Gå til innhold

Førsteklasse til Kina?

Anbefalte innlegg

Gjest økonomi og trivsel

Noen som vet om det er ekstremt mye dyrere å fly 1.klasse (business class) enn vanlig klasse herfra til Kina?

Forrige gang var det så trang beinplass i så endeløse mange timer at jeg lovte meg selv: aldri mer så trangt!

Men er det skrekkelig dyrt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200200-f%C3%B8rsteklasse-til-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ikke snobbete

Et enkelt svar:

JA - 1. klasse er mye dyrere enn økonomiklasse!

Jeg har reist 1.kl. med Lufthansa t/r Frankfurt/Hong Kong, og det var fantastisk, men etter min mening ikke verd prisen med mindre man har veldig mye penger til overs. Her var det seter som kunne legges ned til senger, vatterte tepper, puter, toalettmappe, pysjamas, tøfler, egen video-skjerm med utallige valg og så mye mat og drikke du kunne ønske når du ville. Det er ikke tull - her var både russisk caviar og champagne! 16 seter og 3 cabinansatte. I tillegg kan man i Frankfurt benytte en egen 1. kl. terminal med restaurant, dusj, hvilerom etc. etc. I tillegg blir man kjørt ut til flyet rett før avgang i Mercedes el. Porche Cajenne, og håndbagasjen blir bært for deg. Veldig luxus! Full pris Oslo/HK tror jeg er ca. 55 - 60.000,- kroner.

Business class er bra, god benplass og bra service.

Jeg har også hørt om en klasse mellom business og økonomi. Her har man business sete, men økonomi sevice.

På økonomiklasse kommer man frem, om noe støl og stiv i kroppen! Men - man får det man betaler for!

Mitt råd er at du sjekker flyselspaenes nettsider. Der er det anl. til å legge inn reiseruter, sjekke priser etc.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...