Gå til innhold

TVT-inngrep - noen med erfaring?!

Anbefalte innlegg

Du store min. Plutselig ringes det fra et annet sykehus og tilbys meg dette inngrepet på under 3 ukers varsel!

Dere som har gjort det - var det vondt? Når dro dere hjem? Er det nødvendig med bilskyss eller går det bra med lang busstur? Det er tilfeldigvis der kjæresten min bor, men han er ikke hjemme akkurat da... Nåja, jeg kan vel alltids låne husrom der alikevel. :o)))

Var dere lenge sykemeldt? Sex-nekt på 4-6 uker ser jeg av papirene fra St.Olavs.... *Hmpf*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201008-tvt-inngrep-noen-med-erfaring/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hvordan gikk det? Merker du om det har hjulpet?

Jeg skal antagelig ta den operasjonen snart. Kan du tegne og fortelle litt for meg? Hva skjer, vondt?, lang sykemelding etc?

Send meg en mail så skal jeg fortelle. :o)

[email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...