Gå til innhold

FU: Hvor ofte dusjer du?


org

Anbefalte innlegg

Gjest mummikusine

Men jeg vasker meg under armene og underlivet kvar dag utemom selvfølgelig.. og ellers når dett er nødvendig. Håret mitt blir berre fett og hodebunnen blir tørr viss jeg vasker det ofte. så to ganger i uker er passelig. Dreiv på å vaska håreet mitt 1-2 ganga om dagen da jeg var fjortiss, men den alderen har jeg komt over når. Var plaget med tørr hodebunn og fett hår. Legen rådet meg til å dusje mindre, og det har blitt heilt bra. :)

Du vasker ikke ansiktet hver dag? Det skal jo renses to ganger om dagen da.

Ganske stor forkskjell på å dusje hver dag, og det å vaske håret fast to ganger om dagen. Men kroppen tilpasser seg.

Helt greit for meg at du ikke vasker deg så mye, men jeg vil slippe å være i nærheten av deg, for du lukter garantert, seærlig om du får fett hår. Kjenner til mange som stinker ja...usj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 202
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Goliath

    19

  • cecily

    17

  • morsan

    12

  • Lillemus

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest mumerikken

Det er nok ikke vanlig å dusje så sjelden nei. Så lenge man ikke bruker for mye og sterk såpe tar man ikke skade av å dusje en gang om dagen. Er såpen som kan skade.

Tror nok heller en lege vil si det fort kan bli mye tull om en dusjer så lite som 2 ganger i uka. Det er virkelig alt for sjelden. Det må da føles utrolig ekkelt. Tipper det er sånn de gjør det de man sitter ved på bussen som lukter vondt og ser ustelte ut.

Om man ikke blir direkte skitten så blir man fet utenpå huden, og svetter gjør alle i en viss grad, og hva med sexlivet?

Gi deg da maiken, alle vet at det ikke er bra å dusje hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mumerikken

Fordi det er ekkelt. Mange folk lukter faktisk vondt uten å være klar over det også. Selvsagt er det for lite å dujse så lite, det var heller ikke sagt noe om vasking utenom.

Det er du som er ekkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vasker ikke ansiktet hver dag? Det skal jo renses to ganger om dagen da.

Ganske stor forkskjell på å dusje hver dag, og det å vaske håret fast to ganger om dagen. Men kroppen tilpasser seg.

Helt greit for meg at du ikke vasker deg så mye, men jeg vil slippe å være i nærheten av deg, for du lukter garantert, seærlig om du får fett hår. Kjenner til mange som stinker ja...usj

Å si at ansiktet SKAL renses to ganger til dager er rent ut latterlig.

Ble du født med en manual for hele menneskeheten under armen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det er ekkelt. Mange folk lukter faktisk vondt uten å være klar over det også. Selvsagt er det for lite å dujse så lite, det var heller ikke sagt noe om vasking utenom.

I dagens samfunn er å dusje = å vaske seg.

Det er nok å vaske seg under armene, ansiktet og underlivet med en klut daglig. Magen, ryggen og lårene f.eks kan vel knapt bli møkkete på en dag eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Å si at ansiktet SKAL renses to ganger til dager er rent ut latterlig.

Ble du født med en manual for hele menneskeheten under armen?

Hudpleiere anbefaler det. Hvertfall en gang om dagen er jo selvsagt. To gnager i uka er jo latterlig lite.

Som sagt får andre gjøre hva de vil, bare jeg slipper å ha noe med dem å gjøre, jeg liker ikke folk som stinker.

Tenk å skulle være sammen med noen som er så lite renslig da... usjameg... Mange som klager på partners renslighet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudpleiere anbefaler det. Hvertfall en gang om dagen er jo selvsagt. To gnager i uka er jo latterlig lite.

Som sagt får andre gjøre hva de vil, bare jeg slipper å ha noe med dem å gjøre, jeg liker ikke folk som stinker.

Tenk å skulle være sammen med noen som er så lite renslig da... usjameg... Mange som klager på partners renslighet da.

