malise Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Hva gjør man med sånt? Husker ikke et eneste kjerringråd. Hjelp! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Ikke gni på flekken. Legg duken i fryseren, så kan du plukke av den frosne stearinen. Deretter tar du tørkerullen og strykejernet fatt, legg tørkepapir både over og under flekken og stryker. Da smelter resten og trekkes opp i tørkepapiret. 0 Siter
Aryane Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 jeg fikk sterain på en duk forrige helg, vasket den først i maskin, men det hjalp ikke. Så holdt jeg flekken under rennende varmt vann og vips så var den borte... 0 Siter
tuss&troll Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Husker mamma brukte trekkpapiret mitt som jeg hadde fått på skolen når vi skrev med blekkpenn. Hun la det opp-på flekken og brukte strykejernet. Problemet med stearinen er jo fetteflekken som blir igjen på dukene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.