mye på grunn av det. Derifra til å si at det er uhygienisk å ikke dusje hver dag, det er da jeg ler av deg.

Men du er vel en skikkelig svettegris du.

Jeg våger meg også til å si at jeg ikke nøler med å bruke bruker topper to dager på rad, dersom de passerer sniffetesten. Og i og med at jeg ikke stinker svette etter 24 timer, som altså du gjør, så passerer de sniffetesten uten noe problem.

Men ikke hiss deg opp, du kan risikere å svette mer enn du har planlagt i dag.

*ler*

Dette er morsomt å følge med på! :-)

Artig hvordan enkelte automatisk tror at en dag uten dusjing er ensbetydende med en dag uten noen form for vask!! *ha ha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du beviser med dine barnsligheter og usakligheter at du ikke er verdt å diskutere med. Prøve å bli voksen kanskje?

Det skal godt gjøres egentlig. Jeg blir så barnlig glad og oppstemt når jeg diskuterer med slike som deg.

*kvitre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Det skal godt gjøres egentlig. Jeg blir så barnlig glad og oppstemt når jeg diskuterer med slike som deg.

*kvitre*

Da får du ha god bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Dette er morsomt å følge med på! :-)

Artig hvordan enkelte automatisk tror at en dag uten dusjing er ensbetydende med en dag uten noen form for vask!! *ha ha*

Jeg har hatt det rent travelt i dag. Blod og dusj, det blir mye for en stakkar fjortis det.

Og jeg som hadde planer om å være utrolig effektiv i dag. Dette var mye mer underholdende.

*kose seg*

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...