Gå til innhold

Hvor kjøpe recarobilsete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper jeg dette bilsete? Bor i sandnes, men er og interessert i om andre vet hva slags kjeder som selger seter. (har ikke tid til å gå rundt og lete for tida)

Hvilken pris er det på sete?

Hvor lenge kan barnet bruke det?

Finnes det noen internett sider (helst med norsk tekst) som beskriver setet?

På forhånd takk :)

Skrevet

BabyShop har visst disse på tilbud til 2999,- akkurat nå. Står kanskje noe om det på hjemmesidene?

Skrevet

Sjekk hos bilforhandlerene.

Vi kjøpte vårt der, ga 1990 for ett år siden (hos vår lokale VAG-forhandler), da kjøpte vi fjorårets modell.

Skrevet

Jeg vet at Fjetland på Forus har dem, og HellaNor, også på Forus (Traktorveien tror jeg, parallellveien til Tvedtsenteret, mot motorveien)

Skrevet

BabyShop har visst disse på tilbud til 2999,- akkurat nå. Står kanskje noe om det på hjemmesidene?

Før-pris 2999,- NÅ 2499,-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...