Gå til innhold

SJOKKERENDE barneklær!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest tankevekkende

Trenden på barneklær nå er SJOKKERENDE!!!

Gutteklærne er dystre og mørke i fargen og full av hodeskaller, flammer, sjeletter og annet ondt. Jenteklærne er tettsittende og utfordrende og sexy som voksne dameklær...

Skal vi virkelig kle barna våre opp som HORER og SATANISTER?

Jeg synes dette er barnemishandling i aller høyeste grad!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201436-sjokkerende-barnekl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med deg. Men, det finnes heldigvis også masse unntak.

Synes jentesmåbarnsklærne på H&M er veldig søte.

Og Lindex har mye fint til barn.

Det som forundrer meg mer er at foreldrene kjøper slike klær til barna sine..

Enig med deg !

Hadde kjøpt et par sokker til gutten min,studerte ikke mønsteret noe særlig,likte fargene.Da jeg kom hjem oppdaget jeg at dem var full av dødninghoder !!

Sånt liker ikke jeg å kle ungen min i.Men,hva andre gjør bryr jeg meg ikke om.

Barnemishandling var å ta litt hardt i synes jeg, men jeg er enig i at det er helt horrible klær. Det finnes mange alternativer til jenter synes jeg, men til gutter er det vanskeligere. Er jo nesten ikke mulig å finne gutteklær i friske klare farger uten masse trykk og stæsj.

Barn har i alle år likt skjeletter og skaller og hva i alle dager er galt med flammer.

Jeg synes det er kult.

Jenter vet jeg ikke noe om, jeg registrerer knapt klær jeg ikke liker. Vesla er kledt opp i standard barneklær (genser, bukse) uten noe videre om og men.

Og en skjelett-singlet faktisk, hehe. Og den er storfavoritten.

Gjest Reflex 2006

hmmmm liker klær med minst mulig slike figurer og slikt, liker klassiske og nøytrale klær som refelx og pinoccio mv selger. MAsse fint til både guttog jente uten mye figurer. Synes slike figurklær er "HARRY" uansett hva slags figur det er på....

men leter du litt finnes masset ennet fint.

Figurer av ymse slag har det vel alltid vært og så går det jo i bølgedaler. men leter du finner d sikkert noe fin uten figurer.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...