Gå til innhold

Jeg hadde en drøm....

Anbefalte innlegg

Gjest skraldepande
Skrevet

Forslag til de rødgrønne:

Ta eksempel av Pol Pot fra 1970 åra som dere skrøt så mye av og flytt 500 000 Oslo-innbyggere ut på landet og drep halvparten. Bygg 1500 vindmøller i Oslo sentrum. Send et par infanteridivisjoner, med støtte av luftvernatrtilleri, feltartilleri, fly, sivilforsvar og heimevernet for å kjempe mot amerikanerene i Irak. Sever gasskraftarbeidere et gratis måltid med mat de ikke liker hver dag, og tving dem senere til å betale dobbel pris i forma av skatter. Trå til skikkelig og ansett 5 nye landbruksavløsere innen 2010. Etabler samarbeidsavtaler med Cuba og Nord-Korea. Ikke sett bestemor ut på anbud, men del henne opp i småbiter og skyll henne ned i dassen.

Med vennlig hilsen

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

14

• ShitDiddelyDo

14

• flisa

11

• Jeg er en annen

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Når skal du (og andre) fatte hvor barnslig meningsløst det er å sammenlikne moderne mer eller mindre sosialister med idioter som støttet Pol Pot (og som ikke engang fattet hva svinet drev med) for årevis siden? Har du gode argumenter mot rød-grønn regjering, så bør du jaggu klare å kritisere uten å "hitle" på den måten. ("hitling" her brukt litt bredt, men det er nøyaktig det samme).

"........................................"

Skrevet

Når skal du (og andre) fatte hvor barnslig meningsløst det er å sammenlikne moderne mer eller mindre sosialister med idioter som støttet Pol Pot (og som ikke engang fattet hva svinet drev med) for årevis siden? Har du gode argumenter mot rød-grønn regjering, så bør du jaggu klare å kritisere uten å "hitle" på den måten. ("hitling" her brukt litt bredt, men det er nøyaktig det samme).

En moderne sosialist er bare en som ikke har oppdaget Venstre, må du jo skjønne! .)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du kommer også i framtiden til å måtte himle med øynene over den slags innlegg like ofte som Ulv skifter nick.

Skrevet

Du kommer også i framtiden til å måtte himle med øynene over den slags innlegg like ofte som Ulv skifter nick.

Joda. Men det er jaggu ikke bare han som maser og maser med de gjentatte slitne frasene om og om igjen, uten at krampa tar ham. Forskjellen mellom ham og de andre som sitter på den politiske "sannheten" her er at han kommer konsekvent med uttalelser, og ignorer like konsekvent ethvert svar. Hadde uttalelsene vært lagt fram litt annerledes, hadde det vært misjonering - slik som et par andre her bedriver. Men det er hverken fugl eller fisk.

"......................................."

Skrevet

En moderne sosialist er bare en som ikke har oppdaget Venstre, må du jo skjønne! .)

Da er de fleste av dem utrolig trege i oppfattelsen, men tanke på venstres "størrelse". Og hvis det er slik, så må det jo bety at venstre skulle hatt kanskje 50 prosent av alle stemmene, og logisk nok at minst 40% av venstre er utrolig trege i både oppfattelsen og på andre områder :-)

"............................................."

Skrevet

Da er de fleste av dem utrolig trege i oppfattelsen, men tanke på venstres "størrelse". Og hvis det er slik, så må det jo bety at venstre skulle hatt kanskje 50 prosent av alle stemmene, og logisk nok at minst 40% av venstre er utrolig trege i både oppfattelsen og på andre områder :-)

"............................................."

klart det! vi er jo oppe i nesten 6% nå da!

Gjest skraldepande
Skrevet

Ikke drit deg ut med spekulasjoner. Dessuten eier du ikke humor.

Skrevet

Joda. Men det er jaggu ikke bare han som maser og maser med de gjentatte slitne frasene om og om igjen, uten at krampa tar ham. Forskjellen mellom ham og de andre som sitter på den politiske "sannheten" her er at han kommer konsekvent med uttalelser, og ignorer like konsekvent ethvert svar. Hadde uttalelsene vært lagt fram litt annerledes, hadde det vært misjonering - slik som et par andre her bedriver. Men det er hverken fugl eller fisk.

Smil litt a'søten, det er lørran! .) *skål!*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det er ikke bare Ulv, men han er den eneste som messer i vei på en måte som får det til å se ut som om han finner på ting sjølv, og, som du sier, uten et minumum av evne til å svare på eventuelle kommentarer som måtte komme.

Gjest skraldepande
Skrevet

Problemet er at "ingen" har humor, og det er det morsomste av alt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke drit deg ut med spekulasjoner. Dessuten eier du ikke humor.

Du har i hvert fall rett i en ting: Jeg eier ikke humor. Uten at jeg ser hvorfor du nevnte det akkurat nå.

Men det svei. Det gjorde det. For du traff meg med et velplassert nakkeskudd der.

Gjest skraldepande
Skrevet

Nei, det er ikke bare Ulv, men han er den eneste som messer i vei på en måte som får det til å se ut som om han finner på ting sjølv, og, som du sier, uten et minumum av evne til å svare på eventuelle kommentarer som måtte komme.

Ikke bare driter du deg ut, men du fatter ikke at det fins folk som gir f i hva andre tror og mener. Snur bare ryggen til når andre er uhøflige og urimelige.

Gjest skraldepande
Skrevet

Du har i hvert fall rett i en ting: Jeg eier ikke humor. Uten at jeg ser hvorfor du nevnte det akkurat nå.

Men det svei. Det gjorde det. For du traff meg med et velplassert nakkeskudd der.

Det var synd, for jeg ønsker ikke fornærme noen.

Jeg ber så meget om unnskyldning.

Gjest skraldepande
Skrevet

Smil litt a'søten, det er lørran! .) *skål!*

Skål!

Underlig at folk er så nærtagende?

Skrevet

AH! Ut og sløss! :)

Skrevet

Skål!

Underlig at folk er så nærtagende?

Ja - - men de har vel et revir å passe på *dukker*

Gjest skraldepande
Skrevet

Ja - - men de har vel et revir å passe på *dukker*

Det vet jeg ingenting om, men jeg vet at nick er noe luftige greier. Og at illusjoner kan være vanskelige å avsløre om de er dyktig laget.

Det er lett å tro at en sjøl er smart og andre er dumme. Og tro at andre er og tenker som en selv.

Jeg ble lurt i dag, og skjønner at jeg ikke er så smart på -alle- måter. Jeg ble kraftig irritert, men skjønner nå at jeg bør holde kjeft. Jeg trodde ikke at jeg er så forutsigbar. Jeg planlegger nå revansj, og den blir blodig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det vet jeg ingenting om, men jeg vet at nick er noe luftige greier. Og at illusjoner kan være vanskelige å avsløre om de er dyktig laget.

Det er lett å tro at en sjøl er smart og andre er dumme. Og tro at andre er og tenker som en selv.

Jeg ble lurt i dag, og skjønner at jeg ikke er så smart på -alle- måter. Jeg ble kraftig irritert, men skjønner nå at jeg bør holde kjeft. Jeg trodde ikke at jeg er så forutsigbar. Jeg planlegger nå revansj, og den blir blodig.

Skal du slåss med noen?

Skrevet

Det er rare dager som er sånn - man finner ut at man ikke er ufeilbarlig eller ikke perfekt el. - skjønner helt hva du mener! .)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...