Gå til innhold

Hjemmeside på DOL 2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her :

http://www.doktoronline.no/mp/login?return=/mp/homepage-generator

Men jeg kom rett inn med og bruke lag hjemmeside linken i den røde linja rett over innlegget her.

Kanskje det er en feil i linken fra møteplass?

MVH

Nå kom jeg til en side der jeg skulle skrive brukernavn og passord, gjrode det og kom til den samme siden med ingenting på..

Det står øverst på vinduet: '!--Undefined variable: 'VAR: Title' --'

Jeg bruker Opera, ikke internett explorer!

Gjest webmaster

Nå kom jeg til en side der jeg skulle skrive brukernavn og passord, gjrode det og kom til den samme siden med ingenting på..

Det står øverst på vinduet: '!--Undefined variable: 'VAR: Title' --'

Jeg bruker Opera, ikke internett explorer!

Opera har problemer med å takle enkelte nettsider, så inntil videre må du nok bruke enten IE eller Netscape til hjemmesidegeneratoren.

• 1 måned senere...

Annonse

Gjest noor@lis

Opera har problemer med å takle enkelte nettsider, så inntil videre må du nok bruke enten IE eller Netscape til hjemmesidegeneratoren.

Jeg får alltid den feilen når jeg bruker NS, men det går fint i IE... Maskina sier takk for seg når jeg gjør det i NS.

Og en ting til, jeg trykker på Nye Spørsmål og kom da hit, og datoen er jo i februar.. Ikke akkurat nye spørsmål eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...