Gjest Timari Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 har så vondt i fortennene etter at jeg fikk laget en bittskinne hos tannlegen. Tannlegen har sagt at dette må gå seg til, og at jeg minst må la det gå en uke noe som fungerer? Tåler ikke sterke smertestillende tabletter. Noen kjerringråd? 0 Siter
Gjest kjærringråd Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 "Noen kjerringråd?" Hvis du ikke er pysete hjelper det faktisk å ha rødsprit på. Men smaker jævlig:) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 "Noen kjerringråd?" Hvis du ikke er pysete hjelper det faktisk å ha rødsprit på. Men smaker jævlig:) smaker jævlig ja.. Det kan jeg tro. smører man det på tennene eller? 0 Siter
Gjest kjærringråd Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 smaker jævlig ja.. Det kan jeg tro. smører man det på tennene eller? Tann og tannkjøtt. Vil tro at dette kjerringrådet oppsto på den tiden da det fantes "blå-dunder", forløperen til rødsprit. Men jeg har prøvd rødsprit, det funker. Hadde det i et glass, dynka med fingeren. 0 Siter
Gjest Knoll&tott Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 "Noen kjerringråd?" Hvis du ikke er pysete hjelper det faktisk å ha rødsprit på. Men smaker jævlig:) cognac skal hjelpe å smøre på har jeg hørt :-) 0 Siter
Gjest kjærringråd Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 cognac skal hjelpe å smøre på har jeg hørt :-) Hjelper mot alt det:0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.