Gå til innhold

Kina-tildelinger fremover

Anbefalte innlegg

Hva tror dere om tildelingene i tiden fremover. Jeg ønsker å være veldig optimistisk, men det aner meg at det kanskje kan bli en liten økning i ventetiden fremover. Har en følelse av at cut-off kommer tidligere og tidligere i måneden, samtidig som at tildelingene sniker seg over månedsskiftet. Ser på Danadopt sine sider at de i dag har fått beskjed om at deres gruppe med LID 28/2 har blitt delt (og de var bare 4 i gruppen).

Hvordan har dere andre forholdt dere til permisjonssøknader. Søker dere lenge før forventet tildeling, eller avventer dere til dere vet noe sikkert?? Litt vanskelig det der synes jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200636-kina-tildelinger-fremover/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe uvanlig at cut-off datoene endrer seg litt over tid. Mest sannsynlig har dette å gjøre med mengden søkere i forhold til antall barn. Hvis det er slik som noen hevder at uvanlig mange har LID i første del av mars så må det vel bli tidlig cut-off??

Forrige gang varslet jeg arbeidsgiver om mulig tildelingstid i god tid, men søkte formelt permisjon først da vi fikk tildeling og hadde fått beskjed om mulig reisetid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...