Gå til innhold

Ånei, hva gjør jeg nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veltet et halvfullt glass rødvin ned på det hvite gulvteppet av ull.

Har vasket med zalo og vann men det hjalp omtrent ingenting. Vanish OXY? Eller vaske med klor eller noe?

Skrevet

Har hørt at hvitvin på rødvinsflekker skal være effektivt. Har aldri forsøkt selv, men det kan kanskje hjelpe.

Skrevet

Hell på hvitvin og la det trekke opp i klut/håndkle/tørkepapir.

Skrevet

Å jøss og jøss... Så kjapp som jeg trodde jeg var, også var det to som hadde svart før meg, og attpåtil med samme råd!!

Hmf. Jeg hermer ikke assa.

Skrevet

Kan eddik gjøre samme nytten? Har ikke hvitvin dessverre :o(

Skrevet

Det skal visstnok hjelpe å pøse på med hvitvin.

Ha først på vann så det er ganske vått, så heller du potetmel over og lar det tørke til i morgen, så støvsuger du. Potetmelet vil trekke til seg fargen...

Skrevet

Jeg brukte Bio tex oxi effect, den er jeg kjempe fornøyd med (orange flaske).synes ikke vanish er så god. ellers pleier jeg å strø masse potetmel på flekker og la det tørke over natten, støvsug så opp og vask.potetmel har jeg ikke prøvd på rødvin.

Skrevet

Ups, postet svar til meg selv..

Men kan eddik gjøre samme nytten? Har ikke hvitvin..

Skrevet

Jeg brukte Bio tex oxi effect, den er jeg kjempe fornøyd med (orange flaske).synes ikke vanish er så god. ellers pleier jeg å strø masse potetmel på flekker og la det tørke over natten, støvsug så opp og vask.potetmel har jeg ikke prøvd på rødvin.

Skal forsøke potetmel nå!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har hørt salt..Men det er kanskje bare en myte..

Lykke til, uansett.

Skrevet

Ha først på vann så det er ganske vått, så heller du potetmel over og lar det tørke til i morgen, så støvsuger du. Potetmelet vil trekke til seg fargen...

Skrevet

Det skal visstnok hjelpe å pøse på med hvitvin.

Ups, sendte visst feil, prøver igjen....

Skrevet

Potetmel er strødd på nå.

Får løpe ut og kjøpe bio-tex og hvitvin i morgen.

Takker for tips :o)

Skrevet

Å jøss og jøss... Så kjapp som jeg trodde jeg var, også var det to som hadde svart før meg, og attpåtil med samme råd!!

Hmf. Jeg hermer ikke assa.

Ja, det er det som er fint med DOL. Vips så har man mange gode råd, uten å måtte involvere svigermor og innrømme at man drikker rødvin på en helt vanlig torsdag ;o)

Skrevet

Potetmel er strødd på nå.

Får løpe ut og kjøpe bio-tex og hvitvin i morgen.

Takker for tips :o)

Lykke til! Håper det går bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...