Gå til innhold

Etiopia-gutt tildelt - nå oss!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Addis-Stavanger

5

• Tilla

2

• nedtelling

2

• snø

2

Addis-Stavanger

Gratulerer med den lille Prinsen :-)))

Lurer på om vi ikke har felles kjente, for jeg hørte om en liten Etiopiaprins da jeg hentet Bella i barnehagen på mandag....

Beste hilsen fra

Bella? Dette er Thomas og det er ikke mange som venter på Etiopia i Stavanger...

Bella? Dette er Thomas og det er ikke mange som venter på Etiopia i Stavanger...

Bella er datteren min, som går i en barnehage hvor det jobber ei dame som har en liten sønn fra Etiopia (de hentet for et års tid siden), og som nå er i gang med nr to :-) Hvis det hjelper deg noe?

Beste hilsen fra

Annonse

Addis-Stavanger

Bella er datteren min, som går i en barnehage hvor det jobber ei dame som har en liten sønn fra Etiopia (de hentet for et års tid siden), og som nå er i gang med nr to :-) Hvis det hjelper deg noe?

Beste hilsen fra

Dette er vårt første! Men alle er de søteste prinser og prinsesser i verden. Hils og meld gjerne fra hvis de også fikk tildeling sist helg - for da kanskje skal vi sammen til Addis! Må jobbe nå!

Annonse

Beste hilsen fra

.....så mye med den lille gutten.

Håper tiden frem til reisen går fort!

Var i Etiopia og hentet barn nr.3 i juli, dere har fantastisk mye å glede dere til.

Hilsen fra

GRATULERER SÅ MYE MED DEN LILLE GUTTEN!!

Vi var i Etiopia i November i fjor og hentet hjem verdens skjønneste prinsesse!

Dere har virkelig noe å se frem til!!

Kos dere med de siste forberedelsene og riktig god tur til Etiopia!!

Håper at det ikke er så lenge til dere kan reise og hente ham hjem :-)

Klem fra en annen Etiopiamamma

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...