Gjest bruker vi en annen signatur i kveld... Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 En liten lørdagskveldshilsen fra to frustrerte fruer i samme situasjon - til alle våre medadoptanter. ) Av frykt for represalier (eller no sånt) fra MJ, så .... 0 Siter
Melissa Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 God lørdag til dere også :klemmer: Har en liten følelse at jeg kjenner dere jeg ;-) Kos dere masse videre!!! Nå skal jeg finne senga etter dag 1 av 4, av bursdagsfeiringen til prinsen i huset :-). Tenk- han er allerede 3 år!!! Klem fra 0 Siter
AAA Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Jazzzzzåååå, jeg lurer fryktelig på hvem dette kan være. ;-) Ikke så verst at dere klarte å skrive riktig så langt på kvelden jaffall. Hehe... Håper dere slipper mange flere sånne "støttekontaktsamlinger" nå, og kan gå over til "detaljplanlegging Colombiareisesamling" istedet. ) 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Håper dere koset dere litt og ikke bare deppet :-) Tror også jeg vet hvem dere er ;-) XXX for gode nyheter i uken som kommer! 0 Siter
snø Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Jazzzzzåååå, jeg lurer fryktelig på hvem dette kan være. ;-) Ikke så verst at dere klarte å skrive riktig så langt på kvelden jaffall. Hehe... Håper dere slipper mange flere sånne "støttekontaktsamlinger" nå, og kan gå over til "detaljplanlegging Colombiareisesamling" istedet. ) Hihihi, det er flere med behov for å få ut frustrasjonene på en lørdagskveld, ser jeg! Undertegnede hadde med seg både mann & barn i går - vi var to frustrerte fruer, to frustrerte menn og to unger som bare koste seg (det gjorde forresten vi voksne også, bare så det er sagt ;o) ). Og jeg har allerede fått en sms fra vertskapet med spørsmål om det var jeg som hadde sneket meg opp og tyvlånt pc'en i løpet av kvelden, noe jeg kan avkrefte :-) Vi hadde en ekstremt hyggelig kveld med siiiiiinsykt god mat (noen hadde stått på kjøkkenet hele dagen...), god drikke (hvem sier man må ha noe å feire for å drikke Champagne??) og godt selskap. Men det er jo tydelig at det er andre enn oss som har behov for å gjøre noe for å få tankene bort fra ventingen ;o) Beste hilsen fra 0 Siter
Gjest ViTo-Tre Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Hihihi, det er flere med behov for å få ut frustrasjonene på en lørdagskveld, ser jeg! Undertegnede hadde med seg både mann & barn i går - vi var to frustrerte fruer, to frustrerte menn og to unger som bare koste seg (det gjorde forresten vi voksne også, bare så det er sagt ;o) ). Og jeg har allerede fått en sms fra vertskapet med spørsmål om det var jeg som hadde sneket meg opp og tyvlånt pc'en i løpet av kvelden, noe jeg kan avkrefte :-) Vi hadde en ekstremt hyggelig kveld med siiiiiinsykt god mat (noen hadde stått på kjøkkenet hele dagen...), god drikke (hvem sier man må ha noe å feire for å drikke Champagne??) og godt selskap. Men det er jo tydelig at det er andre enn oss som har behov for å gjøre noe for å få tankene bort fra ventingen ;o) Beste hilsen fra Hahaha....jeg var jo sikker på at det var deg jeg da !!! :-)) Veldig hyggelig var det og jeg forstår jo at jeg virkelig fikk poengtert timene på kjøkkenet i går ja hihihi..... Champis kan jo også brukes som poteten...til det meste !! Godt å se at det er flere frustrerte fruer rundt i dette land. Å slå seg sammen rundt sin frustrasjon har vel heller ikke skadet... Ha en fortreffelig søndag alle sammen. 0 Siter
snø Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Hahaha....jeg var jo sikker på at det var deg jeg da !!! :-)) Veldig hyggelig var det og jeg forstår jo at jeg virkelig fikk poengtert timene på kjøkkenet i går ja hihihi..... Champis kan jo også brukes som poteten...til det meste !! Godt å se at det er flere frustrerte fruer rundt i dette land. Å slå seg sammen rundt sin frustrasjon har vel heller ikke skadet... Ha en fortreffelig søndag alle sammen. Hihihi, trodde du at jeg hadde sneket meg opp og tyvlånt pc'en din i løpet av kvelden? En av de gangene jeg var oppe for å se til ungene, kanskje? Var nok ikke meg, nei. Føler meg ganske hjemme hos dere, men ikke SÅ hjemme! ;o) Jeg tror vi var flinke til å skryte av maten alle fire i går - med god grunn! Snakk om perfekt saus - og eplene ble jo karamelisert til slutt, de også ;-) Å dele frustrasjoner har definitivt vært noe av det kjekkeste med denne ventetiden, hihihi... Beste hilsen fra 0 Siter
Gjest ..hilsen en av to frustrerte fruer... Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Håper dere koset dere litt og ikke bare deppet :-) Tror også jeg vet hvem dere er ;-) XXX for gode nyheter i uken som kommer! Nåja...det hadde vært gøy å høre noe i den kommende uken, men jeg tror vel neppe det. (isåfall hadde jeg svimt av i sjokk) Men i slutten av okt håper ihvertfall JEG at vi har fått vår godkjennelse fra Col, sett ut ifra 3 mnd beh.tid. Min venninne derimot, er helt i startgropen som enslig adoptant på Kina. PS! Jeg står på col.lista...tjihii..nå kan du lure nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.