Gå til innhold

En gøyal lørdags kveld

Gjest bruker vi en annen signatur i kveld...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jazzzzzåååå, jeg lurer fryktelig på hvem dette kan være. ;-)

Ikke så verst at dere klarte å skrive riktig så langt på kvelden jaffall. Hehe...

Håper dere slipper mange flere sånne "støttekontaktsamlinger" nå, og kan gå over til "detaljplanlegging Colombiareisesamling" istedet. :o)

Jazzzzzåååå, jeg lurer fryktelig på hvem dette kan være. ;-)

Ikke så verst at dere klarte å skrive riktig så langt på kvelden jaffall. Hehe...

Håper dere slipper mange flere sånne "støttekontaktsamlinger" nå, og kan gå over til "detaljplanlegging Colombiareisesamling" istedet. :o)

Hihihi, det er flere med behov for å få ut frustrasjonene på en lørdagskveld, ser jeg!

Undertegnede hadde med seg både mann & barn i går - vi var to frustrerte fruer, to frustrerte menn og to unger som bare koste seg (det gjorde forresten vi voksne også, bare så det er sagt ;o) ).

Og jeg har allerede fått en sms fra vertskapet med spørsmål om det var jeg som hadde sneket meg opp og tyvlånt pc'en i løpet av kvelden, noe jeg kan avkrefte :-)

Vi hadde en ekstremt hyggelig kveld med siiiiiinsykt god mat (noen hadde stått på kjøkkenet hele dagen...), god drikke (hvem sier man må ha noe å feire for å drikke Champagne??) og godt selskap.

Men det er jo tydelig at det er andre enn oss som har behov for å gjøre noe for å få tankene bort fra ventingen ;o)

Beste hilsen fra

Annonse

Gjest ViTo-Tre

Hihihi, det er flere med behov for å få ut frustrasjonene på en lørdagskveld, ser jeg!

Undertegnede hadde med seg både mann & barn i går - vi var to frustrerte fruer, to frustrerte menn og to unger som bare koste seg (det gjorde forresten vi voksne også, bare så det er sagt ;o) ).

Og jeg har allerede fått en sms fra vertskapet med spørsmål om det var jeg som hadde sneket meg opp og tyvlånt pc'en i løpet av kvelden, noe jeg kan avkrefte :-)

Vi hadde en ekstremt hyggelig kveld med siiiiiinsykt god mat (noen hadde stått på kjøkkenet hele dagen...), god drikke (hvem sier man må ha noe å feire for å drikke Champagne??) og godt selskap.

Men det er jo tydelig at det er andre enn oss som har behov for å gjøre noe for å få tankene bort fra ventingen ;o)

Beste hilsen fra

Hahaha....jeg var jo sikker på at det var deg jeg da !!! :-))

Veldig hyggelig var det og jeg forstår jo at jeg virkelig fikk poengtert timene på kjøkkenet i går ja hihihi.....

Champis kan jo også brukes som poteten...til det meste !!

Godt å se at det er flere frustrerte fruer rundt i dette land. Å slå seg sammen rundt sin frustrasjon har vel heller ikke skadet...

Ha en fortreffelig søndag alle sammen.

Hahaha....jeg var jo sikker på at det var deg jeg da !!! :-))

Veldig hyggelig var det og jeg forstår jo at jeg virkelig fikk poengtert timene på kjøkkenet i går ja hihihi.....

Champis kan jo også brukes som poteten...til det meste !!

Godt å se at det er flere frustrerte fruer rundt i dette land. Å slå seg sammen rundt sin frustrasjon har vel heller ikke skadet...

Ha en fortreffelig søndag alle sammen.

Hihihi, trodde du at jeg hadde sneket meg opp og tyvlånt pc'en din i løpet av kvelden? En av de gangene jeg var oppe for å se til ungene, kanskje? Var nok ikke meg, nei. Føler meg ganske hjemme hos dere, men ikke SÅ hjemme! ;o)

Jeg tror vi var flinke til å skryte av maten alle fire i går - med god grunn! Snakk om perfekt saus - og eplene ble jo karamelisert til slutt, de også ;-)

Å dele frustrasjoner har definitivt vært noe av det kjekkeste med denne ventetiden, hihihi...

Beste hilsen fra

Gjest ..hilsen en av to frustrerte fruer...

Håper dere koset dere litt og ikke bare deppet :-)

Tror også jeg vet hvem dere er ;-)

XXX for gode nyheter i uken som kommer!

Nåja...det hadde vært gøy å høre noe i den kommende uken, men jeg tror vel neppe det. (isåfall hadde jeg svimt av i sjokk)

Men i slutten av okt håper ihvertfall JEG at vi har fått vår godkjennelse fra Col, sett ut ifra 3 mnd beh.tid. Min venninne derimot, er helt i startgropen som enslig adoptant på Kina.

PS! Jeg står på col.lista...tjihii..nå kan du lure nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...