Jeg er glad jeg ikke må være mye sammen med deg, for du virker slitsom og ensporet i tankegangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abc1234567890

Hudpleiere anbefaler det. Hvertfall en gang om dagen er jo selvsagt. To gnager i uka er jo latterlig lite.

Som sagt får andre gjøre hva de vil, bare jeg slipper å ha noe med dem å gjøre, jeg liker ikke folk som stinker.

Tenk å skulle være sammen med noen som er så lite renslig da... usjameg... Mange som klager på partners renslighet da.

Hvorfor kaller du deg mummu-KUSINE og ikke mummi-TROLL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudpleiere anbefaler det. Hvertfall en gang om dagen er jo selvsagt. To gnager i uka er jo latterlig lite.

Som sagt får andre gjøre hva de vil, bare jeg slipper å ha noe med dem å gjøre, jeg liker ikke folk som stinker.

Tenk å skulle være sammen med noen som er så lite renslig da... usjameg... Mange som klager på partners renslighet da.

De fleste plasker litt vann i ansiktet om morran om ikke annet. :o) Full ansiktsrens to ganger om dagen er det nok færre som tar... Mange gjør det nok, for all del, men jeg tror nok flertallet ikke er så iherdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

I dagens samfunn er å dusje = å vaske seg.

Det er nok å vaske seg under armene, ansiktet og underlivet med en klut daglig. Magen, ryggen og lårene f.eks kan vel knapt bli møkkete på en dag eller to.

Man blir ikke like fresh og ren med klut da, hvertfall føles det ikke slik.

Og igjen.. lukten ellers på kroppen får man neppe bort. Spesielt den som sitter i fett hår. Men om folk vil lukte vondt og være "skitne", så gjerne for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Jeg er glad jeg ikke må være mye sammen med deg, for du virker slitsom og ensporet i tankegangen.

Ja, du får sikkert et bra inntrykk av hvordan jeg er utfa noen få innlegg her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mummikusine

Hvorfor kaller du deg mummu-KUSINE og ikke mummi-TROLL?

At ikke du liker nicket mitt er vel ikke akkurat så viktig... Hvorfor kaller ikke du deg noe enklere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir ikke like fresh og ren med klut da, hvertfall føles det ikke slik.

Og igjen.. lukten ellers på kroppen får man neppe bort. Spesielt den som sitter i fett hår. Men om folk vil lukte vondt og være "skitne", så gjerne for meg.

Hehe, hva er forskjellen på armhulene om en vasker seg inni dusjen eller om en står utenfor dusjen og vasker seg?

Dette her er morsomt. Bare pøs på med argumenter du, da får jeg mer å le av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

De fleste plasker litt vann i ansiktet om morran om ikke annet. :o) Full ansiktsrens to ganger om dagen er det nok færre som tar... Mange gjør det nok, for all del, men jeg tror nok flertallet ikke er så iherdige.

Nei, det er ok, det gjør ikke alltid jeg heller, men en gang om dagen vaskes det garantert. Ellers går jeg ikke ut blandt folk hvertfall.

Trodde vi i dagens samfunn hadde kommet over den uvanen å ikke vaske seg jeg. Det var jo sånn det var før det, med alskens dritt og pest og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at ansiktet SKAL renses to ganger til dager er rent ut latterlig.

Ble du født med en manual for hele menneskeheten under armen?

Det er nok en slags tvangstanke hun har dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Hehe, hva er forskjellen på armhulene om en vasker seg inni dusjen eller om en står utenfor dusjen og vasker seg?

Dette her er morsomt. Bare pøs på med argumenter du, da får jeg mer å le av.

Det blir jo selvsagt renere om man dusjer og pøser på med vann, enn om man gnur litt med en klut.

Og når jeg snakker om at man ikke blir like ren så er det jo ikke minst på alle de steden man da IKKE vasker da. For man står vel ikke å feier over hele kroppen med kluten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Det er nok en slags tvangstanke hun har dette.

Meg du snakker om eller? Tvangstanke at jeg vil være og føle meg ren? Og at jeg synes kjæresten min også fortjener en ren person å dele seng med?

Jo, bare kall det det du. Jeg kaller det renslighet. Å dusje og vaske håret en gang om dagen kan neppe kalles for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...